Muutokset palstan tyylissä

Re: Muutokset palstan tyylissä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.08.2014 14:19

Tuskin.

Mirrin tapauksessa eläkeratkaisulle näyttäisi olevan hyvät perusteet.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.08.2014 14:21

Psykopatologia kirjoitti:Tuskin.

Mirrin tapauksessa eläkeratkaisulle näyttäisi olevan hyvät perusteet.

Entä minun tapauksessani?
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.08.2014 14:24

Eihän sinusta ole minulla mitään tarkkaa tietoakaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.08.2014 14:27

Jotakin tietoa on.
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 29.08.2014 15:54, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.08.2014 15:01

Ihmettelen vain kovin, kun trisse on kertonut tavanneensa sinua kerran, ja kritisoit trisseä siitä ettei hän olisi oikeutettu olemaan poissa työ- ja opiskeluelämästä (työkyvyttömyyteen) ja minä olen myös nähnyt trisseä kasvokkain ja voin sanoa, että hänen tilanteensa on vakava ja työkyvyttömyys ilmeisen selvä. Minusta sinä kiusaat trisseä ja ala-arvostat häntä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.08.2014 15:43

trisse voinee ottaa kantaa valheisiisi soveltuvin osin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.08.2014 15:59

trisse valehtelenko?
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 16:03

Mielestäni tämä ei ole oikea paikka keskustella jonkun työkyvystä tai kyvyttömyydestä. Ne asiat eivät kuulu julkisille keskustelupalstoille, varsinkaan kun aletaan osoitella nimeltä mainittuja henkilöitä. Työkyvyn arviointoi on vain ja ainoastaan ao. henkilön ja hänen hoitotahonsa välinen asia eikä mikään foorumin yleinen pohdinnan aihe.
saara

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.08.2014 16:04

Pinja kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Eihän sinusta ole minulla mitään tarkkaa tietoakaan.

Miten niin muka ei ole, minulla on vaikea epävakaa persoonallisuushäiriö, vaikea masennus ja vaikea yleinen ahdistuneisuushäiriö? Paremmat diagnostiset perusteet kuin Mirrillä.

Ottamatta kantaa kenenkään diagnostisiin kriteereihin totean niiden olevan vain yksi osa työkyvyttömyyseläkepäätökseen vaikuttavista asioista. Muita tärkeitä seikkoja ovat ainakin ikä ja elämäntilanne sekä elämänhistoria kokonaisuudessaan.
Eläkeratkaisut ovat niin yksilöllisiä, henkilökohtaisia ja kokonaisvaltaiseen arviointiin perustuvia, ettei ole järkevää vertailla niitä diagnostisten kriteereiden perusteella.

Pinja, sinunkin kohdallasi päätökset on tehty hyvin henkilökohtaisesti ja sinun yksilöllistä tilannettasi tutkaillen, joten mielestäni sinun ei kannattaisi painottaa nettinäkemyksiä päätösten oikeellisuudesta. Voisit ajatella jopa niin, että aivan sama mitä mieltä netissä ollaan...
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.08.2014 16:05

saara kirjoitti:Mielestäni tämä ei ole oikea paikka keskustella jonkun työkyvystä tai kyvyttömyydestä. Ne asiat eivät kuulu julkisille keskustelupalstoille, varsinkaan kun aletaan osoitella nimeltä mainittuja henkilöitä. Työkyvyn arviointoi on vain ja ainoastaan ao. henkilön ja hänen hoitotahonsa välinen asia eikä mikään foorumin yleinen pohdinnan aihe.

Saara, olet täsmälleen oikeassa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.08.2014 16:07

Mirri kirjoitti:
saara kirjoitti:Mielestäni tämä ei ole oikea paikka keskustella jonkun työkyvystä tai kyvyttömyydestä. Ne asiat eivät kuulu julkisille keskustelupalstoille, varsinkaan kun aletaan osoitella nimeltä mainittuja henkilöitä. Työkyvyn arviointoi on vain ja ainoastaan ao. henkilön ja hänen hoitotahonsa välinen asia eikä mikään foorumin yleinen pohdinnan aihe.

PP ja Kyllästyneellä on tässä asiassa pohdittavaa, hehän minut tähän opettivat.
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 16:10

Pinja kirjoitti:Ihmettelen kovin, kun täällä on puheltu esim. trissen oikeudesta työkyvyttömyyseläkkeelle, suuresti asiaa ovat kritisoineet Psykopatologia ja Kyllästynyt haukkujen kera. Tehän kiusaatte, kuten minulle sanottiin ottaessani esille Mirrin. Miksi teidän ei pidä poistaa omia viestejänne? PP on myös väittänyt minun olevan työkykyinen ja sanonut, että olen loinen.

Tämä esimerkiksi on epäasiallinen kommentti, henkilökohtaisuuksiin meneminen on erittäin kyseenalaista toimintaa ei edes tai ainakaan mt- foorumissa , tuskin missään julkisilla keskustelupalstoilla.

Toki työkyvyttömyyden kriteereistä on asiallistakin keskustella yleisellä tasolla jos esim haluaa itselleen neuvoja tms mutta ilman viittauksia joihinkin henkilökohtaisesti.
saara

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.08.2014 16:12

Pinja kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Pinja, kyllä sinä varmaan olet vielä sen verran nuori, että pystyt oppimaan pois omaksumistasi huonoista opeista. Jos nyt kiireesti aloitat... :)
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.08.2014 16:13

saara kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Ihmettelen kovin, kun täällä on puheltu esim. trissen oikeudesta työkyvyttömyyseläkkeelle, suuresti asiaa ovat kritisoineet Psykopatologia ja Kyllästynyt haukkujen kera. Tehän kiusaatte, kuten minulle sanottiin ottaessani esille Mirrin. Miksi teidän ei pidä poistaa omia viestejänne? PP on myös väittänyt minun olevan työkykyinen ja sanonut, että olen loinen.

Tämä esimerkiksi on epäasiallinen kommentti, henkilökohtaisuuksiin meneminen on erittäin kyseenalaista toimintaa ei edes tai ainakaan mt- foorumissa , tuskin missään julkisilla keskustelupalstoilla.

Toki työkyvyttömyyden kriteereistä on asiallistakin keskustella yleisellä tasolla jos esim haluaa itselleen neuvoja tms mutta ilman viittauksia joihinkin henkilökohtaisesti.

Sinä olet kova valittamaan ja etsimään asioista virheitä. Sinulle parasta olisi pitää vain omista asioista huolta eikä puhua toisten puolesta. Toisen puolesta puhumalla näytät sitä, että sinä päätät asioista.
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 16:17

Pinja kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Pinja, toiset ymmärtävät vihjauksesta lopettaa, sinä jankutat.
Ketä tuo hyödyttää? Ei edes sinua itseäsi
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.08.2014 16:36

Pinja kirjoitti:Ihmettelen vain kovin, kun trisse on kertonut tavanneensa sinua kerran, ja kritisoit trisseä siitä,
ettei hän olisi oikeutettu olemaan poissa työ- ja opiskeluelämästä (työkyvyttömyyteen) ja minä
olen myös nähnyt trisseä kasvokkain ja voin sanoa, että hänen tilanteensa on vakava ja työ-
kyvyttömyys ilmeisen selvä. Minusta sinä kiusaat trisseä ja ala-arvostat häntä.

Miten niin olet tavannut trisseä in camera?

Eihän hän ole sinusta täällä edes mitän juorunnut?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.08.2014 16:40

saara kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Pinja, toiset ymmärtävät vihjauksesta lopettaa, sinä jankutat.
Ketä tuo hyödyttää? Ei edes sinua itseäsi

Mielestäni se on tosiasia, että tällä foorumilla on uskomattoman paljon ruodittu ja yritetty arvioida yhden kirjoittajan työkykyisyyttä/työkyvyttömyyttä. Moderaattorin ja ylläpitäjän toimesta.
Ei Pinja ole väärässä tuodessaan sen asian esille; silti, vaikka ruotiminen ja arvioiminen onkin toivottavasti jo loppunut.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.08.2014 16:43

Pinja kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Älä yhdistä tai sotke minua kyseenalaisiin huomionhakukeinoihisi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.08.2014 16:44

Psykopatologia kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Ihmettelen vain kovin, kun trisse on kertonut tavanneensa sinua kerran, ja kritisoit trisseä siitä,
ettei hän olisi oikeutettu olemaan poissa työ- ja opiskeluelämästä (työkyvyttömyyteen) ja minä
olen myös nähnyt trisseä kasvokkain ja voin sanoa, että hänen tilanteensa on vakava ja työ-
kyvyttömyys ilmeisen selvä. Minusta sinä kiusaat trisseä ja ala-arvostat häntä.

Miten niin olet tavannut trisseä in camera?
Eihän hän ole sinusta täällä edes mitän juorunnut?

Psykopatologia, ilkeiletkö?
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.08.2014 16:48

Joo.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista