Parhaat väriyhdistelmät

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Parhaat väriyhdistelmät

ViestiKirjoittaja Hilppa » 07.09.2014 21:35

Mistä väriyhdistelmistä pidätte eniten vaikkapa pukeutumisessa, kotona tai talojen seinissä?

Ja mitä ette mitenkään voi sietää?

Juuri nyt pidän sinisen tai sinivioletin ja metallisen kuparin yhdistelmästä.
Hilppa

Re: Parhaat väriyhdistelmät

ViestiKirjoittaja Kiss » 07.09.2014 21:55

Hilppa kirjoitti:Mistä väriyhdistelmistä pidätte eniten vaikkapa pukeutumisessa, kotona tai talojen seinissä?

Ja mitä ette mitenkään voi sietää?

Juuri nyt pidän sinisen tai sinivioletin ja metallisen kuparin yhdistelmästä.

En itse pidä sinisestä enkä violetista, ovat niin kylmiä mun väreihini verrattuna.
Suosin tummaa, sammaleisenvihreää ja tummaa poltetua oranssin lämmintä väriä kodissani talvisin, kesällä kaikki on valkoista ja ohuita kankaita, raikasta!
Pukeudun joko mustaan tai maaston vihreään, joskus harmaaseenkin.
Kiss

ViestiKirjoittaja Hilppa » 07.09.2014 21:56

Jos olet musta, oletko musta kokonaan vai käytätkö jotain korosteväriä lisäksi?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kiss » 07.09.2014 22:00

Hilppa kirjoitti:Jos olet musta, oletko musta kokonaan vai käytätkö jotain korosteväriä lisäksi?

Juu, en tietenkään kokomustaan, jos Fakut on mustat, laitan harmaan neuleen/paidan
ja tummankirjavan huivin.
Kiss

ViestiKirjoittaja Hilppa » 07.09.2014 22:04

kissi kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Jos olet musta, oletko musta kokonaan vai käytätkö jotain korosteväriä lisäksi?

Juu, en tietenkään kokomustaan, jos Fakut on mustat, laitan harmaan neuleen/paidan

Eivät vielä korosta. Tai sitten et haluakaan korostaa.

Mitä värejä huivissa tuolloin?

Kysyn koska olen kiinnostunut, mitä yhdistelmiä ihmiset käyttävä tai mistä pitävät.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kiss » 07.09.2014 22:21

Hilppa kirjoitti:
kissi kirjoitti:

Eivät vielä korosta. Tai sitten et haluakaan korostaa.

Mitä värejä huivissa tuolloin?

Kysyn koska olen kiinnostunut, mitä yhdistelmiä ihmiset käyttävä tai mistä pitävät.

Huivini on sekoitus tummaa oranssia ja suklaanruskeaa. En halua pajaljon erikoisia värejä, koska viihdyn tavanomaisessa tyylissäni. tarkoitat asusteita vai? Käsilaukkuni on merkkilaukku, tumma oranssi, koruni ovat maanläheisiä punoksia. Hiukset ponnarilla ja juhlissa auki kiharrettuna, ovat vaaleat. En käytä hiuskoruja. Juhlissa on mustat balleriinat, koska olen niin pitkä 170cm.
Kiss

ViestiKirjoittaja Kiss » 07.09.2014 22:22

Hilppa
Miten sinä tykkäät pukeutua , kerro muakin kiinnostaa.
Viimeksi muokannut Kiss päivämäärä 07.09.2014 22:25, muokattu yhteensä 1 kerran
Kiss

ViestiKirjoittaja Hilppa » 07.09.2014 22:23

Kiitos vastauksesta. Eli musta ja tumma oranssi. Hyvä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kiss » 07.09.2014 22:30

trisse kirjoitti:Paras yhdistelmä musta on tummanruskea-oranssi. En kyllä käytä niinkään pukeutumisessa sitä. Ei oo mitään tiettyä yhdistelmää mutta käytän paljon sinistä, vihreää, beessiä ja harmaata. Harvemmin mustaa kun mustat vaatteet tuntuu jotenkin raskailta ja kuumilta päällä, liekö psyykkistä vai fysiologista. Ja huomaa viime tingassa kuitenkin että niissä on joku tahra :roll:

Esim. chtets farkut ei ole tukalat tahi kuumat, mutta totta kyllä, jos on musta t-paita vaiks, niin takuulla on tahra rinnuksilla, mulla vauva räkäilee paidan tai sit ihan ite syön ja pudotan sinapit paidalle.
Kiss

ViestiKirjoittaja Kiss » 07.09.2014 22:36

Jatkan vielä aiheesta, en jotenkin voi pukea itselleni sinistä puseroa, en minkään sävyistä.
Olen kokeillut, tumman sinistä, jaden sinistä, sähkön sinistä, vaalean sinistä ja kaikki ne saavat minut sairaan värisiksi, eivät vain sovi värikarttaani.
Kiss

ViestiKirjoittaja Hilppa » 07.09.2014 22:46

En minäkään varsinaisesti pidä. Mutta mustikansinisessä on jotain, mihin tykästyin, kun otin tumman kampauslookin. Siitä tuo sinen-kupari-villitys.

Farkuthan ovat alunperin siniset.

Olin pitkään musta, mutta kyllästyin ja aloin haluta värejä.

15 v sitten oli vähän aikaa muodissa (vaalean)sininen-ruskea-yhdistelmä, joka oli minusta todella ruma.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kiss » 07.09.2014 23:25

Muistatkos -80 luvun neonvärit? En itse käyttänyt niitä, mutta poika pokkana veti päälleen neonkeltaista/ vihreää...myös pikkulapset puettiin neonväreihin. ÄÄÄH. Minä vaan sinnittelin mustissa 501:n Leviksissä ja mustassa t-paidassa. Oi oi sitäkin aikaa, piti olla purkkarit kaikilla ja valkoiset tennis-sukat, mulla luonnollisesti superstarit -jotka muuten on ajattomat ja kävelevän ihmisen unelmatossut/kengät!
Kuva
Kiss

ViestiKirjoittaja saara » 07.09.2014 23:58

Minä tykkään metsän väreistä, sammaleen vihreistä ja maan sävyisistä ruskeista sekä tummasta lilasta.
Toisaalta harrastan myös kokomustaa erivärisin asustein-Ja puna.musta yhdistelmää.
Keltaista tai sähkönsinistä vaatetta minulla ei ole ikinä ollut
saara

ViestiKirjoittaja Kiss » 08.09.2014 00:04

AAAArrrrgggghhh. Keltaista, sähkönsinistä! Aivan kauheaa! Mutta kyllä sitäkin näkee!
Yks mikä minusta on aika hurjaa, on katsoa naista, joka on ekaks pikimusta tukka kovassa lakassa ja päällä kirkuvan fuksian värinen röyhelöpusero. Ai ...mua ihan sattuu.
Kiss

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.09.2014 16:40

Sähkönsininen voisi olla areenalla hyvä. Mutta ei normioloissa.

Haluaisin niin kovasti olla tyylikäs.
Hilppa

ViestiKirjoittaja saara » 08.09.2014 16:50

Minä olen nuorempana yrittänyt pukeutua kovastikin muodikkaasti, nyt minulle on tärkeintä oma viihtyvyys. Epämukavasta vaatteesta kärsii koko kroppa.
Tottahan omaa silmää miellyttävät värit ovat mukavampia kuin jotkut räikeinä kirkuvat kammotukset.
.
saara

ViestiKirjoittaja Kiss » 08.09.2014 20:00

Hilppa kirjoitti:Sähkönsininen voisi olla areenalla hyvä. Mutta ei normioloissa.

jaahas! Tiedät kyllä netistä löytyy tyylivinkkejä, mutta millaista tyyliä luulet haluavasi itsellesi. Usein sekin epäselvää, että millaista mä oikees edes haluisin pukea, ollakseni tyylikäs omassa päässäni. Tyylikäshän voi olla missä kuteissa vaan, jos oppii poimimaan just ne ittelle sopivat päälleen.

Pitkä villakangas takki on aina varma valinta, alle paitapusero ja farkut ja saapikkaat ja tietenkin se iso huivi :)
Kiss

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.09.2014 20:08

kissi kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Sähkönsininen voisi olla areenalla hyvä. Mutta ei normioloissa.

jaahas! Tiedät kyllä netistä löytyy tyylivinkkejä, mutta millaista tyyliä luulet haluavasi itsellesi. Usein sekin epäselvää, että millaista mä oikees edes haluisin pukea, ollakseni tyylikäs omassa päässäni. Tyylikäshän voi olla missä kuteissa vaan, jos oppii poimimaan just ne ittelle sopivat päälleen.

Pitkä villakangas takki on aina varma valinta, alle paitapusero ja farkut ja saapikkaat ja tietenkin se iso huivi :)

Villakangastakki Marellalta (jo valitettavasti Kahsmirlisän vuoksi meni vähän "ruttuun" sateisessa Stokiksessa), paitapusero, farkut, mutta siihen se usein jää. Siis saappaiden tilalla on ne CoreTex-joka sään ja tytön kengät ja huivi ei mikään iso Pashmina. Tavistyttelinä mä siis teitäni tallaan. Ikuisesti mä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Rane » 09.09.2014 18:39

Vaatteissa musta ja valkoinen tai harmaa ja musta.
Rane

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.09.2014 19:28

Minulla oli lakkiaisjuhlassani vuonna -93 sähkönsininen pusero ja valkoinen hame. Omasta mielestäni näytin ihan hyvältä.
Vieläkin tykkään sähkönsinisestä ja muistakin sinisistä, kunhan eivät ole liian tummia; ne sopivat minulle. Tosin sähkönsinistä en ole käyttänyt viimeiseen pariinkymmeneen vuoteen. Mielelläni käyttäisin jos kehtaisin, on se niin hieno väri.
Mirri

Seuraava

Paluu Romulaatikko