Vinkuiitojen kohtaamispaikka

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Vinkuiitojen kohtaamispaikka

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 15:30

Keskustelupalstan sadosta poimittua:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10889090

"(...ja jos sinä olet taas yksi niitä vinkuiitoja jotka täällä leikkivät jotain palstapollaria ja voihkivat joka ketjussa siitä kuinka anonyymit kirjoittajat kuvittelevat tunnistavansa toisensa, oivoivoi on se niin väärin tosikkoja kohtaan, niin haistapa huilu, sellaisesta ei ole kyse, joten pieleen meni, koeta jatkossa keksiä itsellesi joku parempi kyttäyskohde...)"

"...älä ******* valehtele, pelkkää potaskaa koko litanias, mitä ****** sua kiinnostaa tuntemattoman ihmisen vailla olot jostakin .. muuten melkonen tosikko näytät ite olevan ku noin kovasti hihat palo ... on nää niiiiin näitä idiootteja ."

"-suuntais johonkin hyödylliseen .. huoh tuosta tekstistä huokuvaa tyhmyyttä."

Osataan sitä muuallakin kuin "meillä!"
saara

Re: Vinkuiitojen kohtaamispaikka

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 27.08.2014 16:01

Anteeksi mutta mikä pointti näissä lukuisissa "kopsaanpa tuolta tuota kommenttia"-julkaisuissa on?
Haluat keskustella kommenteistaan, mitkä kirjoitettu v. 2012?

Yhdyn.

Parempi tuokin, kuin tantris vuonna 2005-2006 :D

"paska päihde!" - Hyvä; eipähän tarvitse soitella sos-autoa perään.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 17:48

Huolieilinen kirjoitti:Anteeksi mutta mikä pointti näissä lukuisissa "kopsaanpa tuolta tuota kommenttia"-julkaisuissa on?
Haluat keskustella kommenteistaan, mitkä kirjoitettu v. 2012?

Yhdyn.

Parempi tuokin, kuin tantris vuonna 2005-2006 :D

"paska päihde!" - Hyvä; eipähän tarvitse soitella sos-autoa perään.

Olkoon vanhoja, mutta näissä näkyy miten riitaista vinkuiita- väkeä, varsinkin naispuoliset (oletan näitten "keskustelijoiden" olevan) keskustelupalstoilla kautta aikojen ovat olleet ja ovat edelleenkin.
On täällä tyhmempiäkin aloituksia tehty.
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 27.08.2014 17:51

saara kirjoitti:Olkoon vanhoja, mutta näissä näkyy miten riitaista vinkuiita- väkeä, varsinkin naispuoliset (oletan näitten "keskustelijoiden" olevan) keskustelupalstoilla kautta aikojen ovat olleet ja ovat edelleenkin.

Mutta miksi jankuttaa joka päivä tosi tosi vanhoja viestejä? Syytä tähän en ole keksinyt. Syy pitää tietää aina.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 17:53

Huolieilinen kirjoitti:
saara kirjoitti:Olkoon vanhoja, mutta näissä näkyy miten riitaista vinkuiita- väkeä, varsinkin naispuoliset (oletan näitten "keskustelijoiden" olevan) keskustelupalstoilla kautta aikojen ovat olleet ja ovat edelleenkin.

Mutta miksi jankuttaa joka päivä tosi tosi vanhoja viestejä? Syytä tähän en ole keksinyt. Syy pitää tietää aina.

Joka päivä? Nyt minä kyllä haluan esimerkkejä minun jokapäiväisestä jankuttamisestani!?!
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 27.08.2014 17:56

saara kirjoitti:
Huolieilinen kirjoitti:

Joka päivä? Nyt minä kyllä haluan esimerkkejä minun jokapäiväisestä jankuttamisestani!?!

Älä jaksa. Sinulla on tapana pyöritellä vanhoja viestejä ja kysyn suoraan, että miksi?
Mitä haluat esim. tällä aloituksella sanoa? Että joku on dille? No sitten on...
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 18:23

Huolieilinen kirjoitti:
saara kirjoitti:
Huolieilinen kirjoitti:

Älä jaksa. Sinulla on tapana pyöritellä vanhoja viestejä ja kysyn suoraan, että miksi?
Mitä haluat esim. tällä aloituksella sanoa? Että joku on dille? No sitten on...

Myönnän että viime päivinä olen pyöritellyt useaan kertaan muutamia viestejä koska ne ovat
provosoivia sekä ajattelemattomia, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 27.08.2014 18:29

saara kirjoitti:Myönnän että viime päivinä olen pyöritellyt useaan kertaan muutamia viestejä koska ne ovat
provosoivia sekä ajattelemattomia, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Ok, ymmärrän.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Beth II » 27.08.2014 18:45

Saara, oletko sinä töissä nyt? No tarkoitan siellä vanhusten parissa?
Beth II

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 19:13

Beth II kirjoitti:Saara, oletko sinä töissä nyt? No tarkoitan siellä vanhusten parissa?

Kuuluuko se jollain tasolla sinulle
saara

ViestiKirjoittaja Beth II » 27.08.2014 19:19

Kuulu.
Beth II

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 19:22

Beth II kirjoitti:Kuulu.

`
EI KUULU PÄTKÄÄKÄÄN
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 27.08.2014 19:24

слышаться!

Ei muuten kuulu.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Beth II » 27.08.2014 19:35

saara kirjoitti:
Beth II kirjoitti:Et sinä välitä mistään kuvasta eikä vanhuksista. Ihan oikeata palautetta sait kissilta mm.

Kirjoittelusi on yhtä provokatoorista ja totuudenvastaista kuin kissinkin, taidatte olla sukulaissieluja.
Pinja, johon syyttäminen on kohdistunut, ei ole sanonut minulle mitään loukkaavaa,Ilmeisesti hän ymmärtää toimineensa ajattelemattomasti. Mutta te kaksi huudatte kurkku suorana kuten satamahinaajat, luulette tietävänne asioita joista teillä ei itse asiassa ole harmainta aavistusta. Kunhan meuhkaatte.
Mutta mahtuuhan tänne joka junaan , aika moni kumminkin on junasta tippunut ja jäänyt asemalle purkamaan omaa vittuuntuneisuuttaan täysin sivullisiin.

Kuuluko tämä satamahinajahuutosi sieltä "vanhustenhuollosta" kysyn edelleen?
Beth II

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 19:38

Beth sinun kommentteihisi en ole velvollinen ottamaan minkänlaista kantaa.
saara

ViestiKirjoittaja Kiss » 27.08.2014 19:40

Kuva
Kiss

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 27.08.2014 19:43

Kissi on psykedeelisten aineiden vaikutuksen alaisena?
Huolieilinen

Paluu Romulaatikko