Kaupoissa tarjotaan ylikypsää kylkeä ja possua yms.
Mitä kumman ylikypsää? Miksi sitä ei tehdä sopivaksi?
Tietysti raaka on huono, mutta miksi ei medium tai large?
Hilppa kirjoitti:Ei kai possua koskaan mediumina? Minulla on ikäviä muistoja tuosta. Olin Portugalissa ja siellä on tapana jättää grillattu possunliha mediumiksi. Ja senhän tietää, mitkä seuraukset ovat. (Tuolloin söin vielä lihaa. Yöks!)

Psykopatologia kirjoitti:Kyllä minulle tavallinen kypsäkin kelpaisi y l i kypsän sijaan.
Vai ovatko esimerkiksi ylikypsät omenat tai banaanit jotenkin
parempia?
Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Ei kai possua koskaan mediumina? Minulla on ikäviä muistoja tuosta. Olin Portugalissa ja siellä on tapana jättää grillattu possunliha mediumiksi. Ja senhän tietää, mitkä seuraukset ovat. (Tuolloin söin vielä lihaa. Yöks!)
Jaa, tietää...?![]()
Minä en tiedä, joten kertoisitko, niin ei tarvitsisi taas uteliaisuuksissani ryhtyä googlailemaan.
Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Ei kai possua koskaan mediumina? Minulla on ikäviä muistoja tuosta. Olin Portugalissa ja siellä on tapana jättää grillattu possunliha mediumiksi. Ja senhän tietää, mitkä seuraukset ovat. (Tuolloin söin vielä lihaa. Yöks!)
Jaa, tietää...?![]()
Minä en tiedä, joten kertoisitko, niin ei tarvitsisi taas uteliaisuuksissani ryhtyä googlailemaan.
Helposti saa salmonellainfektion raa'asta (possun)lihasta, eikä raakaa possunliha muutenkaan pidetä herkkuna toisin kuin naudanlihaa.

Psykopatologia kirjoitti:Kyllä minulle tavallinen kypsäkin kelpaisi y l i kypsän sijaan.
parempia?

parempia?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa