PP

Re: PP

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.09.2014 21:12

Keskustelun edelleen jatkuessa kyseenalaiseen suuntaan, kerron mielipiteenäni, että etenkin Pinja, mutta myös saara, kasvattavat kärpäsestä härkästä tahallisesti ja tarkoituksella.

Pinja hölmöili saadakseen Psykopatologian huomiota ja tässä keskustelussa hän hölmöilee samasta syystä. Tarkoitan sitä, että Pinja käyttää eilistä hölmöilyään polttoaineena tämänhetkiseen hölmöilyynsä.

En tunne Pinjaa, mutten usko, että kenellekään on hyväksi se, että kaikki pomppivat hänen "herkkyytensä" ehdoilla.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 21:31

Minä tiedän itse etten hölmöile. 20 min sitten otin ensimmäisen Temestan pahan oloni jatkuttua, tuskinpa otin hölmöilyn johdattelemana.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.09.2014 21:41

Pinja kirjoitti:Minä tiedän itse etten hölmöile. 20 min sitten otin ensimmäisen Temestan pahan oloni jatkuttua, tuskinpa otin hölmöilyn johdattelemana.

Jos et tarkoita hölmöillä, mietipä hetki, kuka on vastuussa sinun olostasi ja sen huononemisesta.
Vastaus: Sinä olet.

Kun sinä hölmöilet, siitä on seurauksensa, ja on kohtuutonta, että sinä syytät Psykopatologiaa omasta olostasi ja edellytät erityiskohtelua (koska menet niin helposti huonoon kuntoon).

Jos ajattelet, että sinä voit vapaasti hölmöillä, eikä kukaan saa, eikä uskalla, sinua "herkkyytesi" takia estää, näytät huonoa esimerkkiä muillekin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 21:45

Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Minä tiedän itse etten hölmöile. 20 min sitten otin ensimmäisen Temestan pahan oloni jatkuttua, tuskinpa otin hölmöilyn johdattelemana.

Jos et tarkoita hölmöillä, mietipä hetki, kuka on vastuussa sinun olostasi ja sen huononemisesta.

Kun sinä hölmöilet, siitä on seurauksensa, ja on kohtuutonta, että sinä syytät Psykopatologiaa omasta olostasi ja edellytät erityiskohtelua (koska menet niin helposti huonoon kuntoon).

Jos ajattelet, että sinä voit vapaasti hölmöillä, eikä kukaan saa, eikä uskalla, sinua "herkkyytesi" takia estää, näytät huonoa esimerkkiä muillekin.

saara auta mua, koska olet järkevä. Pitäisi erittäin tarkasti miettiä, jos antaa pysyvän kirjoituskiellon.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.09.2014 21:49

Pinja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

saara auta mua, koska olet järkevä. Pitäisi erittäin tarkasti miettiä, jos antaa pysyvän kirjoituskiellon.

Minkälaista apua kaipaat?

Pyrit manipuloimaan koko palstaa toimimaan sinun ehdoillasi, mutten usko, että sen onnistuminen on edes sinulle itsellesi hyväksi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 21:53

Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Pyrit manipuloimaan koko palstaa toimimaan sinun ehdoillasi, mutten usko, että sen onnistuminen on edes sinulle itsellesi hyväksi.

Minut olisi aika kerrankin elämässä nostaa korokkeelle ja antaa sitä erityiskohtelua. Olen huomannut, että minusta tulee koko ajan väkivaltaisemi, kun minua ei oteta huomioon. Jokainen täytyy ottaa yksilönä huomioon. Vaikeavammaiselle myös oikeutensa. Itseasiassa ei voi edes puhua erityiskohtelusta, koska vaikeavammaista tulee kohdella kuten vaikeavammaista. Minulla on huomattavia vaikeuksia.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.09.2014 22:00

Pinja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Nyt alat jo mennä naurettavuuden puolelle.
Sinulle on sanottu jo monta kertaa, ettei sinulle ole pysyvää kirjoituskieltoa annettu.

Ainakaan minua et enää onnistu manipuloimaan surkuttelemaan oman hölmöilysi takia saamaasi kirjoituskieltoa ja ehdotan samaa suhtautumista muillekin, koska huomiontarpeesi ei tule tämän palstan keinoilla tyydytettyä.

Se miksi sinulla on noin suuri tarve saada kaikkien jakamaton huomio on vaikea ja kipeä ongelma, ja sen selvittämiseksi sinun pitäisi saada apua terapeutiltasi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.09.2014 22:07

Pinja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:saara auta mua, koska olet järkevä. Pitäisi erittäin tarkasti miettiä, jos antaa pysyvän kirjoituskiellon.

Minut olisi aika kerrankin elämässä nostaa korokkeelle ja antaa sitä erityiskohtelua. Olen huomannut, että minusta tulee koko ajan väkivaltaisemi, kun minua ei oteta huomioon. Jokainen täytyy ottaa yksilönä huomioon. Vaikeavammaiselle myös oikeutensa. Itseasiassa ei voi edes puhua erityiskohtelusta, koska vaikeavammaista tulee kohdella kuten vaikeavammaista. Minulla on huomattavia vaikeuksia.

Uskon, että sinulla on vaikeuksia ja paha olo, mutta ei se parane siitä, että esität lapsellisia syytöksiä ja vaatimuksia, joihin tällä palstalla ei kukaan pysty vastaamaan sillä tavoin, että se sinulle riittäisi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 22:15

Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:saara auta mua, koska olet järkevä. Pitäisi erittäin tarkasti miettiä, jos antaa pysyvän kirjoituskiellon.

Uskon, että sinulla on vaikeuksia ja paha olo, mutta ei se parane siitä, että esität lapsellisia syytöksiä ja vaatimuksia, joihin tällä palstalla ei kukaan pysty vastaamaan sillä tavoin, että se sinulle riittäisi.

Sain erityiskohtelua, kun mulle annettiin pysyvä kirjoituskielto. Mielestäni kaikkia ei kuulu kohdella niin -ketään ilman erittäin raskaita syitä. Oli lapsellista antaa minulle pysyvä kirjoituskielto, kun se ei PP mukaan oltu tarkoitettu ikuiseksi. PP olisi pitänyt miettiä asiaa, eikö vain trisse?
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.09.2014 22:29

Pinja kirjoitti:Sain erityiskohtelua, kun mulle annettiin pysyvä kirjoituskielto...

Siihenhän sinä nimenomaan pyritkin; huomion saamiseen. Mistä sinä nytkin olisit draaman ainekset saanut kokoon, ilman lyhytaikaista kirjoituskieltoasi - tuohan oli sinulle suorastaan kullanarvoinen tapahtuma.
Pinja kirjoitti:... Oli lapsellista antaa minulle pysyvä kirjoituskielto, kun se ei PP mukaan oltu tarkoitettu ikuiseksi...

Sinulle on tämä asia kerrottu jo monta kertaa, ja kyllä sinä sen tiedätkin, mutta kun kirjoituskieltosi on sinulle niin mehevää materiaalia manipulointisi jatkamiseen, että olet niin kuin et olisi koskaan kuullutkaan, ettei sinulle ole missään vaiheessa tarkoituksella (eikä tarkoituksettakaan) langetettu pysyvää kirjoituskieltoa.

Ruudullesi tullut ilmoitus on munfoorumi.com -palstaformaatin vakioilmoitus, eikä Psykopatologia edes tiennyt sen sisältöä. Ja koska hän ei sinulle ole missään vaiheessa pysyvää kirjoituskieltoa aikonut antaa, on tosi hölmöä ja lapsellista, että edelleen hoet mantraa "olisi pitänyt ajatella ennen kuin antaa pysyvän kirjoituskiellon....".
Pinja kirjoitti: ... PP olisi pitänyt miettiä asiaa, eikö vain trisse?

Mitä hänen olisi pitänyt miettiä kun hän ei edes aikonut sinulle pysyvää kirjoituskieltoa antaa, eikä tiennyt minkälainen ilmoitus sinun näytöllesi tuli?

Tarkoitatko, että oli väärin kun sait kirjoituskiellon törttöilystäsi?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 22:39

Psykopatologia kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Kuten jo totesin, en ole tiennyt, millainen viesti järjestelmästä lähtee kirjoittajalle.
Kirjoituskielto ilman määräaikaa on tarkoittanut (minulle) "toistaiseksi".

Tuleeko sinulle teksti, että kirjoituskielto ilman määräaikaa ja laitoit siihen kohtaan rastin silloin kohdallani? Etkö usko, että minulle tuli teksti, että PYSYVÄSTI kirjoituskiellossa? Oletko sinä joskus erottanut jonkun täältä pysyvästi?

Ylinnä on "Pysyvä", minkä jälkeen on erilaisia fiksattuja aikamääreitä ja lopuksi "Kunnes", mihin
kirjoitetaan esimerkiksi "2014-11-01".

Tuossa PP kertoo miten se hänelle näkyy asetuksista: "Pysyvä"
Kyllästynyt itse olet vuosi kaudet tapellut Kahvin kanssa loukkaantuneisuutesi takia ja hakenut siten myös huomiota myös muilta. Toivotko siihen vielä ymmärtämättömyyttä, että sinulla ei olisi oikeuksia olla loukkaantunut ja selvittää asiaa -teillähän se meni ihan hölmöilyksi. Oli oikein, että sain rangaistuksen, mutta ei ollut oikein, että sain kokea sen, että sain pysyvästi kirjoituskiellon.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.09.2014 22:57

Pinja kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Kuten jo totesin, en ole tiennyt, millainen viesti järjestelmästä lähtee kirjoittajalle.

Tuleeko sinulle teksti, että kirjoituskielto ilman määräaikaa ja laitoit siihen kohtaan rastin silloin kohdallani? Etkö usko, että minulle tuli teksti, että PYSYVÄSTI kirjoituskiellossa? Oletko sinä joskus erottanut jonkun täältä pysyvästi?

Ylinnä on "Pysyvä", minkä jälkeen on erilaisia fiksattuja aikamääreitä ja lopuksi "Kunnes", mihin

Tuossa PP kertoo miten se hänelle näkyy asetuksista: "Pysyvä"...

Voi herranpieksut sentään... Eihän hän tiennyt mitä sinun ruudullasi näkyi ennen kuin sinä siitä kerroit!

Olen tapellut, mutta onko joku sinua solvannut tai kiusannut?
Vastaus: Ei ole.
Pinja kirjoitti:... Kyllästynyt itse olet vuosi kaudet tapellut Kahvin kanssa loukkaantuneisuutesi takia ja hakenut siten myös huomiota myös muilta...

En ole hakenut huomiota vaan oikeutta. Sinua ei ole kukaan täällä kiusannut, eikä kukaan ole sinua solvannut. Päinvastoin, sinulle ei ole kukaan tohtinut sanoa mitään ikävää tai negatiivista.

Pinja kirjoitti:... Toivotko siihen vielä ymmärtämättömyyttä, että sinulla ei olisi oikeuksia olla loukkaantunut ja selvittää asiaa -teillähän se meni ihan hölmöilyksi....

Jos sinulla on esittää, että joku on sinua solvannut tai sinua kiusannut, sitten voit verrata minua ja minun tekojani omiisi.

Pinja kirjoitti:... Oli oikein, että sain rangaistuksen, mutta ei ollut oikein, että sain kokea sen, että sain pysyvästi kirjoituskiellon.

Voi itku sentään nainen...
Etkö voi nyt jo uskoa, ettei sitä ollut tarkoitettu näkyvän pysyvänä kirjoituskieltona?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Lette » 05.09.2014 10:16

Pinja:
"Sain erityiskohtelua, kun mulle annettiin pysyvä kirjoituskielto. Mielestäni kaikkia ei kuulu kohdella niin -ketään ilman erittäin raskaita syitä. Oli lapsellista antaa minulle pysyvä kirjoituskielto, kun se ei PP mukaan oltu tarkoitettu ikuiseksi. PP olisi pitänyt miettiä asiaa, eikö vain trisse?"
-
Kyllä jokaisen olisi hyvä ajatella asioita pitkällä tähtäimellä.
PP ajatteli nimenomaan sinun parastasi purkaessaan kiellon. Sinä keskityt kieltoon sen sijaan, että olisit iloinen kiellon purkamisesta. Ehkä sinulla kuten monella muulla ihmisellä on tämä taipumus keskittyä kielteiseen ja ylläpitää itsellä pahaa oloa.
Lette

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 05.09.2014 17:30

Pinja kirjoitti:

Etkö olisi tähän voinut vastata, valitsitko tuon "Pysyvän" vai et?? Pinja on ilmeisesti tulkinnut, että valitsit.
Minä taas sinun ihmettelysi (ai lukeeko siellä pysyvästi?) perusteella oletan, että valitsit jonkin kolmannen vaihtoehdon?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Pinja » 05.09.2014 17:35

Helmenkalastaja kirjoitti:
Pinja kirjoitti:

Etkö olisi tähän voinut vastata, valitsitko tuon "Pysyvän" vai et?? Pinja on ilmeisesti tulkinnut, että valitsit.
Minä taas sinun ihmettelysi (ai lukeeko siellä pysyvästi?) perusteella oletan, että valitsit jonkin kolmannen vaihtoehdon?

Ei minulla enää pahaolo ole siitä, kun hän selitti sen jo. Pahaoloni johtuu tällä hetkellä siitä, että mieleeni palaa vähä väliä ajatus siitä, että en saisi kirjoittaa tänne enää koskaan.
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 05.09.2014 20:50

Pinja, eihän sulle alunperinkään ole suunniteltu pysyvää kirjoituskieltoa ja kun se käsittääkseni on sulle useaan kertaan tehty selväksi on ihan turhaa enää ratsastaa sen olemattoman kiellon
suremisella ja kerjätä empatiaa. Minä puolustin sinua, kun luulin että todella oli kyse muusta. Nyt kun asia on ok, voisit lakata ruikuttamasta.
Jotenkin pinja minusta tuntuu, että sinulla aina pitää olla paha olo jostakin asiasta mistä et saa tarpeeksi huomiota.eikö se käy sinulle itsellesi raskaaksi?
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 05.09.2014 21:35

Ei minun tarvitse piilotella pahaa oloani. Sinulle pahaoloni vaikuttaa olevan pelkkä sana pahaolo, minulle se on tunne. Voinhan puhua pahasta olostani saamatta huomiota siihen, mutta yleensä ottaen, jos toinen voi huonosti muut piristävät ja kokevat vastuukseen tuoda parempi mieli, minulle se on hakemisen arvoinen hakiessani sitä oikealla syyllä eli todellisella pahalla ololla niin kuin nyt on ollut. Eipä vain taida riittää embaattisia ihmisiä palstalta. Minä haluaisin, että sitä huomiota tuodaan minulle ettei tarvitsisi itse hakea, mutta se on käytännössä mahdotonta.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.09.2014 21:49

Pinja, millaista huomiota haluaisit tällä foorumilla - ihan käytännöllisesti ja konkreettisesti? Vaikea huomioida sinua tahtomallasi tavalla, jos ei ole tarkkaa tietoa sinun tarpeistasi.
Siis millaista huomiota?
Mirri

ViestiKirjoittaja saara » 05.09.2014 21:54

Pinja kirjoitti:Ei minun tarvitse piilotella pahaa oloani. Sinulle pahaoloni vaikuttaa olevan pelkkä sana pahaolo, minulle se on tunne. Voinhan puhua pahasta olostani saamatta huomiota siihen, mutta yleensä ottaen, jos toinen voi huonosti muut piristävät ja kokevat vastuukseen tuoda parempi mieli, minulle se on hakemisen arvoinen hakiessani sitä oikealla syyllä eli todellisella pahalla ololla niin kuin nyt on ollut. Eipä vain taida riittää embaattisia ihmisiä palstalta. Minä haluaisin, että sitä huomiota tuodaan minulle ettei tarvitsisi itse hakea, mutta se on käytännössä mahdotonta.

Huomionhakuisuutesi ei ole enää tervettä.
Pinja, meidänkö pitäisi tuntea pahaa oloa sinun huonovointisuudestasi johon sinä itse olet syyllinen:Osaatko mennä edes kerran itseesi ja ottaa vastuun omista teoistasi yrittämättä kaataa aina syytä muitten niskaan?
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 05.09.2014 22:09

saara kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Ei minun tarvitse piilotella pahaa oloani. Sinulle pahaoloni vaikuttaa olevan pelkkä sana pahaolo, minulle se on tunne. Voinhan puhua pahasta olostani saamatta huomiota siihen, mutta yleensä ottaen, jos toinen voi huonosti muut piristävät ja kokevat vastuukseen tuoda parempi mieli, minulle se on hakemisen arvoinen hakiessani sitä oikealla syyllä eli todellisella pahalla ololla niin kuin nyt on ollut. Eipä vain taida riittää embaattisia ihmisiä palstalta. Minä haluaisin, että sitä huomiota tuodaan minulle ettei tarvitsisi itse hakea, mutta se on käytännössä mahdotonta.

Huomionhakuisuutesi ei ole enää tervettä.
Pinja, meidänkö pitäisi tuntea pahaa oloa sinun huonovointisuudestasi johon sinä itse olet syyllinen:Osaatko mennä edes kerran itseesi ja ottaa vastuun omista teoistasi yrittämättä kaataa aina syytä muitten niskaan?

EN OLE SYYLLINEN HUONOVOINTISUUTEENI: PSYKOTERAEUTTINI SELITTI MIKSI MINULLE KÄVI NÄIN KUIN KÄVI, ETTÄ VIELÄKIN TUNNEN PAHAA OLOA. OTIN NIIN JÄRKYTTÄVÄNÄ SAAMANI PYSYVÄN PORTTIKIELLON, JONKA SEURAUKSENA VAIKKA TIEDÄN ETTEI PSYKOPATOLOGIA TIENNYT MITÄ TEKSTISSÄ LUKEE JA ETTÄ HÄN EI OLLUT TARKOITTANUT SITÄ PYVYÄKSI, EN OLE TOIPUNUT JÄRKYTYKSESTÄ SEN TAKIA, KOSKA JÄRKYTYS OLI NIIN SUURI ETTEI SIITÄ MEINAA PÄÄSTÄ YLI.

JOTEN PIDÄ ISO SUUSI KIINNI, KUN ET YMMÄRRÄ PSYKOLOGIASTA PASKAAKAAN.
Pinja

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet