Muutokset palstan tyylissä

Re: Muutokset palstan tyylissä

ViestiKirjoittaja Kiss » 29.08.2014 17:44

saara kirjoitti:
kissi kirjoitti:
trisse kirjoitti:
saara kirjoitti:
TRISSEN ASIOIDEN POHTIMINEN EI KUULU TÄHÄN OSIOON EIKÄ KOKO FOORUMILLE ILMAN HÄNEN LÄSNÄOLOAAN!!

Täällähän minä olen - kyllä minusta saa puhua, se on viihdyttävää :geek:

Minustakin on viihdyttävää puida sun asioita, varsinkin kun Santraa harmittaa, ettei puida hänen olemustaan.

Kuten tuolla aikaisemmin kirjoitin, minä olen asettanut sinut lokeroon, mikä ei imartele sinua. Tästedes asetan myös kirjoituksesi mappiin Ö

JOOH, miks sun mulle pitää kertoa mitä olet tehnyt tai teet?
Kiss

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.08.2014 17:45

saara kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Ihmettelen vain kovin, kun trisse on kertonut tavanneensa sinua kerran, ja kritisoit trisseä siitä,
ettei hän olisi oikeutettu olemaan poissa työ- ja opiskeluelämästä (työkyvyttömyyteen) ja minä
olen myös nähnyt trisseä kasvokkain ja voin sanoa, että hänen tilanteensa on vakava ja työ-
kyvyttömyys ilmeisen selvä. Minusta sinä kiusaat trisseä ja ala-arvostat häntä.

Miten niin olet tavannut trisseä in camera?
Eihän hän ole sinusta täällä edes mitän juorunnut?

Psykopatologia, ilkeiletkö?

No joo, kun sanoin väärin, otan myös vastuun sanomisistani. Pinja tuon esitti , et sinä.
Pyydän myös anteeksi että sanoin sinua tyhmäksi. Ylireagoin.
Osaan myöntää virheeni ja pyytää anteeksi.

Miksi viitteesi on tuo viesti?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.08.2014 17:49

trisse kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti: Työkykyisyyteen/-kyvyttömyyteen
on minulta voinut tulla jotain materiaalia sen kautta, että on puhuttu
huoltosuhteista yms. -

Mitä tämä tarkoittaa?

On siis puhuttu mm. työssäkäyvien taakasta työtä tekemättömien vuoksi yms.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 17:56

PP kirjoitti:
"Miksi viitteesi on tuo viesti?"

Siksi että siitä näkyy kuka sanoi ja mitä.
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.08.2014 17:59

Sinun tulee vastata 17:02-viestiisi, jonka olen erikseen ottanut esiin.
Siinä on omaa(kin) kannanottoasi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.08.2014 18:23

Psykopatologia kirjoitti:Joo.

Kiitos rehellisestä vastauksesta. Olisikin noin, että kirjoittajat aina myöntäisivät suoraan, että välillä ilkeillään.
Mutta ehkä kaikki eivät tunnista olkapäillään istuskelevia 'pimeän puolen' kavereita, jotka houkuttelevat tekemään milloin mitäkin... :twisted: :P :twisted:
Mirri

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 29.08.2014 18:27

"Johtunee siitä että minä on ollut hiljainen ja santra ja huolieilinen vilkkaita"
Mikä olisi paras selitys nk. vilkkaudelle?

1. "Olin kännissä"
2. "Luin narsismista ja imin sen itseeni"'
3. "En se ollut minä"
4. "Joku muu: mikä?"

"Minua kiinnostaisi että mikä diagnoosi on kyseessä..?"

Sinut on diagnosoitu internetissä vaikka miksikä.
Tiedäpä sitten kenen toimesta.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 18:34

saara kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Ihmettelen vain kovin, kun trisse on kertonut tavanneensa sinua kerran, ja kritisoit trisseä siitä,
ettei hän olisi oikeutettu olemaan poissa työ- ja opiskeluelämästä (työkyvyttömyyteen) ja minä
olen myös nähnyt trisseä kasvokkain ja voin sanoa, että hänen tilanteensa on vakava ja työ-
kyvyttömyys ilmeisen selvä. Minusta sinä kiusaat trisseä ja ala-arvostat häntä.

Miten niin olet tavannut trisseä in camera?
Eihän hän ole sinusta täällä edes mitän juorunnut?

Psykopatologia, ilkeiletkö?

--- poistettu by Kyllästynyt --- Ylläpidolta odottaisi hieman harkintaa julkisilla kannanotoillaan.

Onko tässä osiossa nyt tarkoitus edelleenkin pohtia jokun nimeltämainitun asioita, ylläpito mukana??

Tästäko sinä nyt noin kovasti närkästyit?
No jossei asia ole tosi, se on epätosi. Onko muita vaihtoehtoja?
saara

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.08.2014 18:38

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Mielestäni se on tosiasia, että tällä foorumilla on uskomattoman paljon ruodittu ja yritetty arvioida yhden kirjoittajan työkykyisyyttä/työkyvyttömyyttä. Moderaattorin ja ylläpitäjän toimesta...

Kyse on siitä, että Tristan on joko etukäteen kieltäytynyt merkittävästä määrästä hänelle ehdotettua/tarjottua hoitoa - tai lopettanut sen kesken.
Hän on myös esittänyt, että yhteiskunnan kannalta hän on tuottava, koska hän maksaa saamistaan tuista veroja.
Tristan on myös avoimesti kertonut kikkailustaan ja suoranaisista valheistaan joilla hän on hankkinut itselleen sellaista rahallista tukea johon hänellä ei ole oikeutta ja jota hän ei sen takia olisi rehellisin keinoin saanut.

Tuosta on, ja on koko ajan ollut, kyse.

Järkyttävän huono ja ymmärtämätön selitys ja perustelu.

Järkevästi ajatellen mikään ei julkisella nettifoorumilla anna moraalista oikeutta kajota foorumin käyttäjien ja kirjoittajien työkykyisyyteen/työkyvyttömyyteen ja ruotia sitä. Niin vakavista ja henkilökohtaisista asioista työkyvyssä/työkyvyttömyydessä on kysymys, että niihin asioihin kajoamattomuuden pitäisi olla itsestään selvää nettifoorumeilla.
Mirri

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 18:39

saara kirjoitti klo 17,02:

"PP sanoo tavanneensa trissen ja tehneensä hänestä oitis diagnoosin. Ylläpidolta odottaisi hieman harkintaa julkisilla kannanotoillaan."

Pyörrän pyhät puheeni ja pahoittelen sitä henkistä kärsimystä jota sanani ilmeisesti herkistyneeseen PP.hen aiheutti :oops:
saara

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 18:43

Mirri kirjoitti klo 18,38:

"Järkevästi ajatellen mikään ei julkisella nettifoorumilla anna moraalista oikeutta kajota foorumin käyttäjien ja kirjoittajien työkykyisyyteen/työkyvyttömyyteen ja ruotia sitä. Niin vakavista ja henkilökohtaisista asioista työkyvyssä/työkyvyttömyydessä on kysymys, että niihin asioihin kajoamattomuuden pitäisi olla itsestään selvää nettifoorumeilla."

Täysin samaa mieltä.
saara

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.08.2014 18:47

Psykopatologia kirjoitti:Mirri: Mielestäni se on tosiasia (- -)

Osin ristiriitaista: fakta ei ole mielestäsi.

17:08
trisse on moneen kertaan tivannut kantaani hänen diagnooseihinsa.
En muista vastanneeni mitään spesifiä. Työkykyisyyteen/-kyvyttömyyteen
on minulta voinut tulla jotain materiaalia sen kautta, että on puhuttu
huoltosuhteista yms. - Minäkin maksan osaltani trissen kuluja kuten
kaikkien eläkkeellä olevien täällä.

Noin varmaan on kuin sanoit.
Viestinikin saattoi olla ristiriitainen sanoessani, että mielestäni on tosiasia...
Mirri

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 18:47

Mirri kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Joo.

Kiitos rehellisestä vastauksesta. Olisikin noin, että kirjoittajat aina myöntäisivät suoraan, että välillä ilkeillään.
Mutta ehkä kaikki eivät tunnista olkapäillään istuskelevia 'pimeän puolen' kavereita, jotka houkuttelevat tekemään milloin mitäkin... :twisted: :P :twisted:

Minun olkapäilläni istuskelee noita piruja jatkuvasti. Odottavat vain sopivaa tilaisuutta hyökätäkseen esiin. Ärsytettynä varsinkin ne ottavat ylivallan muuten niin sopuisasta luonteestani :roll:
saara

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 18:49

-mielestäni on tosiasia.. on pata!

( Yksi exäni kuuluisita sanonnoista)
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 29.08.2014 18:51, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.08.2014 18:51

18:50
saara kirjoitti:saara kirjoitti klo 17,02:

"PP sanoo tavanneensa trissen ja tehneensä hänestä oitis diagnoosin. Ylläpidolta odottaisi hieman harkintaa julkisilla kannanotoillaan."

Pyörrän pyhät puheeni ja pahoittelen sitä henkistä kärsimystä jota sanani ilmeisesti herkistyneeseen PP.hen aiheutti :oops:

Et näytä ymmärtävän, että tuo on julkisen kunnianloukkauksen kaltainen asia.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 18:53

Psykopatologia kirjoitti:18:50

Olen jo esittänyt julkisen anteeksipyyntöni ja myöntänyt olleeni täysin väärässä.
saara

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 18:56

"--- poistettu by Kyllästynyt --- Ylläpidolta odottaisi hieman harkintaa julkisilla kannanotoillaan."

Ymmärränhän minä senkin kuinka monta kertaa sinä olet syyllistynyt herjaamiseen kirjoittaessasi minun olemuksestani, älykkyystasostani , alkoholin käytöstäni(josta sinulla ei ole mitään tietoa )ym ala-arvoisia kommentteja. Jos tälle tasolle mennään ei ole itselläsikään puhtaat jauhot pussissa!
Mutta ilmeisesti ylläpidon oikeuksiin kuuluu solvata kirjoittajia muttei kestää minikäänlaista itseensä kohdistuvaa kritiikkiä.
saara

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.08.2014 19:01

Mikä kohta siteeraamassasi viestissä on julkisen kunnianloukkauksen kaltainen asia?
Mirri

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 19:05

Mirri kirjoitti:

"--- poistettu by Kyllästynyt --- Ylläpidolta odottaisi hieman harkintaa julkisilla kannanotoillaan."

Mikä kohta siteeraamassasi viestissä on julkisen kunnianloukkauksen kaltainen asia?
En minäkään ymmärrä mitä PP ajaa takaa. Kuten kirjoitin jos tässä ruvetaan katselemaan kuka on loukannut ja ketä ja milloin, minulla lienee enemmän näyttöä
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 29.08.2014 19:12, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 19:08

En jaksa näin typerästä asiasta jankuttaa.
Täällä loukataan milloin ketäkin " julkisesti"
Kaikki eivät vaan ole niin yliherkkiä omasta itsestään. Muille saa sanoa ihan mitä vaan, mutta jos kritiikki kohdistuu omaan persoonaan ollaan kuin perseeseen ammuttu karhu.
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 29.08.2014 19:13, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista