Taas yksi kysymys PP.lle

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Taas yksi kysymys PP.lle

ViestiKirjoittaja Pinja » 26.08.2014 22:43

kissi olet ihana!
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.08.2014 23:13

Jill kirjoitti:Onko Tris bannattu?

On. Muistaakseni lusii vielä muutaman päivän ja pääsee viikon lopulla takaisin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kiss » 27.08.2014 00:57

Pinja kirjoitti:kissi olet ihana!

en olle ollenkaan"ihana
Mua vaan ihan oikeesti potuttaa, että tuo Sandra komentelee ja käskee sinua. Minun oikeustajuni ei hyväksy sitä, että Santra käskee sinun olla hiljaa, milloin mistäkin. Sinulla Pinja on oikus kirjoittaa ihan mitä haluat!! Ei ole kenenkään Santran asia kytätä, mitä kirjoitat. Tsemmppiä sulle ja usko se, että sinulla on oikeus kirjoittaa mistä haluat, ilman Sabdran kieltoja. Ainoastaan PERTTI SENSUROI, jos on aihetta siihen, ole vaan oma itsesi ja olet kiva!!
Kiss

ViestiKirjoittaja Kiss » 27.08.2014 01:18

Sandra:
Ai että minäkö se olenkin syyllinen kun Pinja yllyttää lääkkeitten lopettamiseen?
Kissi, minä en tiedä minkä ikäinen olet, eikä paljon edes kiinnosta. Mutta kirjoituksistasi päätellen olet todella kypsymätön. Jo se että haukut minua tuntematta tai tietämättä minusta yhtään mitään, kertoo aika paljon,,,
Sandra
Minä en ole uhonnut. Jos sinusta on oikein ja asiallista kehoittaa ihmisiä sairaudestaan huolimatta lopettamaan lääkityksensä kuten pinja tekee ja sitten vielä syyllistää minua kun nostan asiasta metelin, olet typerämpi kuin luulinkaan.
Minä en ole ketään mihinkään ajamassa, miksi olisin?
Mitä tuohon huomion keskipisteenä olemiseen tulee, minulla ei todellakaan ole semmoiseen minkäänlaista tarvetta. Mutta sinulla ja pinjalla tuntuu olevan senkin edestä. Jos kuvittelet lapsellisilla kirjoitteluillasi olevan minuun mitään muuta vaikutusta, kuin huvittuneisuus, olet tyhmempi ksiuin arvasinkaan:)[/quote]

Kissi
älä puhu akka paskaa, Pinja laittoi vain olemattoman ajatusen siitä, ja että-mitä jos vähentäisitte lääkkeitä. Ei millään muotoa suositellitellut sellaista. Mutta sinä nostit meteliä ihan tyhjästä, koska olet niin pirun täynnä omaa osaamistazi ja sen esitttelyä. Jos oikeest olisit!"hoitaja" suhtautuisit levollisesti tälläiseen. mutta luulen, että sinulla on vain joitain osa-aikaisia "vikaeerauksia" jossain laitoksissa ja yrität vain päteä, PIELEEN MENEE,!!!
Kiss

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.08.2014 01:37

Voi, Kisuli, ota iisisti äläkä hanki itsellesi kirjoituskieltoa tällä foorumilla. Pyydän, koska en halua sinun katoavan täältä.
Mirri

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 01:46

kissi kirjoitti:Sandra:
Ai että minäkö se olenkin syyllinen kun Pinja yllyttää lääkkeitten lopettamiseen?
Kissi, minä en tiedä minkä ikäinen olet, eikä paljon edes kiinnosta. Mutta kirjoituksistasi päätellen olet todella kypsymätön. Jo se että haukut minua tuntematta tai tietämättä minusta yhtään mitään, kertoo aika paljon,,,
Sandra
Minä en ole uhonnut. Jos sinusta on oikein ja asiallista kehoittaa ihmisiä sairaudestaan huolimatta lopettamaan lääkityksensä kuten pinja tekee ja sitten vielä syyllistää minua kun nostan asiasta metelin, olet typerämpi kuin luulinkaan.
Minä en ole ketään mihinkään ajamassa, miksi olisin?
Mitä tuohon huomion keskipisteenä olemiseen tulee, minulla ei todellakaan ole semmoiseen minkäänlaista tarvetta. Mutta sinulla ja pinjalla tuntuu olevan senkin edestä. Jos kuvittelet lapsellisilla kirjoitteluillasi olevan minuun mitään muuta vaikutusta, kuin huvittuneisuus, olet tyhmempi ksiuin arvasinkaan:)

Kissi
älä puhu akka paskaa, Pinja laittoi vain olemattoman ajatusen siitä, ja että-mitä jos vähentäisitte lääkkeitä. Ei millään muotoa suositellitellut sellaista. Mutta sinä nostit meteliä ihan tyhjästä, koska olet niin pirun täynnä omaa osaamistazi ja sen esitttelyä. Jos oikeest olisit!"hoitaja" suhtautuisit levollisesti tälläiseen. mutta luulen, että sinulla on vain joitain osa-aikaisia "vikaeerauksia" jossain laitoksissa ja yrität vain päteä, PIELEEN MENEE,!!![/quote]

Niinpä niin.
saara

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 01:50

kissi kirjoitti:
Pinja kirjoitti:kissi olet ihana!

en olle ollenkaan"ihana
Mua vaan ihan oikeesti potuttaa, että tuo Sandra komentelee ja käskee sinua. Minun oikeustajuni ei hyväksy sitä, että Santra käskee sinun olla hiljaa, milloin mistäkin. Sinulla Pinja on oikus kirjoittaa ihan mitä haluat!! Ei ole kenenkään Santran asia kytätä, mitä kirjoitat. Tsemmppiä sulle ja usko se, että sinulla on oikeus kirjoittaa mistä haluat, ilman Sabdran kieltoja. Ainoastaan PERTTI SENSUROI, jos on aihetta siihen, ole vaan oma itsesi ja olet kiva!!

Keräilen näitä talteen jos kissi vaikka mietittyään aikoisi poistaa
olen muuten saara enkä mikään Sandra
saara

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 01:53

Kissi vaikuttaa olevan hysteerinen
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.08.2014 02:36

Ei vaikuta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 14:11

27.8 klo01.46.Kissi kirjoitti:

"älä puhu akka paskaa, Pinja laittoi vain olemattoman ajatusen siitä, ja että-mitä jos vähentäisitte lääkkeitä. Ei millään muotoa suositellitellut sellaista. Mutta sinä nostit meteliä ihan tyhjästä, koska olet niin pirun täynnä omaa osaamistazi ja sen esitttelyä. Jos oikeest olisit!"hoitaja" suhtautuisit levollisesti tälläiseen. mutta luulen, että sinulla on vain joitain osa-aikaisia "vikaeerauksia" jossain laitoksissa ja yrität vain päteä, PIELEEN MENEE,!!![/quote]"
OK.
Ei siis lainkaan provosoitunutta hysteeristä huutamista, vaan normaalia keskustelua?
no mitä tämä sitten on?Keskusteluketjuun sopivaa mielipiteen ilmaisua?
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 27.08.2014 14:23, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.08.2014 14:14

Ei kumpaakaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 14:26

Psykopatologia kirjoitti:Ei kumpaakaan.

Voitko sitten valistaa mihin kategoriaan mielipiteitten vaihdossa sekä keskustelussa em. viesti luetaan?
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.08.2014 14:32

En taida. Mutta sinä voisit kohdaltasi miettiä ko. viestin sisältöä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 14:34

Psykopatologia kirjoitti:En taida. Mutta sinä voisit kohdaltasi miettiä ko. viestin sisältöä.

Ahaa, nyt sitten minua syyllistetään kun avasin tämmöisen ketjun. Ja sinä katsot että kissin kirjoitus ja hyökkäys oli täyttä asiaa! Se siitä puolueettomuudesta sitten!
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.08.2014 14:52

No mikä tai mitkä kohdat kissin viestissä ovat epätosia? (jos ilmaisutyyliin ei tässä puututa).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 14:59

Psykopatologia kirjoitti:No mikä tai mitkä kohdat kissin viestissä ovat epätosia? (jos ilmaisutyyliin ei tässä puututa).

Mieti sinä ylläpitäjänä sitä!
saara

ViestiKirjoittaja saara » 27.08.2014 15:07

saara kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:No mikä tai mitkä kohdat kissin viestissä ovat epätosia? (jos ilmaisutyyliin ei tässä puututa).

Mieti sinä ylläpitäjänä sitä!

"Kissi
älä puhu akka paskaa, Pinja laittoi vain olemattoman ajatusen siitä, ja että-mitä jos vähentäisitte lääkkeitä. Ei millään muotoa suositellitellut sellaista. Mutta sinä nostit meteliä ihan tyhjästä, koska olet niin pirun täynnä omaa osaamistazi ja sen esitttelyä. Jos oikeest olisit!"hoitaja" suhtautuisit levollisesti tälläiseen. mutta luulen, että sinulla on vain joitain osa-aikaisia "vikaeerauksia" jossain laitoksissa ja yrität vain päteä, PIELEEN MENEE,!!![/quote]!"

Tämä siis on ylläpidon mielestä täyttä totta ja kirjoittamisen arvoista?? Ihmettelen kyllä erittäin suuresti.
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 27.08.2014 19:01

MUOKKAUS

"älä puhu akka paskaa"

Sniffasitko subua toosaan?
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Kiss » 27.08.2014 19:57

Huolieilinen kirjoitti:MUOKKAUS

"älä puhu akka paskaa"

Sniffasitko subua toosaan?

joo, ei, pari viivaa vedin.

Santra tiukkaa Pertiltä syytä siihen, miksi minä sanoin mielipiteeni. Aina Pertti on pulassa, halusipa tai ei.
Kiss

ViestiKirjoittaja Beth II » 27.08.2014 19:59

:lol:

olen jo unohtanut miten hauskoja olette.. :D
Beth II

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko