Beth II kirjoitti:Kysyin lähinnä kun huolellinen vastasi sun puolesta liian reippasti. Älä ota niin raskaasti. Enemmään vitsi.
Huolieilinen kirjoitti:Beth II kirjoitti:Kysyin lähinnä kun huolellinen vastasi sun puolesta liian reippasti. Älä ota niin raskaasti. Enemmään vitsi.
Jos haluat pitää huolellisena, niin ok.
Kiva juttu, клевый...
Beth II kirjoitti:Huolieilinen kirjoitti:Beth II kirjoitti:Kysyin lähinnä kun huolellinen vastasi sun puolesta liian reippasti. Älä ota niin raskaasti. Enemmään vitsi.
Jos haluat pitää huolellisena, niin ok.
Kiva juttu, клевый...
КлевО.
kissi kirjoitti:Minä Kissi kysyn sinulta Gad, oletko sinä Santra.
Huolieilinen kirjoitti:kissi kirjoitti:Minä Kissi kysyn sinulta Gad, oletko sinä Santra.
Ja minä kysyn sinulta: onko kivaa olla sadisti?
kissi kirjoitti:ja minä vastaan, että onhan se mielenkiintoista varmaan.
kissi kirjoitti:Re: Kadonneen identiteetin metsästys.
Minä Kissi kysyn sinulta Gad, oletko sinä Santra.
saara kirjoitti:kissi kirjoitti:Re: Kadonneen identiteetin metsästys.
Kissille:
Ilkeät ihmiset ovat useimmiten hyvin yksinäisiä ja onnettomia, yrittävät päteä virtuaalimaailmassa kun kyvyt eivät riitä irl.Kaikkein surullisimmat tapaukset yrittävät näyttää että sen todellisen hiiren takana piilisi leijona.Uskokoon ken haluaa!
Oikeastaan on hyvin surullista jos ihmisellä ei enää ole muita "aseita" kuin ilkeily.
Useimmiten se osuu ennemmin tai myöhemmin omaan nilkkaan.
Tuntuuko tutulta kissi?
Minä puolestani kysyn sinulta kissi, mikälie. oletko heikkolahjainen , jotenkin vajaa vai muuten kykenemätön normaaliin kommunikaatioon?
Jos sinä kuvittelet että pystyt minua noilla hölmöillä viesteilläsi jotenkin satuttamaan , olet todella erehtynyt ja raskaasti. Sinä tässä ongelma olet, en minä!
kissi kirjoitti:saara kirjoitti:kissi kirjoitti:Re: Kadonneen identiteetin metsästys.
Kissille:
Ilkeät ihmiset ovat useimmiten hyvin yksinäisiä ja onnettomia, yrittävät päteä virtuaalimaailmassa kun kyvyt eivät riitä irl.Kaikkein surullisimmat tapaukset yrittävät näyttää että sen todellisen hiiren takana piilisi leijona.Uskokoon ken haluaa!
Oikeastaan on hyvin surullista jos ihmisellä ei enää ole muita "aseita" kuin ilkeily.
Useimmiten se osuu ennemmin tai myöhemmin omaan nilkkaan.
Tuntuuko tutulta kissi?
Minä puolestani kysyn sinulta kissi, mikälie. oletko heikkolahjainen , jotenkin vajaa vai muuten kykenemätön normaaliin kommunikaatioon?
Jos sinä kuvittelet että pystyt minua noilla hölmöillä viesteilläsi jotenkin satuttamaan , olet todella erehtynyt ja raskaasti. Sinä tässä ongelma olet, en minä!
Jaaha, olen vieläkin epävarma oletko Gad. Jos olet niin täs sen taas näki mitä siitä seuraa kun yrittää hämätä. Jos olisin heti tajunnut sinun olevan gad, olisin ottanut huomioon aiemmat tutustumisemme ja sen pohjalta ollut tietenkin armollisempi sanoissani.
kissi kirjoitti:Jaaha, olen vieläkin epävarma oletko Gad. Jos olet niin täs sen taas näki mitä siitä seuraa kun yrittää hämätä. Jos olisin heti tajunnut sinun olevan gad, olisin ottanut huomioon aiemmat tutustumisemme ja sen pohjalta ollut tietenkin armollisempi sanoissani.
Huolieilinen kirjoitti:kissi kirjoitti:Jaaha, olen vieläkin epävarma oletko Gad. Jos olet niin täs sen taas näki mitä siitä seuraa kun yrittää hämätä. Jos olisin heti tajunnut sinun olevan gad, olisin ottanut huomioon aiemmat tutustumisemme ja sen pohjalta ollut tietenkin armollisempi sanoissani.
Fisting eli "nyrkkinainti"
Fisting eli "nyrkkinainti" tarkoittaa koko käden viemistä joko emättimeen tai peräaukkoon. Emättimen tai peräaukon hidas venyttäminen ja laajentaminen sormin tai erikokoisia dildoja käyttäen voi johtaa lopulta siihen, että kokonainen käsi nyrkissä on mahdollista työntää aukosta sisään ja vetää ulos.
http://www.tohtori.fi/?page=2095362&id= ... rtsaaminen
Ei nyt sinulle, mutta yleisesti. Fistaaminen on varmaan mukavaa, kun oikein rytmiin pääsee.
saara kirjoitti:tässä vaiheessa ei kissille voi muuta sanoa kuin
O sancta simplicitas!
Sekosi ressukka omiin sanoihinsa ja puhui itsensä omaan pussiin, ihan itse!
kissi kirjoitti:No niin, Gad, riittää jo, pistähän pyörätuoliin vauhtia, ettet jää jalkoihin.

kissi kirjoitti:Huolieilinen kirjoitti:kissi kirjoitti:Minä Kissi kysyn sinulta Gad, oletko sinä Santra.
ja minä vastaan, että onhan se mielenkiintoista varmaan.
GAD kirjoitti:kissi kirjoitti:Huolieilinen kirjoitti:kissi kirjoitti:Minä Kissi kysyn sinulta Gad, oletko sinä Santra.
ja minä vastaan, että onhan se mielenkiintoista varmaan.
En, en todellakaan ole mikään Santra tahi kukaan muukaan, olen gad ja tulen aina olemaan. Ei ole toistaiseksi tullut tarvetta vaihtaa nimimerkkiä, uskoisin jotta ei jatkossakaan. Identiteetti ei ole kateissa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa