(lihavointi minun)Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, toivottavasti et sentään toisen kirjoittajan puolesta päätä milloin hänen asiansa - kuten loukkaantuneisuutensa ja harmistumisensa - on loppuun käsitelty.
Pitäisit aivan pöyristyttävänä, jos sinulle sanottaisiin noin kuin kirjoitit Pinjalle. Olet pitänyt oikeutenasi vatvoa omia loukkaantuneisuuksiasi vuodesta toiseen ja palstalta toiselle - ja varokoot ne, jotka yrittävät sanoa sinulle, että asia lienee loppuun käsitelty.
Viittasin Pinjan tekoon ja hänen saamaansa rangaistukseen. Hänen tunteistaan en ole puhunut puolta sanaa.
Toivon, ettet sinä Mirri jatkuvasti hyökkäilisi kynnet ojossa kimppuuni ja mm. ylitulkitse sanomisiani, tai luule tietäväsi mitä minä milläkin tarkoitan - tai minkälaisia ja kuinka vahvoja minun tunteeni ovat.
Mitä tulee minun kertomuksiini tapahtuneista ja tunteistani niihin liittyen, ne ovat olleet ja jääneetkiin suurelta osin vain minun kärsittävikseni - kun tekijät ovat päässeet kuin koirat veräjästä.
Kyllästynyt, hyvin tiedät, ettemme ole jatkuvasti napit vastakkain, tai että minä olisin jatkuvasti sinun kimpussasi - vai tiedätkö? Ehkä tosissasi luulet ja uskot minun olevan jatkuvasti ja kaikessa eri mieltä kuin sinä.
Hyvä kuitenkin tietää, että Pinja saa jatkaa tunteidensa tuulettelua, etkä sinä tarkoittanutkaan, että hänen pitäisi lopettaa loukkaantuneisuutensa tuominen julki. Minä käsitin viestisi väärin luullessani, ettei Pinja enää saisi kirjoittaa asiasta.