saara kirjoitti:Ei se mitään, kerron kumminkin
Miehen autosta puhkes rengas. Taloja ei ollu kun yksi lähettyvillä ja mies lähti sinne kävelemään, tunkkia lainaamaan. Päästyään lähemmäs taloa, hän huomasi että valot olivat pois ja isäntäväki varmasti nukkumassa. Mies pysähtyi ja alkoi miettimään..eihän sitä nyt passaa keskellä yötä mennä ihmisten oville koputtelemaan, pelästyvät vielä, lapset herää ja...mies kimpaantui ja heitti kiven talon ikkunasta sisälle ja huusi perään "PIDÄ TUNKKIS PERKELE!"
Onko aina oltava niin tosissaan ku sika rukiissa? Tuo oli exän mielisanonta kun minä milloin mistäkin suutahtelin.Psykopatologia kirjoitti:"Hyvää päivää - kirvesvartta"
Kyllästynyt kirjoitti:Saat kertoa, vaikka tuo äskeinen oli pääpiirteissään se jonka yritin kääntää englanniksi.
En tiedä nauroiko kuulija kohteliasuuttaan, tarinalle vai minulle. Hauskaa hänellä näytti olevan.
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Saat kertoa, vaikka tuo äskeinen oli pääpiirteissään se jonka yritin kääntää englanniksi.
En tiedä nauroiko kuulija kohteliasuuttaan, tarinalle vai minulle. Hauskaa hänellä näytti olevan.
Tarinallesi tietenkin kun olet suuri hjymöristi! Tai sitten isoille rinnoillesi...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa