Psykopatologia kirjoitti:Minä olen yhtä hyvä molemmissa. Helppo homma.
Psykopatologia kirjoitti:Minä olen yhtä hyvä molemmissa. Helppo homma.
Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Minä olen yhtä hyvä molemmissa. Helppo homma.
Olen huomannut asian. Suullisesta en osaa sanoa, mutta kirjallisesta.
Sanotko asiat samalla tavalla sekä kirjallisesti että suullisesti?
Hilppa kirjoitti:Minua häiritsee otsikon yhdyssanavirhe. Voisitko Pinja kirjoittaa "ulosanninvaikeudet" erikseen, kuten se kuuluu "ulosannin vaikeudet"? En pahalla pyydä, eikä tämä ole minulle mikään kynnyskysymys.

Pinja kirjoitti:Olen huomannut itsessäni vaikeuden kommunikoida kirjallisesti. Muiden voi olla vaikeaselkoista ymmärtää mitä tarkoitan. En pysty ilmaisemaan kirjallisesti asioita riittävän ymmärrettävästi ja helppoluikuisesti. Suullisesssa kommunikaatiossa pystyn ilmaisemaan asiat lyhyesti ja ytimekkäästi paljoa selittelemättä. Tuottaako teille muille tuskaa ilmaista asioita kirjallisesti, koetteko ilmaisevanne kirjallisesti eri tavalla kuin suullisesti?

Pinja kirjoitti:Olen huomannut itsessäni vaikeuden kommunikoida kirjallisesti. Muiden voi olla vaikeaselkoista ymmärtää mitä tarkoitan. En pysty ilmaisemaan kirjallisesti asioita riittävän ymmärrettävästi ja helppoluikuisesti. Suullisesssa kommunikaatiossa pystyn ilmaisemaan asiat lyhyesti ja ytimekkäästi paljoa selittelemättä. Tuottaako teille muille tuskaa ilmaista asioita kirjallisesti, koetteko ilmaisevanne kirjallisesti eri tavalla kuin suullisesti?
trisse kirjoitti:Pinja kirjoitti:Minä olen huono kirjoittamisessa. Sairastuin ala-asteikäisenä niin pahasti etten pystynyt kuuntelmaan tuntiopetusta
Psyykkisesti vai fyysisesti?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa