Psykopatologia kirjoitti:EU:lta on mennyt kokonaan vintti pimeäksi.
Suomi ei esitä veto'ta. Tässä nähdään EU:n näennäinen
vapaus. Sama kohtalo meillä olisi Natossa.
Beth II kirjoitti:Sinä et omasta mielestä loukanut häntä kun kirjoitit aikasemmin "Punaisesta Tarjasta"?
Beth II kirjoitti:Sinä et omasta mielestä loukanut häntä kun kirjoitit aikasemmin "Punaisesta Tarjasta"?
Suomessa on mielipiteen ilmaisun vapaus, muistutan vai, jos satuit unohtamaan.
Mietti tästä kun ensi kerta kirjoitat omia, ei vältämättä imartelevia palautteita jostakin.
Hilppa kirjoitti:Beth II kirjoitti:Sinä et omasta mielestä loukanut häntä kun kirjoitit aikasemmin "Punaisesta Tarjasta"?
Puoluekantaviittaus ei ole loukkaus, mutta "punikki"- sanalla on muita kaikuja. Lisäksi sinä kirjoitit käsittämättömän rumalla tavalla presidentin kyvyistä/tavasta hoitaa ulkopolitiikkaa. Etkö itse huomaa väitteesi alatyylisyyttä?
Psykopatologia kirjoitti:Suomi sitten jyrättiin, kuten arvelinkin: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... nt=article
Psykopatologia kirjoitti:Beth II kirjoitti:Sinä et omasta mielestä loukanut häntä kun kirjoitit aikasemmin "Punaisesta Tarjasta"?
Suomessa on mielipiteen ilmaisun vapaus, muistutan vai, jos satuit unohtamaan.
Mietti tästä kun ensi kerta kirjoitat omia, ei vältämättä imartelevia palautteita jostakin.
Lisäksi olet tuonut esiin, että foorumilla on stalinistinen ja p-korealainen meininki ja
minä olen hitleriläinen ym.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa