Kirjallisuushaaste

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Kirjallisuushaaste

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.09.2014 20:28

Kyllästynyt kirjoitti:Kiss,
Auttaisikohan se sinua ja Saaraa oivaltamaan mikä ero on tarinalla ja luettelolla, jos sinä ja Saara valitsisitte kumpikin minulle vaikkapa 10 kirjan nimeä, ja minä yritän saada niistä kyhättyä tarinan.

Toivon, ettei materiaaliksi anneta oppikirjoja, kuten esimerkiksi "Matematiikan taululot" tai "Lukion biologia 1 ja 2".

Kokeillaanko?

kissi kirjoitti:Ei kokeilla,koska tiedän sinun osaavan tämän lajin niin hyvin.
Eikä ees huvita ruveta sun "oivaltamis oppiisi"

Sori kamu,juna meni jo.

Niin meni, ja te jäitte taas asemalle.

Mutta ei väkisin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja SADE » 15.09.2014 20:39

Kyllästynyt, tässä sinulle haaste, kehittele tarina näistä kirjoista:

Nukke ja minä
Slangi
Totta
Enimmäkseen ihminen
The Earth from the air
Minun suomalainen vaimoni
Homo patologicus
Se on myähästä ny
Ihon alla
Vägen till Jerusalem
SADE

ViestiKirjoittaja Kiss » 15.09.2014 20:43

Millainen olisi helpompi versio tästä? Luulen,että itselleni sopisi kirjoittaa vapaata tarinaa,niin paljon kuin huvittaa ja ainoastaan se sääntö, että omassa osuudessaan mainitaan ainakin yksi ELÄIN. Ja annetaan mahdollisuus seuraavalle jatkaa,ellei ole osuuttansa itse lopettanut.
Ja myös,ettei kopsata entistä,vaan uuteen sarakkeeseen kirjoittaa omansa,näin näkyy, kuka vastaa mistäkin osasta.
-----------------
Eli, Tyyne tyttönen heitteli sikalaan helmiä,siasta ne näyttivät aidolta meripihkalta...
Kiss

ViestiKirjoittaja saara » 15.09.2014 20:57

Kyllästynyt kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kiss,
Auttaisikohan se sinua ja Saaraa oivaltamaan mikä ero on tarinalla ja luettelolla, jos sinä ja Saara valitsisitte kumpikin minulle vaikkapa 10 kirjan nimeä, ja minä yritän saada niistä kyhättyä tarinan.

Toivon, ettei materiaaliksi anneta oppikirjoja, kuten esimerkiksi "Matematiikan taululot" tai "Lukion biologia 1 ja 2".

Kokeillaanko?

kissi kirjoitti:Ei kokeilla,koska tiedän sinun osaavan tämän lajin niin hyvin.
Eikä ees huvita ruveta sun "oivaltamis oppiisi"

Sori kamu,juna meni jo.

Niin meni, ja te jäitte taas asemalle.

Mutta ei väkisin.

Ei niin, säännöt ovat joustettaviksi luotuja tämmöisissä jutuissa eikä niin että yksi sanelee ja muut yrittää sopeutua, Kiitos, mutta ei kiitos, meni maku koko jutusta, sori.
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.09.2014 21:04

Pieni Tietosanakirja I
Pieni Tietosanakirja II
Pieni Tietosanakirja III
Pieni Tietosanakirja IV
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kiss » 15.09.2014 21:05

Saara,katotaan kuin käy, tuleeks mitään hauskaa tai palaaks päreet. Kaikki ovat tervetulleita ja kaikki kuviot sallitaan, kunhan on vaan se yksi eläimen nimi sovitetu tarinaan.
-------------------------Tarina alkaa
Tyyne tyttönen heitteli sikalaan helmiä,siasta ne näyttivät aidolta meripihkalta...
Kiss

ViestiKirjoittaja saara » 15.09.2014 21:11

Vain aasi tekisi sen virheen, että luulisi niitä aidoiksi...
saara

ViestiKirjoittaja Kiss » 15.09.2014 21:22

ja kiikutti ne nopeesti aidan viereen turvaan rosvoilta. Harakka katseli pää kallellaan aidan seipäällä..
Kiss

ViestiKirjoittaja saara » 15.09.2014 21:25

puolinukuksissa oleva pöllö tiiraili, kuka häritsi sen makoisia päiväunia,,,
saara

ViestiKirjoittaja saara » 15.09.2014 21:29

Lehmät märehtivät tyytyväisiä laitumella...
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.09.2014 22:34

Jospa aloitetaan uusi tarina:

Kun Näkymätön Öinen ratsumies Illan tullen, yön pimeten saapui Austerlitziin, Pikku Prinssi nukkui jo.
Minä lähden Yövartioon, Kertoi Pereira, Oikea velho mieheksi. Yhdeksäs kynttilä oli jo Loppuun palanut kun Mies joka vihasi naisia Tarttui tilanteeseen ja ui Joen yli puitten siimekseen nukkumaan Koiran untaan. Mutta Soturin lepo oli lyhyt ja Niin kauan kuin leirituli paloi, hän jäi Ovien ulkopuolelle. Lopulta Murtumaton linnake ja Taipumaton tahto taltuttivat Sielujen kapinan ja Minun kansani, minun rakkaani, myös Pikku Prinssi, pääsivät kaikki Pahaa pakoon Kunnian kentälle lukemaan Tuhannen ja yhden yön tarinoita.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.09.2014 23:28

Kun Näkymätön Öinen ratsumies Illan tullen, yön pimeten saapui Austerlitziin, Pikku Prinssi nukkui jo.
Minä lähden Yövartioon, Kertoi Pereira, Oikea velho mieheksi. Yhdeksäs kynttilä oli jo Loppuun palanut kun Mies joka vihasi naisia Tarttui tilanteeseen ja ui Joen yli puitten siimekseen nukkumaan Koiran untaan. Mutta Soturin lepo oli lyhyt ja Niin kauan kuin leirituli paloi, hän jäi Ovien ulkopuolelle. Lopulta Murtumaton linnake ja Taipumaton tahto taltuttivat Sielujen kapinan ja Minun kansani, minun rakkaani, myös Pikku Prinssi, pääsivät kaikki Pahaa pakoon Kunnian kentälle lukemaan Tuhannen ja yhden yön tarinoita. Kun tarina Rakham Punaisen aarteesta sai Lublinin taikurin lähtemään Pahanneuvon vuorelle, Hulluun metsään, jossa Kuolematon ruoho kasvaa...
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.09.2014 23:29

Pikku Prinssi nukkui pois!

Olipas surullinen tarinan loppu.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.09.2014 23:48

Uusi tarina:

Jos talviyönä matkamies näkee Paljaan taivaan alla Täysikuun kajastavan Mustaa valoa ja kuulee Kuiskauksia haudan takaa, on silloin Tähtiin kirjoitettu virhe...

Korjattu kirjoitusvirhe 16.9.2014 klo 22:34
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kiss » 16.09.2014 20:44

Taivaan alla. Ehkä Hirveessä humalassa.Vajakki.Krapulan kosto on Äänetön, Harhat .
Viimeksi muokannut Kiss päivämäärä 17.09.2014 11:20, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kiss

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.09.2014 22:26

Kiss kirjoitti:Jorvi:
@Paljan,taivaan alla@
Mitähän se taas näki,kun näki @Paljan @
Taivaan alla. Ehkä Hirveessä humalassa.Vajakki.Krapulan kosto on Äänetön, Harhat Ja Jorvi.

Kuka tai mikä on "Jorvi"?

Miksi puhut samassa kappaleessa vajakista, harhoista ja Jorvista? Mitä haluat tuolla viestilläsi kertoa?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kiss » 16.09.2014 22:35

Kuule Sorvi, ne on kirjan nimiä. Koitappa ite keksiä onko niissä tolkkua.
Viimeksi muokannut Kiss päivämäärä 17.09.2014 11:20, muokattu yhteensä 1 kerran
Kiss

ViestiKirjoittaja saara » 16.09.2014 22:39

..
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 16.09.2014 23:13, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja saara » 16.09.2014 22:41

.
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 16.09.2014 23:14, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja saara » 16.09.2014 23:04

._Jos talviyönä matkamies näkee Paljaan taivaan alla Täysikuun kajastavan Mustaa valoa ja kuulee Kuiskauksia haudan takaa, on silloin Tähtiin kirjoitettu virhe..
..virhe kadota Narniaan, Lumikuningatar ,tuo Idiootti - , kuin Decamerone ikään;
.Taivaan takana Madam Bowaryn Koti , Linna vai Nukkekoti ?Vaiko Elämän mittainen painajainen?
,Niin kauas kuin yötä riittää Vaeltajat ,Kuolleet sielut Kummitustalossa, Mies vailla ominaisuuksia on Sivullinen , Näkymätön mies ,Kadonnutta aikaa etsimässä., Edessä loistava menneisyys.Minun kanssani Minun rakkaani Läpi harmaan kiven , Niin kauas kuin yötä riittää...
saara

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko