Kyllästyneelle.

Re: Kyllästyneelle.

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.09.2014 21:46

Hilppa kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Onko perässänuohoojaksi sanominen nimittelyä vai ei?

Ainakaan tässä ketjussa minun käyttämänäni se ei ole.

Ottaen huomioon ketjun aloitusviestin ja sitä seuraavan säestysviestin, joiden sävy ei ole ystävällinen, on mielestäni kohtuullista, että jollain tavalla saa kanssakirjoittajalla, jotka täten toimivat, oman mielipiteensä käsittelyssä olevasta aiheesta.

Onko taas vaarana, että minua aletaan paiskoa juuri ennen nukkumaanmenoani, jolloin on vaarana, että uneni laatu häiriintyy?

Selittäisitkö, mitä lihavoimani osa viestistäsi tarkoittaa? En ihan oikeasti ymmärrä.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 14.09.2014 21:51

Helmenkalastaja kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Ottaen huomioon ketjun aloitusviestin ja sitä seuraavan säestysviestin, joiden sävy ei ole ystävällinen, on mielestäni kohtuullista, että jollain tavalla saa kanssakirjoittaja oman mielipiteensä ilmaista käsittelyssä olevasta aiheesta.

Onko taas vaarana, että minua aletaan paiskoa juuri ennen nukkumaanmenoani, jolloin on vaarana, että uneni laatu häiriintyy?

Selittäisitkö, mitä lihavoimani osa viestistäsi tarkoittaa? En ihan oikeasti ymmärrä.

Et voisikaan, koska automaatti on korjannut sen käsittämättömäksi.
Lisäksi en enää muista punaista lankaani sanasta sanaan, joten muokkasin sen kohdan lihavoimaasi kohtaan.

(Ihan oikeasti en. Osaa poistaa tästä machinast automaattioikolukua, mikä on hieman raivostuttavaa.)
Hilppa

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.09.2014 21:52

Kiitos.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.09.2014 22:00

Hilppa kirjoitti:

Ottaen huomioon ketjun aloitusviestin ja sitä seuraavan säestysviestin, joiden sävy ei ole ystävällinen, on mielestäni kohtuullista, että jollain tavalla saa kanssakirjoittajalla, jotka täten toimivat, oman mielipiteensä käsittelyssä olevasta aiheesta.

Olisin kyllä kysynyt perässänuohooja-nimityksestä aiemmin, jos olisin ollut koneen ääressä. Toivottavasti et aikuisena ihmisenä vieritä unesi laadun häiriintymistä tämän foorumin kirjoittajien - kuten minun - niskaan.
Piruko sinut panee työntymään tänne illalla, jos unesi laatu häiriintyy; hyvin olisit voinut lukea illalla kirjoittamani kysymyksen vasta aamulla.

Perässänuohooja siis ei ole sinun käyttämänäsi nimittelyä. Entä jos minä perässänuohoojaksi nimitettynä pidän sitä nimittelynä?
(Toivottavasti olet jo pannut tietokoneen kiinni, jottei unen laatusi häiriinny; joutaahan tämän huomennakin lukemaan...)
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 14.09.2014 22:07

Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Olisin kyllä kysynyt perässänuohooja-nimityksestä aiemmin, jos olisin ollut koneen ääressä. Toivottavasti et aikuisena ihmisenä vieritä unesi laadun häiriintymistä tämän foorumin kirjoittajien - kuten minun - niskaan.
Piruko sinut panee työntymään tänne illalla, jos unesi laatu häiriintyy; hyvin olisit voinut lukea illalla kirjoittamani kysymyksen vasta aamulla.

Perässänuohooja siis ei ole sinun käyttämänäsi nimittelyä. Entä jos minä perässänuohoojaksi nimitettynä pidän sitä nimittelynä?
(Toivottavasti olet jo pannut tietokoneen kiinni, jottei unen laatusi häiriinny; joutaahan tämän huomennakin lukemaan...)

Ötyä sinullekin! Aina yhtä ystävällinen Curling-peluri!

B1A4 - 잘자요 굿나잇 (BABY GOOD NIGHT) (Full ver.)
http://m.youtube.com/watch?v=j_ZnxKSPJH8 Kesto: 3.45min.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.09.2014 22:09

On.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.09.2014 22:13

Hilppa kirjoitti:

Ottaen huomioon ketjun aloitusviestin ja sitä seuraavan säestysviestin, joiden sävy ei ole ystävällinen, on mielestäni kohtuullista, että jollain tavalla saa kanssakirjoittaja oman mielipiteensä ilmaista käsittelyssä olevasta aiheesta.

Sinä ilmaisit oman mielipiteesi nimittelyllä vahvistettuna:
Ihmettelen näitä perässänuohoojia Peilikuvaa ja Mirriä. Onko jotain epäselvää ollut? Yön hiljaiset tunnit kannattaa käyttää uneen. Ja jos uni ei maistu niin taivaanrannan katseluun.

Jos kyseessä ei ole nimittely, vaan esimerkiksi sinun mielipiteesi tai peräti tosiasia, sinun tietysti pitäisi selittää minulle (nimityksen kohteena) mitä perässänuohooja tarkoittaa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kiss » 14.09.2014 22:18

No entäs sen ketjun lukitseminen sitten :Avaako P. sen vai ei? Kyllästynyt puhuu vaan omista loukkaantumisistaan,mutta oli siellä mun ja Tristanin juttuakin,johon osallistuit sinäkin ja jonka osan olet pois pyyhkinyt. Avataanko ketju vai ei?
Kiss

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.09.2014 22:29

mikä ketju+
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.09.2014 23:17

Kissi, Kyllästyneen lukitsema Uhkailu-ketju, jonka lukitsemisen seurauksena tämä ketju syntyi, on auki.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.09.2014 23:22

kissi taitaa olla ulalla ,vai kuinka ?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 14.09.2014 23:27

Psykopatologia kirjoitti:kissi taitaa olla ulalla ,vai kuinka ?

Ulapalla tässä ollaan itsekukin, kun näitä jaskanpauhanta ketjuja ilmestyy kuin sieniä sateella.
saara

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet