Pinja kirjoitti:saara mistä ostat kasviksia ja vihanneksia? Tykkäätkö laittaa sieniruokaa? Minä olen tätä nykyä kiinnostunut ruoanlaitosta, olen laitellut paljon kanaruokia. Jos olisi rahaa laittaisin monipuolisempia ruokia tai sitten vain en osaa tehdä halvalla hyvää.
kissi kirjoitti:Kävin kääntymässä sienimetsässä, ei tullu mitään taas siitäkään touhusta. Koira oli mukana ja sekoili mäyrän koloilla, sitä sieltä kiskomassa, hiki valui noroina, ilma oli helteinen ja hiton näkäräiset tunki kurkkuun. Joku oli ennättänyt mua ennen jo aamusta, koska jäljillä oli pilkottuja sienenpaloja. Oli punaisia kärpässieniä ja punaisia rouskuja, mutta ei tatin tattia. Täällä on nykyisin paljon Virolaisia, ne kyykkii syksyn metäs iltapäivät, ehtoolla ne kalastaa uimalaiturilla, monta ukkoo ja kait ne sitten syö saaliinsa. Vai lähettääkö ne kotiinsa särjet, mustikat, puolukat, sienet? Ei kait nyt senttäs. Kyllähän Viros mettää riittää.
kissi kirjoitti:Juu, yritän uudelleen sitten kun on vilpoista ja käy tuuli. Aina sitä muutaman tatin luulis jostain metsätien varrelta löytyvän, poimin vain sen päivän herkuksi, en säilö.
Suurin nautinto on tietenkin se metsässä oleilu.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa