Jill kirjoitti:Onko Tris bannattu?

Pinja kirjoitti:kissi olet ihana!

kissi kirjoitti:Sandra:
Ai että minäkö se olenkin syyllinen kun Pinja yllyttää lääkkeitten lopettamiseen?
Kissi, minä en tiedä minkä ikäinen olet, eikä paljon edes kiinnosta. Mutta kirjoituksistasi päätellen olet todella kypsymätön. Jo se että haukut minua tuntematta tai tietämättä minusta yhtään mitään, kertoo aika paljon,,,
Sandra
Minä en ole uhonnut. Jos sinusta on oikein ja asiallista kehoittaa ihmisiä sairaudestaan huolimatta lopettamaan lääkityksensä kuten pinja tekee ja sitten vielä syyllistää minua kun nostan asiasta metelin, olet typerämpi kuin luulinkaan.
Minä en ole ketään mihinkään ajamassa, miksi olisin?
Mitä tuohon huomion keskipisteenä olemiseen tulee, minulla ei todellakaan ole semmoiseen minkäänlaista tarvetta. Mutta sinulla ja pinjalla tuntuu olevan senkin edestä. Jos kuvittelet lapsellisilla kirjoitteluillasi olevan minuun mitään muuta vaikutusta, kuin huvittuneisuus, olet tyhmempi ksiuin arvasinkaan:)
kissi kirjoitti:Pinja kirjoitti:kissi olet ihana!
en olle ollenkaan"ihana
Mua vaan ihan oikeesti potuttaa, että tuo Sandra komentelee ja käskee sinua. Minun oikeustajuni ei hyväksy sitä, että Santra käskee sinun olla hiljaa, milloin mistäkin. Sinulla Pinja on oikus kirjoittaa ihan mitä haluat!! Ei ole kenenkään Santran asia kytätä, mitä kirjoitat. Tsemmppiä sulle ja usko se, että sinulla on oikeus kirjoittaa mistä haluat, ilman Sabdran kieltoja. Ainoastaan PERTTI SENSUROI, jos on aihetta siihen, ole vaan oma itsesi ja olet kiva!!
Psykopatologia kirjoitti:Ei kumpaakaan.
Psykopatologia kirjoitti:En taida. Mutta sinä voisit kohdaltasi miettiä ko. viestin sisältöä.
Psykopatologia kirjoitti:No mikä tai mitkä kohdat kissin viestissä ovat epätosia? (jos ilmaisutyyliin ei tässä puututa).
saara kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:No mikä tai mitkä kohdat kissin viestissä ovat epätosia? (jos ilmaisutyyliin ei tässä puututa).
Mieti sinä ylläpitäjänä sitä!
Huolieilinen kirjoitti:MUOKKAUS
"älä puhu akka paskaa"
Sniffasitko subua toosaan?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa