Eläintarinaketju

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Eläintarinaketju

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.09.2014 22:25

Kiss kirjoitti:Kyllästynyt
Ei kelpaa, Pertti kuitatkoon ja selittäköön, miksi Kyllästynyt vastaa sinulle henkilökohtaiseti osoitettuun sähköpostiin julkisesti. Onko tämä ollut kaikkien tiedossa aina, vai olenko ainoa joka ei tiennyt?

Usko nyt jo, etten ole nähnyt mitään yksityisviestejäsi. Eivät ne minulle näy, tai tule.

Yksinkertaisesti, minä vain toteutin teknisesti pyyntösi jonka olit Psykopatologialle lähettänyt. Mitään salaistahan tuossa ei ollut, nimimerkkisi muuttuminen näkyy kaikille - joten lopeta nyt vihdoinkin tuo keuhkoaminen asiasta jota olet itse pyytänyt.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kiss » 15.09.2014 22:30

Älä jumalauta tule enää ikinä sanomaan mulle, mun keuhkoomisista tai muustakaan kirjoittelusta. PSYKOPATOLOGI VASTAA ITSE NYT, ONKO KAIKKI TIENNET,ETTÄ SINULLE OSOITETUT VIESTIT KULKEUTUU KYLLÄSTYNEELLE.
OLEN KISS, KOSKA SINÄ OTIT SEN ESIIN, KYLLÄSTYNYT. SAIT HEREILLE RAIVOHÄRÄN, MEE RAUHAS MAATE, AIKAA ON!
Kiss

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.09.2014 22:34

Kiss kirjoitti:Älä jumalauta tule enää ikinä sanomaan mulle, mun keuhkoomisista tai muustakaan kirjoittelusta. PSYKOPATOLOGI VASTAA ITSE NYT, ONKO KAIKKI TIENNET,ETTÄ SINULLE OSOITETUT VIESTIT KULKEUTUU KYLLÄSTYNEELLE.
OLEN KISS, KOSKA SINÄ OTIT SEN ESIIN, KYLLÄSTYNYT. SAIT HEREILLE RAIVOHÄRÄN, MEE RAUHAS MAATE, AIKAA ON!

Mitä sinä huudat?

Sinulle on jo sanottu, etteivät sinun Psykopatologialle lähettämät viestisi ole tulleet minulle, minä en ole niitä nähnyt - enkä ole lukenut tai tehnyt mitään muuta kuin muuttanut nimimerkkisi - asia jonka Psykopatologia pyysi minua tekemään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kiss » 15.09.2014 22:36

Tietävätkö muut kirjoittajat, että esim. nimen palautus pyynnöt tai muut tekniset seikat kulkevat sinun, Kyllästyneen kauttasi?
Kiss

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.09.2014 22:37

USKO KISS MITÄ KYLLÄSTYNYT SANOO JA LOPETA KYLLÄSTYNEEN MÄTKIMINEN!
Pinja

ViestiKirjoittaja Kiss » 15.09.2014 22:39

Sanon irti kaiken lojaalisuuden Kyllästynyttä kohtaan. Sitä saa mitä tilaa Jorvi!
Kiss

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.09.2014 22:48

Kiss kirjoitti:Tietävätkö muut kirjoittajat, että esim. nimen palautus pyynnöt tai muut tekniset seikat kulkevat sinun, Kyllästyneen kauttasi?

Tiedän, että Pertti on hieman tumpelo näissä teknisissä asioissa, kun taas Kyllästynyt handlaa ne kevyesti. On ennenkin tehnyt näitä muutoksia, esimerkiksi muutti untuvan pinjaksi, jos en väärin muista. Toisin sanoen: tekninen toteutus delegoidaan Kyllästyneelle.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.09.2014 22:51

No pannaan kissi lasten pöytään tai kentän reunalle?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kiss » 15.09.2014 23:06

No nyt ei panna. Kiss on kauniisti nyt.
Kiss

Edellinen

Paluu Romulaatikko