Hyvästit peniskateudelle!

Re: Hyvästit peniskateudelle!

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 00:14

Kas trisse ihan entisenä omana itsenään 8-)
saara

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 00:24

trisse kirjoitti:
saara kirjoitti:Kas trisse ihan entisenä omana itsenään 8-)

Entistä ehompana

8-) Tai uhompana
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.08.2014 00:25

saara kirjoitti:
trisse kirjoitti:
saara kirjoitti:Kas trisse ihan entisenä omana itsenään 8-)

Entistä ehompana

8-) Tai uhompana

Trisse on hyvä just semmoisena kuin se on.
Pinja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 29.08.2014 09:07

Ei minun tarvitse edes teeskennellä. Olen lukenut nämä jutut tuoreeltaan naapuripalstalta,
ja päällimmäisenä mielessä on toive, että jotain oikeasti hyvää seuraisi tästä episodista.
Meilisi hoitavalle lääkärille olivat kyllä aikamoisen luokattomia...
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kiss » 29.08.2014 11:31

Sun äiti on mun mielestä aika pitkälle oikeessa. Älä mee kiusaamaan ittees noihin instansseihin, lähtee viimenenkin järki.
Kiss

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 29.08.2014 15:23

Kiireessä aamusella kirjoitin. Olen aika pöyristynyt myös lääkärin reaktioista ja ihan oikeasti toivon, että joku nyt näkisin sun todellisen tilanteen.
Monessa suhteessa kykenen samastumaan sun ongelmiin...
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.08.2014 15:29

p-free kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Meilisi hoitavalle lääkärille olivat kyllä aikamoisen luokattomia...

Luokattomalle "hoidolle" luokatonta postia.
Itse olisin kirjoittanut varmaan ihan samanlaista sähköpostia Trissen tilanteessa.

Itse en olisi uskaltanut kirjoittaa sähköpostia, kun siten voi joutua oikeasti vastuuseen sanoistaan pahasti sanottuaan. Uskallan kuitenkin sanoa lääkärille kasvokkain suoraan toki en niin, että siitä voitaisiin rikosilmoitus tehdä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 29.08.2014 19:31

"Hei,

sähköpostitse keskustelua emme voi käydä tietoturvasyistä. Seuraava tapaaminen on varattu ja jatkosuunnitelmia sen ajan jälkeen teemme yhdessä.
yst.terv."

Jännä, minä olen hoitanut montakin asiaa s.postilla lääkäreiden kanssa.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.08.2014 19:39

Niin minäkin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 31.08.2014 09:18

trisse kirjoitti:Tietääkö kukaan voisinko tehdä valitukseni hoidostani vai onko Valtava mikään oikeus edes?
Olen niin väsynyt tähän taas...

Valitusosoite olisi kai Helsingin kaupungin johtava psykiatri Tuula Saarela.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Golden flower » 31.08.2014 14:03

Trisse, lääkärikäyntisi kuulostaa kamalalta. Itselläni on varmaan melko vastaavia kokemuksia, mutta sillä erotuksella, että lääkärin mielestä diagnoosini oli väärä vaikka itse koin, että se vihdoinkin oli oikea. Toivottavasti saat asiaa selvitettyä.
Golden flower

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.09.2014 21:43

Väität kirjoituksessasi, ettet ole epävakaa, mutta ainakin minun silmiini se suorastaan huutaa epävakauttasi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja saara » 13.09.2014 21:46

Mussuttaja hei! Sinähän olet menossa töihin? Vai oletko?
saara

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.09.2014 22:22

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Väität kirjoituksessasi, ettet ole epävakaa, mutta ainakin minun silmiini se suorastaan huutaa epävakauttasi.

Olen huomioinut tuon ristiriidat mutta tosiasia on että olen nykyään huomattavasti vähemmän epävakaa kuin koskaan aiemmin mutta olen hoitoneuvottelua koskien raivosta sokeena! Koetko itse että tyytymättömyyteni syy on epävakauteni?

En tiedä, enkä lähde arvailemaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.09.2014 22:32

trisse kirjoitti:Kiva kuitenkin että toisella huonoa hoitoa saaneella riittää uskallusta ja välittämistä puuttua toisen saamaan huonoon hoitoon! Mutta tämä on kuitenkin minun ongelmistani joten painupa vittuun jos ei ole mitään hyviä neuvojakaan annettavaksi! (Toivottavasti ei nyt satuttanut tunteitaan kovasti.. :( )

Siksipä juuri kommentoinkin kirjoitustasi; en itse ole/olisi koskaan tuollaista kirjoittanut. Ammut itseäsi jalkaan jos tuon lähetät.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.09.2014 22:38

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Väität kirjoituksessasi, ettet ole epävakaa, mutta ainakin minun silmiini se suorastaan huutaa epävakauttasi.

Olen huomioinut tuon ristiriidat mutta tosiasia on että olen nykyään huomattavasti vähemmän epävakaa kuin koskaan aiemmin mutta olen hoitoneuvottelua koskien raivosta sokeena! Koetko itse että tyytymättömyyteni syy on epävakauteni?

En tiedä, enkä lähde arvailemaan.

LUE SE ALOITUSVIESTI VAI ETKÖ SINÄKÄÄN OSAA LUKEA?! SIINÄHÄN SELOSTIN MITÄ TAPAHTUI! EI TARVI ARVAILLA EIKÄ EDES LASKESKELLA NOUSEVIA ASTROLOGIAMERKKEJÄ!

Luinhan minä, muttei sen perusteella voi sanoa, onko tyytymättömyytesi syy epävakauteesi. En ollut paikalla, mutta kaikki mitä sinulle on sanottu, vaikuttaa mielestäni täysin normaalilta ja asialliselta. sinähän siinä reuhuat.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.09.2014 22:55

trisse kirjoitti:En ole lähettämässä. Otan sen mukaan muistilistaksi psykologinkäynnille ti. Mutta mietin jos annan kopion sille kun asioita on niin paljon ettei ehkä muista kaikkea. Sano ihmeessä mitkä kohdat on huonoja perusteluineen.

Helpompaa olisi sanoa mikä ei olisi huono kohta.

Erityisen huonona pidän kappaletta:
"Miksi minun täytyy ollenkaan vaivautua tulemaan hoitoneuvotteluihin jos minua ei kuunnella ja epäillään sitäkin että joko valehtelen siitäkin millaisella kelan kuntoutuskurssilla olen ollut tai olen vaihtoehtoisesti niin vitun tyhmä että käyn kaksi viikkoa kurssia ymmärtämättä muka millainen kurssi on kyseessä?! Ettekö voisi siinä tapauksessa pelleillä ihan keskenänne – miksi mun pitää tulla siinä tapauksessa paikalle kun tuo on omiaan heikentämään vointiani ja voin senkin ajan tehdä jotain mielekkäämpää kuten vaikka pelata bridgeä tai laittaa tavaroita myyntiin huutonetiin?

Jos sinulla riittää energiaa ja virtaa pelata bridgea ja laittaa tavaroita Huutonettiin, on lievästi sanoen ylimielistä puhua vaivautumisesta saapua hoitoneuvotteluun.

Muutenkin kirjoituksestasi saan käsityksen, että kiukuttelet kuin uhmaikäinen lapsi jolle ei anneta tikkukaramellia, vaikka hän sitä niin kovasti omasta mielestään haluaisi ja tarvitsisi. Valokuvia en ole nähnyt, mutta vaikka ne todistaisivat minkälaisesta kaaoksesta tahansa, päätellen puheistasi bridgen pelaamisesta (mielekkäämpänä toimintana kuin hoitoneuvotteluun saapumisen), et ole järin motivoitunut hoitoosi/terapiaasi, vaan toimit "hetimullekaikkitännenyt" -periaatteella ja yrität sekä odotat saavasi muut ihmiset hoitamaan kaikki tylsät jutut sillä aikaa kun sinä pelaat bridgeä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.09.2014 22:59

trisse kirjoitti:Perusteltua mutta luultavasti tärkein yksittäisin motiivini on saada vittuuntumaan! Kun olivat niin hymiseviä viime näkemältä että toivon VITUSTI että noista hoitoneuvotteluista vittuuntuisi joku muukin kuin minä!!!

Bang!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.09.2014 23:06

trisse kirjoitti:... Mulle oltiin ylimielisiä. Miksen saisi olla sitä siis itsekin vai tarkoittaako se että en ymmärrä vallankäytön eroa välillämme eli johtavat henkilöt saavat olla ylenkatseellisia muttei altavastaaja koskaan?

Saathan sinäkin olla ylimielinen, mutta älä kuvittele, että se sinun terapia-toivettasi edistäisi.
trisse kirjoitti:... Jos tekstini pilaisi psykiatrin päivän niin olisin onnellinen!

Eihän se sitä pilaa, vaan parantaa; sehän on osoitus ja todiste siitä, ettet ole kykenevä sellaiseen pitkäjänteisyyteen mitä terapiassa tarvittaisiin. Toisin sanoen, hän kokee tehneensä oikean diagnoosin ja valinneensa oikean toimintalinjan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.09.2014 23:15

trisse kirjoitti:No miten perkeleessä hän kuvittelisi minun pystyvän käymään päiväsairaalassa jos menen töihin? (Ymmärrykseni mukaan töihin meno on heille niin iso ja hieno asia että antavat vaikka itseään nussittavan perseeseen siitä hyvästä). Ja kun työkyvyttömyystodistettakaan eivät anna niin töihin menemiseni on iso ja HYVÄ juttu... eller hur?! :roll:

Luulen, etteivät he juurikaan välitä sinun töihin/päiväsairaalaan menostasi.
He välittävät siitä, että heidän tilastoissaan on paljon suoritteita (potilaskäyntejä) ja papereista näkyy, että kaikille jonossa olevilla on vastaanottoaikoja järjestetty. Ja jos joku uhmaikäisen tavoin käyttäytyvä haistattelija ei ole tyytyväinen - so what.
Kyllästynyt

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet