lähden lomalle

Re: lähden lomalle

ViestiKirjoittaja Pinja » 08.09.2014 22:33

saara kirjoitti:Pinja mutta kun ne vastaukset sinun pitää löytää itse, ei niitä kukaan sinulle tarjottimella tuo.

En halua miettiä niitä asioita syvemmin, sinun ei kannata ottaa terapeutin roolia. Terapeutin roolinottajan pitäisi olla ammattihenkilö ja terapeutti on niin ikään passiivinen, että potilas päättää mistä keskustelee. En kiellä etteikö kirjoituksissasi olisi hyviä ajatuksia mukana, mutta en jaksa rueta pohtimaan ja selittelemään kaikkea syvemmin. Jokainen meistä on aikuinen ihminen ja ottaa itse vastuuta tominnastaan, niin minäkin vaikkei se sinusta aina siltä näytä, päätän itse mitä teen tai jätän tekemättä.
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 08.09.2014 22:35, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 08.09.2014 22:35

Pinja kirjoitti:
saara kirjoitti:Pinja mutta kun ne vastaukset sinun pitää löytää itse, ei niitä kukaan sinulle tarjottimella tuo.

En halua miettiä niitä asioita syvemmin, sinun ei kannata ottaa terapeutin roolia. Terapeutin roolinottajan pitäisi olla ammattihenkilö ja terapeutti on niin ikään passiivinen, että potilas päättää mistä keskustelee.

Ei sinun täältä tarvitse mitään ottaa vastaan, mutta turha sitten on myöskään vaatia täältä mitään.
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 08.09.2014 22:39, muokattu yhteensä 2 kertaa
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 08.09.2014 22:36

saara kirjoitti:
Pinja kirjoitti:

En halua miettiä niitä asioita syvemmin, sinun ei kannata ottaa terapeutin roolia. Terapeutin roolinottajan pitäisi olla ammattihenkilö ja terapeutti on niin ikään passiivinen, että potilas päättää mistä keskustelee.

Ei sinun täältä tarvitsae mitään ottaa vastaan, mutta turha sitten on myöskään vaatia täältä mityään.

Itseasiassa sanoit nyt niin monimutkaisen lauseen, etten jaksa rueta miettimään mitä oikein sanot.
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 08.09.2014 22:55

Ehkä olisi paremminkin niin , että turha on mitään täällä vaatia, ellei osaa mitään vastaanottaa.
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.09.2014 18:23

Jay miksi minä olen ainut, jolle sinä uskallat sanoa ilkeyksiä? Muille en ole sinun koskaan nähneen ilkeilevän.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.09.2014 18:38

PP miksi sinä hyväksyt Jayn näyttämät ilkeilyt minua kohtaan, hän ei ole sen puhtosempi tai kiltimpi kuin me muut täällä, oikeuttaako se Jayn vihanilmauksiin, että hän on paljon puhunut täällä vaikeuksistaan ilmaista vihaa?
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.09.2014 19:41

Pinja kirjoitti:Jay miksi minä olen ainut, jolle sinä uskallat sanoa ilkeyksiä? Muille en ole sinun koskaan nähneen ilkeilevän.

Pinja, voisiko asialla olla jotakin tekemistä sinun nettikäyttäytymisesi kanssa?
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.09.2014 20:03

Jay on puhtoisimpia.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maaria » 09.09.2014 20:16

Pinja, minä pyydän sinulta anteeksi sitä syanidi juttua.
Mutta ihan oikeasti oletko ystävällinen ja jätät nyt minut rauhaan.
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.09.2014 20:39

Jay kirjoitti:Pinja, minä pyydän sinulta anteeksi sitä syanidi juttua.
Mutta ihan oikeasti oletko ystävällinen ja jätät nyt minut rauhaan.

Tuo selänkääntäminen minulle on osoitus syrjinnästäni, sinä olet oikein kunnon kiusaaja. Minua on ihan turha syyttää tappelemisesta, en ole täällä ainut ja sinä osaat saman. HAISTA!
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 09.09.2014 20:41

Eikö nyt olisi kaikille mukavinta ,että lopettaisimme kaubnailut ja näykkimiset. Tämä paikka on menossa aivan pilalle. En ole syytön minäkään, mutta en halua että minua nälvitään eikä ketään muutakaan.
Pinja, minä käännän selkäni .älä puukota selkään, pliis.
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.09.2014 20:43

saara kirjoitti:Eikö nyt olisi kaikille mukavinta ,että lopettaisimme kaubnailut ja näykkimiset. Tämä paikka on menossa aivan pilalle. En ole syytön minäkään, mutta en halua että minua nälvitään eikä ketään muutakaan.
Pinja, minä käännän selkäni .älä puukota selkään, pliis.

Saat potkun persuksillesi!
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 09.09.2014 20:47

:lol: Pinja pusss :oops:
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.09.2014 20:51

saara kirjoitti::lol: Pinja pusss :oops:

Ei siis kannata kääntää selkää :)
Pinja

ViestiKirjoittaja Anni » 09.09.2014 23:16

saara kirjoitti:ämä paikka on menossa aivan pilalle. En ole syytön minäkään, mutta en halua että minua nälvitään eikä ketään muutakaan.

Palataan myöhemmin.
Anni

ViestiKirjoittaja Hermes » 09.09.2014 23:22

Minä myös. Uusi haastava työpaikka, joka vaatii paljon, paljon muutakin uutta, yms. Olen ehkä sanottavani myös sanonut näille foorumeille.
Hermes

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.09.2014 21:10

Elä nyt!

Kun en ole ehtinyt lukea, mitä Whitaker sanoo mm. siihen,
että uusista lääkkeistä huolimatta häiriöiden prevalenssit ovat ennallaan?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet