Psykopatologia kirjoitti:Puran kirjoituskieltosi, jotta voit muokata ja poistaa älyttömyydet.
Psykopatologia kirjoitti:En mitään pysyvää ajatellutkaan. Asia on nyt selvä.
saara kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En mitään pysyvää ajatellutkaan. Asia on nyt selvä.
Miksi sinä ahdistelet pinjaa ja uhkaat kirjoituskiellolla, kun tiedät miten raskaasti hän sen ottaa? Minä olen oppinut pitämään pinjasta kaikista erikoispiirteistään huolimatta.Kaikillahan on omat omituisuutensa,mutta ne juuri tekevät täällä kirjoittamisen mielenkiintoiseksi. Kunhan ei aleta jatkuvasti persseilemään.
Itse olen perseilyn lopettanut tai ainakin huomattavasti sitä vähentänyt. Suosittelen muillekkin, on paljon mukavampi jutella asiallisesti ja sovussa.
Pinja kirjoitti:saara kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En mitään pysyvää ajatellutkaan. Asia on nyt selvä.
Miksi sinä ahdistelet pinjaa ja uhkaat kirjoituskiellolla, kun tiedät miten raskaasti hän sen ottaa? Minä olen oppinut pitämään pinjasta kaikista erikoispiirteistään huolimatta.Kaikillahan on omat omituisuutensa,mutta ne juuri tekevät täällä kirjoittamisen mielenkiintoiseksi. Kunhan ei aleta jatkuvasti persseilemään.
Itse olen perseilyn lopettanut tai ainakin huomattavasti sitä vähentänyt. Suosittelen muillekkin, on paljon mukavampi jutella asiallisesti ja sovussa.
Minun on erityisen vaikea toipua loukatusta olosta, vaikka asiat ovat selvitetyt. On tuskastuttavan vaikea ja pitkäksi aikaa mahdoton saada pahaa mieltä pois. Pahaolo yltyy helposti itkuun, olenkin itkeskellyt pätkittäin tämänkin päivää, vaikka pysyvä porttikielto kumottiin. Edes terapeuttini ei pysty tippaakaan saamaan oloani paremmaksi tässä tilassa, käsittely on mahdoton ja hänkään ei saa pahasta olosta kiinni ymmärtääkseen mitä se oloni on, koska ei voi ymmärtää kuinka hirvittävä pahaoloni on -sanoinkuvailematon.
Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:saara kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En mitään pysyvää ajatellutkaan. Asia on nyt selvä.
Minun on erityisen vaikea toipua loukatusta olosta, vaikka asiat ovat selvitetyt. On tuskastuttavan vaikea ja pitkäksi aikaa mahdoton saada pahaa mieltä pois. Pahaolo yltyy helposti itkuun, olenkin itkeskellyt pätkittäin tämänkin päivää, vaikka pysyvä porttikielto kumottiin. Edes terapeuttini ei pysty tippaakaan saamaan oloani paremmaksi tässä tilassa, käsittely on mahdoton ja hänkään ei saa pahasta olosta kiinni ymmärtääkseen mitä se oloni on, koska ei voi ymmärtää kuinka hirvittävä pahaoloni on -sanoinkuvailematon.
Sinä hölmöilit, ja siksi toimintaasi puututtiin. Mistään pysyvästä porttikiellosta ei ole puhuttu mitään, ja nyt pääset taas kirjoittamaan - joten asia lienee loppuunkäsitelty.
Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:saara kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En mitään pysyvää ajatellutkaan. Asia on nyt selvä.
Sinä hölmöilit, ja siksi toimintaasi puututtiin. Mistään pysyvästä porttikiellosta ei ole puhuttu mitään, ja nyt pääset taas kirjoittamaan - joten asia lienee loppuunkäsitelty.

Pinja kirjoitti:Tiedän. Se kirjoituskielto, minkä PP minulle asetti oli tämänmukainen: Sinulle on annettu pysyvä kirjoituskielto foorumille. Kyllä minä sen pysyvänä porttikieltona otin, kun kerran niin mainittiin yrittäessäni kirjautua sisään. Ei se minun pahaaoloani helpota, että tiedän tehneeni väärin -ei yhtään. Ja vaikka tein väärin, niin ei minun tarvitsisi kokea sitä pahaa oloa enää sen jälkeen, kun asia on sovittu, jolloin pahaaoloani ei voi enää siinä vaiheessa perustella kostoksi väärinteosta pitäen kokemaani pahaaoloani oikeutetuksi.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, toivottavasti et sentään toisen kirjoittajan puolesta päätä milloin hänen asiansa - kuten loukkaantuneisuutensa ja harmistumisensa - on loppuun käsitelty.
Pitäisit aivan pöyristyttävänä, jos sinulle sanottaisiin noin kuin kirjoitit Pinjalle. Olet pitänyt oikeutenasi vatvoa omia loukkaantuneisuuksiasi vuodesta toiseen ja palstalta toiselle - ja varokoot ne, jotka yrittävät sanoa sinulle, että asia lienee loppuun käsitelty.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa