Kadonneen identiteetin metsästys

Kadonneen identiteetin metsästys

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 19:33

Nyt kun täällä milloin kukakin esittelee milloin minkäkinlaisia väitteitä/ arvauksia/epäilyjä/ harhaluuloja/oletuksia sun muuta minun identiteetistäni ja esittelee mahdollisia "varastamiani " vaihtoehtoja, minun täytyy tuottaa teille iso pettymys. En ole joku Raateluhammas tai Anni Huttila enkä liioin Hunni Attilakaan,Äskettäin luin oudoimman väitteen, että olisi Huolieilinen??? Todella loukkaavaa huolieilistä nimimerkkiä kohtaan samaistaa hänet minuun:)
Nyt kehottaisinkin teitä jotka noita ääliöväitteitänne esittelette, keskittymääm omiin kirjoitteluihinne.Niissä teille riittävästi ongelmia!

t nykyinen saara, entinen santra, joka ei ole millään tavalla kenellekkään velvollinen minkäänlaisiin henkilöselvittelyihin.
Antakaa hemmetti ihmisten kirjottaa rauhassa!!!
saara

Re: Kadonneen identiteetin metsästys

ViestiKirjoittaja Beth II » 27.08.2014 19:57

Kysyin lähinnä kun huolellinen vastasi sun puolesta liian reippasti. Älä ota niin raskaasti. Enemmään vitsi.
Beth II

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 27.08.2014 20:00

Beth II kirjoitti:Kysyin lähinnä kun huolellinen vastasi sun puolesta liian reippasti. Älä ota niin raskaasti. Enemmään vitsi.

Jos haluat pitää huolellisena, niin ok.
Kiva juttu, клевый...
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Beth II » 27.08.2014 20:07

Huolieilinen kirjoitti:
Beth II kirjoitti:Kysyin lähinnä kun huolellinen vastasi sun puolesta liian reippasti. Älä ota niin raskaasti. Enemmään vitsi.

Kiva juttu, клевый...

КлевО.
Beth II

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 27.08.2014 20:09

Beth II kirjoitti:
Huolieilinen kirjoitti:

Kiva juttu, клевый...

КлевО.

прибежище.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Kiss » 27.08.2014 20:11

Re: Kadonneen identiteetin metsästys.
Minä Kissi kysyn sinulta Gad, oletko sinä Santra.
Kiss

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 27.08.2014 20:17

kissi kirjoitti:Minä Kissi kysyn sinulta Gad, oletko sinä Santra.

Ja minä kysyn sinulta: onko kivaa olla sadisti?
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Kiss » 27.08.2014 20:19

Huolieilinen kirjoitti:

ja minä vastaan, että onhan se mielenkiintoista varmaan.
Kiss

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 27.08.2014 20:26

kissi kirjoitti:ja minä vastaan, että onhan se mielenkiintoista varmaan.

"Sadismi on ranskalaisen markiisi de Saden mukaan nimetty poikkeavuus, jossa toiseen henkilöön kohdistuva ruumiillinen tai henkinen julmuus ja pahoinpitely tuottavat nautintoa tai seksuaalista mielihyvää."

http://www.tohtori.fi/?page=4069997&search=sadismi

Virtsaaminen ja ulostaminen seksuaalisen käyttäytymisen muotoina

Virtsaamiseen liittyvä seksuaalinen käyttäytyminen (urofilia) ja ulostamiseen liittyvä seksuaalinen käyttäytyminen (koprofilia) tarkoittavat aikuisena tai aikuisten kesken tapahtuvaa ulostamiseen tai virtsaamiseen, niiden käsittelyyn tai näiden toimintojen tarkasteluun liittyvää seksuaalista mielihyvää tuottavaa käyttäytymistä. Toisen ihmisen vastentahtoisesti ulosteen ja virtsan kanssa tekemisiin saattaminen on seksuaali- ja ihmisoikeuksia loukkaavaa toimintaa.2

http://www.tohtori.fi/?page=2095362&id= ... rtsaaminen

Että se siitä: "häiriintyneisyydestä".
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 20:29

kissi kirjoitti:Re: Kadonneen identiteetin metsästys.

Kissille:
Ilkeät ihmiset ovat useimmiten hyvin yksinäisiä ja onnettomia, yrittävät päteä virtuaalimaailmassa kun kyvyt eivät riitä irl.Kaikkein surullisimmat tapaukset yrittävät näyttää että sen todellisen hiiren takana piilisi leijona.Uskokoon ken haluaa!
Oikeastaan on hyvin surullista jos ihmisellä ei enää ole muita "aseita" kuin ilkeily.
Useimmiten se osuu ennemmin tai myöhemmin omaan nilkkaan.
Tuntuuko tutulta kissi?

Minä puolestani kysyn sinulta kissi, mikälie. oletko heikkolahjainen , jotenkin vajaa vai muuten kykenemätön normaaliin kommunikaatioon?
Jos sinä kuvittelet että pystyt minua noilla hölmöillä viesteilläsi jotenkin satuttamaan , olet todella erehtynyt ja raskaasti. Sinä tässä ongelma olet, en minä!
saara

ViestiKirjoittaja Kiss » 27.08.2014 20:33

saara kirjoitti:

Kissille:
Ilkeät ihmiset ovat useimmiten hyvin yksinäisiä ja onnettomia, yrittävät päteä virtuaalimaailmassa kun kyvyt eivät riitä irl.Kaikkein surullisimmat tapaukset yrittävät näyttää että sen todellisen hiiren takana piilisi leijona.Uskokoon ken haluaa!
Oikeastaan on hyvin surullista jos ihmisellä ei enää ole muita "aseita" kuin ilkeily.
Tuntuuko tutulta kissi?

Minä puolestani kysyn sinulta kissi, mikälie. oletko heikkolahjainen , jotenkin vajaa vai muuten kykenemätön normaaliin kommunikaatioon?
Jos sinä kuvittelet että pystyt minua noilla hölmöillä viesteilläsi jotenkin satuttamaan , olet todella erehtynyt ja raskaasti. Sinä tässä ongelma olet, en minä!

Jaaha, olen vieläkin epävarma oletko Gad. Jos olet niin täs sen taas näki mitä siitä seuraa kun yrittää hämätä. Jos olisin heti tajunnut sinun olevan gad, olisin ottanut huomioon aiemmat tutustumisemme ja sen pohjalta ollut tietenkin armollisempi sanoissani.
Kiss

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 20:36

kissi kirjoitti:
saara kirjoitti:

Kissille:
Tuntuuko tutulta kissi?

Jaaha, olen vieläkin epävarma oletko Gad. Jos olet niin täs sen taas näki mitä siitä seuraa kun yrittää hämätä. Jos olisin heti tajunnut sinun olevan gad, olisin ottanut huomioon aiemmat tutustumisemme ja sen pohjalta ollut tietenkin armollisempi sanoissani.

Kissi, sinä se vasta olet jotain! Yhä tyhmemmäksi juttusi kääntyy:D
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 27.08.2014 20:41

kissi kirjoitti:Jaaha, olen vieläkin epävarma oletko Gad. Jos olet niin täs sen taas näki mitä siitä seuraa kun yrittää hämätä. Jos olisin heti tajunnut sinun olevan gad, olisin ottanut huomioon aiemmat tutustumisemme ja sen pohjalta ollut tietenkin armollisempi sanoissani.

Fisting eli "nyrkkinainti"

Fisting eli "nyrkkinainti" tarkoittaa koko käden viemistä joko emättimeen tai peräaukkoon. Emättimen tai peräaukon hidas venyttäminen ja laajentaminen sormin tai erikokoisia dildoja käyttäen voi johtaa lopulta siihen, että kokonainen käsi nyrkissä on mahdollista työntää aukosta sisään ja vetää ulos.

Ei nyt sinulle, mutta yleisesti. Fistaaminen on varmaan mukavaa, kun oikein rytmiin pääsee.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 20:46

Huolieilinen kirjoitti:
kissi kirjoitti:Jaaha, olen vieläkin epävarma oletko Gad. Jos olet niin täs sen taas näki mitä siitä seuraa kun yrittää hämätä. Jos olisin heti tajunnut sinun olevan gad, olisin ottanut huomioon aiemmat tutustumisemme ja sen pohjalta ollut tietenkin armollisempi sanoissani.

Fisting eli "nyrkkinainti"

Fisting eli "nyrkkinainti" tarkoittaa koko käden viemistä joko emättimeen tai peräaukkoon. Emättimen tai peräaukon hidas venyttäminen ja laajentaminen sormin tai erikokoisia dildoja käyttäen voi johtaa lopulta siihen, että kokonainen käsi nyrkissä on mahdollista työntää aukosta sisään ja vetää ulos.

Ei nyt sinulle, mutta yleisesti. Fistaaminen on varmaan mukavaa, kun oikein rytmiin pääsee.
:lol: :lol: :lol:
saara

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 20:49

tässä vaiheessa ei kissille voi muuta sanoa kuin

O sancta simplicitas!

Sekosi ressukka omiin sanoihinsa ja puhui itsensä omaan pussiin, ihan itse!
saara

ViestiKirjoittaja Kiss » 27.08.2014 21:06

saara kirjoitti:tässä vaiheessa ei kissille voi muuta sanoa kuin

O sancta simplicitas!

Sekosi ressukka omiin sanoihinsa ja puhui itsensä omaan pussiin, ihan itse!

No niin, Gad, riittää jo, pistähän pyörätuoliin vauhtia, ettet jää jalkoihin.
Kiss

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 27.08.2014 21:10

kissi kirjoitti:No niin, Gad, riittää jo, pistähän pyörätuoliin vauhtia, ettet jää jalkoihin.

Kuva
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja GAD » 27.08.2014 21:16

kissi kirjoitti:
Huolieilinen kirjoitti:

En, en todellakaan ole mikään Santra tahi kukaan muukaan, olen gad ja tulen aina olemaan. Ei ole toistaiseksi tullut tarvetta vaihtaa nimimerkkiä, uskoisin jotta ei jatkossakaan. Identiteetti ei ole kateissa ;)
GAD

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 21:18

GAD kirjoitti:
kissi kirjoitti:
Huolieilinen kirjoitti:

En, en todellakaan ole mikään Santra tahi kukaan muukaan, olen gad ja tulen aina olemaan. Ei ole toistaiseksi tullut tarvetta vaihtaa nimimerkkiä, uskoisin jotta ei jatkossakaan. Identiteetti ei ole kateissa ;)

Noi niin, siinäs kuulit,kissi, hävettääkö nyt?
saara

ViestiKirjoittaja Kiss » 27.08.2014 21:26

En, en todellakaan ole mikään Santra tahi kukaan muukaan, olen gad ja tulen aina olemaan. Ei ole toistaiseksi tullut tarvetta vaihtaa nimimerkkiä, uskoisin jotta ei jatkossakaan. Identiteetti ei ole kateissa ;)[/quote]

Noi niin, siinäs kuulit,kissi, hävettääkö nyt?[/quote]

Päinvastoin Saaraseni, mitä mun pitäis hävetä? Ja mitä sää yleensäkkin vauhkoot? Kukaan jaksa lukea näitä meijän vittuiluja. Tehe mun puolesta mitäs lystäät, mutta älä komenna ja käskytä toisia heidän aloituksistaan. (Pinja)
Kiss

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet