Pinja kirjoitti:Minä tiedän itse etten hölmöile. 20 min sitten otin ensimmäisen Temestan pahan oloni jatkuttua, tuskinpa otin hölmöilyn johdattelemana.
Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:Minä tiedän itse etten hölmöile. 20 min sitten otin ensimmäisen Temestan pahan oloni jatkuttua, tuskinpa otin hölmöilyn johdattelemana.
Jos et tarkoita hölmöillä, mietipä hetki, kuka on vastuussa sinun olostasi ja sen huononemisesta.
Vastaus: Sinä olet.
Kun sinä hölmöilet, siitä on seurauksensa, ja on kohtuutonta, että sinä syytät Psykopatologiaa omasta olostasi ja edellytät erityiskohtelua (koska menet niin helposti huonoon kuntoon).
Jos ajattelet, että sinä voit vapaasti hölmöillä, eikä kukaan saa, eikä uskalla, sinua "herkkyytesi" takia estää, näytät huonoa esimerkkiä muillekin.
Pinja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:Minä tiedän itse etten hölmöile. 20 min sitten otin ensimmäisen Temestan pahan oloni jatkuttua, tuskinpa otin hölmöilyn johdattelemana.
Jos et tarkoita hölmöillä, mietipä hetki, kuka on vastuussa sinun olostasi ja sen huononemisesta.
Kun sinä hölmöilet, siitä on seurauksensa, ja on kohtuutonta, että sinä syytät Psykopatologiaa omasta olostasi ja edellytät erityiskohtelua (koska menet niin helposti huonoon kuntoon).
Jos ajattelet, että sinä voit vapaasti hölmöillä, eikä kukaan saa, eikä uskalla, sinua "herkkyytesi" takia estää, näytät huonoa esimerkkiä muillekin.
saara auta mua, koska olet järkevä. Pitäisi erittäin tarkasti miettiä, jos antaa pysyvän kirjoituskiellon.
Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:Minä tiedän itse etten hölmöile. 20 min sitten otin ensimmäisen Temestan pahan oloni jatkuttua, tuskinpa otin hölmöilyn johdattelemana.
saara auta mua, koska olet järkevä. Pitäisi erittäin tarkasti miettiä, jos antaa pysyvän kirjoituskiellon.
Minkälaista apua kaipaat?
Pyrit manipuloimaan koko palstaa toimimaan sinun ehdoillasi, mutten usko, että sen onnistuminen on edes sinulle itsellesi hyväksi.
Pinja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:Minä tiedän itse etten hölmöile. 20 min sitten otin ensimmäisen Temestan pahan oloni jatkuttua, tuskinpa otin hölmöilyn johdattelemana.
Pinja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:saara auta mua, koska olet järkevä. Pitäisi erittäin tarkasti miettiä, jos antaa pysyvän kirjoituskiellon.
Pyrit manipuloimaan koko palstaa toimimaan sinun ehdoillasi, mutten usko, että sen onnistuminen on edes sinulle itsellesi hyväksi.
Minut olisi aika kerrankin elämässä nostaa korokkeelle ja antaa sitä erityiskohtelua. Olen huomannut, että minusta tulee koko ajan väkivaltaisemi, kun minua ei oteta huomioon. Jokainen täytyy ottaa yksilönä huomioon. Vaikeavammaiselle myös oikeutensa. Itseasiassa ei voi edes puhua erityiskohtelusta, koska vaikeavammaista tulee kohdella kuten vaikeavammaista. Minulla on huomattavia vaikeuksia.
Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:saara auta mua, koska olet järkevä. Pitäisi erittäin tarkasti miettiä, jos antaa pysyvän kirjoituskiellon.
Minut olisi aika kerrankin elämässä nostaa korokkeelle ja antaa sitä erityiskohtelua. Olen huomannut, että minusta tulee koko ajan väkivaltaisemi, kun minua ei oteta huomioon. Jokainen täytyy ottaa yksilönä huomioon. Vaikeavammaiselle myös oikeutensa. Itseasiassa ei voi edes puhua erityiskohtelusta, koska vaikeavammaista tulee kohdella kuten vaikeavammaista. Minulla on huomattavia vaikeuksia.
Uskon, että sinulla on vaikeuksia ja paha olo, mutta ei se parane siitä, että esität lapsellisia syytöksiä ja vaatimuksia, joihin tällä palstalla ei kukaan pysty vastaamaan sillä tavoin, että se sinulle riittäisi.
Pinja kirjoitti:Sain erityiskohtelua, kun mulle annettiin pysyvä kirjoituskielto...
Pinja kirjoitti:... Oli lapsellista antaa minulle pysyvä kirjoituskielto, kun se ei PP mukaan oltu tarkoitettu ikuiseksi...
Pinja kirjoitti: ... PP olisi pitänyt miettiä asiaa, eikö vain trisse?
Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kuten jo totesin, en ole tiennyt, millainen viesti järjestelmästä lähtee kirjoittajalle.
Kirjoituskielto ilman määräaikaa on tarkoittanut (minulle) "toistaiseksi".
Tuleeko sinulle teksti, että kirjoituskielto ilman määräaikaa ja laitoit siihen kohtaan rastin silloin kohdallani? Etkö usko, että minulle tuli teksti, että PYSYVÄSTI kirjoituskiellossa? Oletko sinä joskus erottanut jonkun täältä pysyvästi?
Ylinnä on "Pysyvä", minkä jälkeen on erilaisia fiksattuja aikamääreitä ja lopuksi "Kunnes", mihin
kirjoitetaan esimerkiksi "2014-11-01".
Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kuten jo totesin, en ole tiennyt, millainen viesti järjestelmästä lähtee kirjoittajalle.
Tuleeko sinulle teksti, että kirjoituskielto ilman määräaikaa ja laitoit siihen kohtaan rastin silloin kohdallani? Etkö usko, että minulle tuli teksti, että PYSYVÄSTI kirjoituskiellossa? Oletko sinä joskus erottanut jonkun täältä pysyvästi?
Ylinnä on "Pysyvä", minkä jälkeen on erilaisia fiksattuja aikamääreitä ja lopuksi "Kunnes", mihin
Tuossa PP kertoo miten se hänelle näkyy asetuksista: "Pysyvä"...
Pinja kirjoitti:... Kyllästynyt itse olet vuosi kaudet tapellut Kahvin kanssa loukkaantuneisuutesi takia ja hakenut siten myös huomiota myös muilta...
Pinja kirjoitti:... Toivotko siihen vielä ymmärtämättömyyttä, että sinulla ei olisi oikeuksia olla loukkaantunut ja selvittää asiaa -teillähän se meni ihan hölmöilyksi....
Pinja kirjoitti:... Oli oikein, että sain rangaistuksen, mutta ei ollut oikein, että sain kokea sen, että sain pysyvästi kirjoituskiellon.
Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kuten jo totesin, en ole tiennyt, millainen viesti järjestelmästä lähtee kirjoittajalle.
Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kuten jo totesin, en ole tiennyt, millainen viesti järjestelmästä lähtee kirjoittajalle.
Etkö olisi tähän voinut vastata, valitsitko tuon "Pysyvän" vai et?? Pinja on ilmeisesti tulkinnut, että valitsit.
Minä taas sinun ihmettelysi (ai lukeeko siellä pysyvästi?) perusteella oletan, että valitsit jonkin kolmannen vaihtoehdon?
Pinja kirjoitti:Ei minun tarvitse piilotella pahaa oloani. Sinulle pahaoloni vaikuttaa olevan pelkkä sana pahaolo, minulle se on tunne. Voinhan puhua pahasta olostani saamatta huomiota siihen, mutta yleensä ottaen, jos toinen voi huonosti muut piristävät ja kokevat vastuukseen tuoda parempi mieli, minulle se on hakemisen arvoinen hakiessani sitä oikealla syyllä eli todellisella pahalla ololla niin kuin nyt on ollut. Eipä vain taida riittää embaattisia ihmisiä palstalta. Minä haluaisin, että sitä huomiota tuodaan minulle ettei tarvitsisi itse hakea, mutta se on käytännössä mahdotonta.
saara kirjoitti:Pinja kirjoitti:Ei minun tarvitse piilotella pahaa oloani. Sinulle pahaoloni vaikuttaa olevan pelkkä sana pahaolo, minulle se on tunne. Voinhan puhua pahasta olostani saamatta huomiota siihen, mutta yleensä ottaen, jos toinen voi huonosti muut piristävät ja kokevat vastuukseen tuoda parempi mieli, minulle se on hakemisen arvoinen hakiessani sitä oikealla syyllä eli todellisella pahalla ololla niin kuin nyt on ollut. Eipä vain taida riittää embaattisia ihmisiä palstalta. Minä haluaisin, että sitä huomiota tuodaan minulle ettei tarvitsisi itse hakea, mutta se on käytännössä mahdotonta.
Huomionhakuisuutesi ei ole enää tervettä.
Pinja, meidänkö pitäisi tuntea pahaa oloa sinun huonovointisuudestasi johon sinä itse olet syyllinen:Osaatko mennä edes kerran itseesi ja ottaa vastuun omista teoistasi yrittämättä kaataa aina syytä muitten niskaan?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa