KIUSAAMISEEN PUUTUTTAVA

KIUSAAMISEEN PUUTUTTAVA

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.08.2014 23:21

Uutisissa on viimeaikoina nostettu esille, että kiusaamiseen on puututtava ja on tullut esille monia henkilöitä, jotka ovat menneet väliin. Samaa toivon tälläkin foorumilla. Minua on kiusattu tällä foorumilla jo vuosikaudet.
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 28.08.2014 23:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

Re: Kiusaamiseen puututtava

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.08.2014 23:36

PERKELE NYT LOPPUU MINUN AHDISTELU JA KIUSAAMINEN!
Pinja

Re: KIUSAAMISEEN PUUTUTTAVA

ViestiKirjoittaja saara » 28.08.2014 23:42

Lopeta ensin itse muitten kiusaaminen!
Huutamalla ja meiskaamalla ja muita syyttelemällä et saa yhtään mitään muuta aikaan kuin lisää samalla mitalla.
saara

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.08.2014 23:45

Pinja, aloita puuttuminen poistamalla linkissä olevan ketjun otsikko ja aloitusviesti:
viewtopic.php?f=9&t=12917
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.08.2014 23:46

Mirri kirjoitti:Pinja, aloita puuttuminen poistamalla linkissä olevan ketjun otsikko ja aloitusviesti:

Se ei ole sinun kiusaamiseksi tehty.
Pinja

ViestiKirjoittaja Golden flower » 28.08.2014 23:49

saara kirjoitti:Lopeta ensin itse muitten kiusaaminen!
Huutamalla ja meiskaamalla ja muita syyttelemällä et saa yhtään mitään muuta aikaan kuin lisää samalla mitalla.

Minun mielestäni tässä voisi Saara, myös sinulle olla peiliinkatsomisen paikka.
Golden flower

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.08.2014 23:50

Golden flower kirjoitti:
saara kirjoitti:Lopeta ensin itse muitten kiusaaminen!

Minun mielestäni tässä voisi Saara, myös sinulle olla peiliinkatsomisen paikka.

Aivan!
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.08.2014 23:50

Etsikää facebookissa sivusto #kutsumua
Siitä mallia tälle foorumille.
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 28.08.2014 23:52

Pinja mitä pitäisit siitä jos tänne perustettaisiin ketju jossa ruodittaisiin sinun päiväkirja-asioitasi? Minä olen täysin mirrin puolella enkä ymmärrä motiivejasi.
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.08.2014 23:55

saara kirjoitti:Pinja mitä pitäisit siitä jos tänne perustettaisiin ketju jossa ruodittaisiin sinun päiväkirja-asioitasi? Minä olen täysin mirrin puolella enkä ymmärrä motiivejasi.

Minä en ole tehnyt mitään pahaa. Mirri käski kirjoittamaan asiasta muualla kuin päiväkirjassaan.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.08.2014 23:56

Pinja kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Pinja, aloita puuttuminen poistamalla linkissä olevan ketjun otsikko ja aloitusviesti:

Se ei ole sinun kiusaamiseksi tehty.

Minä olen ketjun (kiusaamisen) kohteena - vakuuttelit sinä mitä hyvänsä.
Miten kiusaamiseen puututaan, jos kiusaaja mitätöi kiusatun kokemuksen ja vakuuttelee, ettei hän ole kiusannut? Niinhän sinä nyt teet; todistelet minun kohteena olevan väärässä tuntiessani itseni sinun kiusaamaksesi. Et taivu edes sen vertaa, että pyynnöstäni poistaisit kyseisen ketjun otsikon ja aloitusviestin. Yhtään ei auta, että minä koen minuun kohdistamasi julkisen ketjun kiusaamisena.

Sinä kiistät kiusaamisen ja sillä siisti; miten kukaan voisi puuttua asiaan - siihen, että minä olen joutunut kiusaamisesi kohteeksi? Jos ja kun julkaisen päiväkirjaani kirjoittamiasi viestejä, syyllistät minut siitä, että julkaisen niitä (todistusaineistoa) ilman sinun lupaasi...
Mirri

ViestiKirjoittaja saara » 28.08.2014 23:58

:lol:
Pinja kirjoitti:
saara kirjoitti:Pinja mitä pitäisit siitä jos tänne perustettaisiin ketju jossa ruodittaisiin sinun päiväkirja-asioitasi? Minä olen täysin mirrin puolella enkä ymmärrä motiivejasi.

Minä en ole tehnyt mitään pahaa. Mirri käski kirjoittamaan asiasta muualla kuin päiväkirjassaan.
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 28.08.2014 23:58

saara kirjoitti::lol:
Pinja kirjoitti:

Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.08.2014 00:04

Koska tilanne näyttää menevän koko ajan huonompaan suuntaan, ehdotan ettei huomiohakuisuutta enää palkittaisi huomiolla vaan huomiotta jättämisellä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 00:05

Kyllästynyt kirjoitti:Koska tilanne näyttää menevän koko ajan huonompaan suuntaan, ehdotan ettei huomiohakuisuutta enää palkittaisi huomiolla vaan huomiotta jättämisellä.

ja ehkä muutaman päivän levolla,,,?
saara

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 29.08.2014 00:07

Sopii minulle. Rupeaa jo savu nousemaan päästä ja unentulo vaarantuu
Taidan siirtyä vapaaehtoiselle jäähylle hyvän kirjan pariin.
Hyvää yötä muillekin!
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 00:11

Öitä helmis!
saara

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.08.2014 00:16

Kyllästynyt kirjoitti:Koska tilanne näyttää menevän koko ajan huonompaan suuntaan, ehdotan ettei huomiohakuisuutta enää palkittaisi huomiolla vaan huomiotta jättämisellä.

Joo, hyvä ehdotus.
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.08.2014 00:18

[/quote]
Mirri: Ok. Pyydän sinua lopettamaan suoraan sanomisesi päiväkirjassani.
[quote]

tuota juuri tarkoitin että sanoit että lopettamaan suoraan sanomisen päiväkirjassa, mutta muualla suoraan sanominen on käypä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.08.2014 00:28

Pinja kirjoitti:
Mirri: Ok. Pyydän sinua lopettamaan suoraan sanomisesi päiväkirjassani.

tuota juuri tarkoitin että sanoit että lopettamaan suoraan sanomisen päiväkirjassa, mutta muualla suoraan sanominen on käypä.

Käsitit väärin. En todellakaan tarkoittanut, että aloittaisit julkisen ketjun minun asioideni ruotimiseen ja työkyvystäni/eläköitymisestäni keskustelemiseen. Puhumattakaan, että olisin käskenyt sinua tekemään niin.
Mikään viestissäni ei viittaa siihen, että olisin peräti käskenyt sinua kirjoittamaan minua koskevasta asiasta jossakin muualla kuin päiväkirjassani.

Mutta tämä tästä. Huomasin sinun poistaneen ketjun otsikoineen ja aloitusviesteineen. Kiitos siitä, että teit sen. Näköjään ylläpito siivosi loput, hyvä niin.
Mirri

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet