Mitä lääkettä ottaisitte?

Re: Mitä lääkettä ottaisitte?

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 21:03

Paha olo jatkui, otin ensimmäisen Temestan juuri.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 21:06

Jos pahaolo ei puolentunnin päästä ole poissa nappaan kolme lisätemestaa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.09.2014 21:17

Pinja kirjoitti:Jos pahaolo ei puolentunnin päästä ole poissa nappaan kolme lisätemestaa.

Mikset ota ensin yhtä Temestaa lisää? Pelkäätkö, että nukahdat?

Temesta ei ole nukahtamislääke, mutta ei se ainakaan piristä vaan tekee ihmisestä "löysän" ja flegmaattisen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.09.2014 21:18

Pinja kirjoitti:
trisse kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Olotilani huononi sen jälkeen, kun Psykopatologia ilmoitti asettaneensa minut pysyvästi porttikieltoon. Tunne mistä kärsin ei ole ahdistus, vaan suunnaton pahanmielen kokemus loukkaantumisineen.

Älä paljasta tuollaista PP:lle - hän saattaa innostua rääkkäämään sinua vaan enemmän! :roll:

Hän on vähän liian innokas rääkkäämään sinua ja minua.

Höpö höpö. Ei teitä kukaan ole rääkännyt.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 21:21

trisse kirjoitti:Kannattaakohan sinun lähteä koko päivän helsinginreissulle jos voit noin huonosti?

Reissaaminen vie mielen pahoitusta pois, koska on muuta tekemistä kuin miettiä ikäviä asioita. Ja haluan ehdottomasti tavata sinua.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 21:21

trisse kirjoitti:Kannattaakohan sinun lähteä koko päivän helsinginreissulle jos voit noin huonosti?

Reissaaminen vie mielen pahoitusta pois, koska on muuta tekemistä kuin miettiä ikäviä asioita. Ja haluan ehdottomasti tavata sinua.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 04.09.2014 21:33

Pinja kirjoitti:Minä aion ensiksi ottaa yhden temestan ja katsoa miten sen kanssa pärjään, sitten lisään jos en pärjää. Osastojaksolla minulle annettiin aina 4 kappaletta temestaa kerralla.
Lääkäri kirjoitti reseptiin 1 tapletti päivässä temestaa, tuleeko siitä määrästä riippuvaiseksi? En aio käyttää sitä joka päivä, sanoinkin lääkärille, että vain tarvittavana.

Pinja, korostin viestistäsi tärkeän kohdan. Tänään kirjoitetussa lääkemääräyksessä siis sanotaan, että yksi tabletti päivässä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 22:45

Haluaako joku tietää, miten tämä ottamani yksi temesta vaikutti?
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.09.2014 23:08

trisse kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Olotilani huononi sen jälkeen, kun Psykopatologia ilmoitti asettaneensa minut pysyvästi porttikieltoon.
Tunne mistä kärsin ei ole ahdistus, vaan suunnaton pahanmielen kokemus loukkaantumisineen.

Älä paljasta tuollaista PP:lle - hän saattaa innostua rääkkäämään sinua vaan enemmän! :roll:

Varoitan sinua.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 23:15

Siinäs kuulit trisse!
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 05.09.2014 00:35

yhdestä temestasta tuli niin voimaannuttava olo, että tekisi mieli ottaa jokin muukin psyykelääke käyttöön, jos saa lisää voimaa ja tulee toimeliaammaksi. Voisin temestaakin hyvin käyttää vaikka joka päivä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.09.2014 10:36

Pinja kirjoitti:yhdestä temestasta tuli niin voimaannuttava olo, että tekisi mieli ottaa jokin muukin psyykelääke käyttöön, jos saa lisää voimaa ja tulee toimeliaammaksi. Voisin temestaakin hyvin käyttää vaikka joka päivä.

Ahdistus sitoo ja vie paljon energiaa ja jos/kun ahdistus hellittää, voimia elämiseen on käytettävissä aiempaa enemmän.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 05.09.2014 15:55

Pakko ottaa temesta taas, pahaolo jatkunut.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.09.2014 16:02

Ehdotan ja suosittelen, että pääosin vain omaa olotilaa koskevat viestit kirjoitetaan omaan päiväkirjaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 05.09.2014 16:09

Kyllästynyt kirjoitti:Ehdotan ja suosittelen, että pääosin vain omaa olotilaa koskevat viestit kirjoitetaan omaan päiväkirjaan.

Ei sovi, haluan vertaistukea.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.09.2014 16:17

Pinja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Ehdotan ja suosittelen, että pääosin vain omaa olotilaa koskevat viestit kirjoitetaan omaan päiväkirjaan.

Luulen, että saat enemmän ja intensiivisempää vertaistukea päiväkirjaasi.

Täällä kirjoituksesi (ainakin minussa) herättävät kyllästymistä huomiohakuisuuteesi sekä näyttävät huonoa esimerkkiä muillekin ryhtyä omanapa-kirjoitteluun muualla kuin sille tarkoitetussa ja siihen sopivassa osiossa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 05.09.2014 16:21

Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:

Täällä kirjoituksesi (ainakin minussa) herättävät kyllästymistä huomiohakuisuuteesi sekä näyttävät huonoa esimerkkiä muillekin ryhtyä omanapa-kirjoitteluun muualla kuin sille tarkoitetussa ja siihen sopivassa osiossa.

Eikö vertaistuki ole juuri omanapakirjoittelua? Minulla on oikeus olla huomionhakuinen, jos voin huonosti.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.09.2014 16:29

Pinja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:

Eikö vertaistuki ole juuri omanapakirjoittelua?...

Ei välttämättä, ei pelkästään, eikä aina

Vertaistuen ei minun mielestäni ole hyvä olla pelkkää yksityiskohtaista omanapa-kirjoittelua, eikä sen myöskään pitäisi rajoittua vain keskinäiseen kehumiseen. Ja koska sinä et näytä kestävän minkäänlaista kritiikkiä, on oma päiväkirja mielestäni sinulle sopivampi paikka kerätä huomiota.
Pinja kirjoitti:... Minulla on oikeus olla huomionhakuinen, jos voin huonosti.

On, mutta sinulla ei ole oikeutta häiritä muuta keskustelua tai toisia kirjoittajia.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 05.09.2014 16:39

Pinja kirjoitti:... Minulla on oikeus olla huomionhakuinen, jos voin huonosti.

Kyllästynyt: On, mutta sinulla ei ole oikeutta häiritä muuta keskustelua tai toisia kirjoittajia.

Ilmoitin Psykopatolgialle, että syrjit minua.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 05.09.2014 16:40

Minä kirjoittelen tässä osiossa edelleen näin, kun olen kirjoitellut Kyllästynyt sinun typeristä toivomuksistasi riippumatta. Lue, tai mieluiten ole lukematta.
Pinja

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet