Valitsin nyt vähän erilaisen, koska vanhaa avatarta ei löydy enää ja kuuaiheisia hyviä avatareja ei helposti löytynytkään.
trisse kirjoitti:Minäkin palautin solvatun lohikäärmeeni. Jos PP vielä solvaa Peterin niin usutan sen PP:n kimppuun!
trisse kirjoitti:Eikö satu sulla?
Helmenkalastaja kirjoitti:Mun mielestä se on kaunis.
kissi kirjoitti:Minä en pysty katsomaan, säteilevän kirkas valkoinen. On varmaan näytön säädöt liian kirkkaalla. Kiva kuva silti.
trisse kirjoitti:Minäkin palautin solvatun lohikäärmeeni. Jos PP vielä solvaa Peteriä niin usutan sen PP:n kimppuun!
trisse kirjoitti:Beth II kirjoitti:trisse kirjoitti:Minäkin palautin solvatun lohikäärmeeni. Jos PP vielä solvaa Peterin niin usutan sen PP:n kimppuun!
Itse annoit nimen?
Joo, pidettiin ristiäiset - Pinjan sheltti on kummitätinä! Peterissäkin on vähän sheltin näköä kun on siro ja kapeaturpainen...
trisse kirjoitti:Beth II kirjoitti:trisse kirjoitti:Minäkin palautin solvatun lohikäärmeeni. Jos PP vielä solvaa Peterin niin usutan sen PP:n kimppuun!
Itse annoit nimen?
Joo, pidettiin ristiäiset - Pinjan sheltti on kummitätinä! Peterissäkin on vähän sheltin näköä kun on siro ja kapeaturpainen...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa