Psykopatologia kirjoitti:Pinja & trisse
Teidän tulee tänään poistaa sopimattomat viestinne tästä ketjusta.
Psykopatologia kirjoitti:En muista. Tottelemattomuudestahan minäkin sinut lemppasin muinoin.

saara kirjoitti:Trisse ja pinja siis malliesimerkkejä, kuinka tottelematon ja solvaava kielenkäyttö pitää naisen foorumilla.

Mirri kirjoitti:saara kirjoitti:Trisse ja pinja siis malliesimerkkejä, kuinka tottelematon ja solvaava kielenkäyttö pitää naisen foorumilla.
Yhtä hyvin voivat olla malliesimerkkejä ylläpitäjän kärsivällisyydestä ja joustavuudesta.
Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En muista. Tottelemattomuudestahan minäkin sinut lemppasin muinoin.
Tuollaista minä en muista, mutta voin hyvin uskoa olleeni tottelematon ja joutuneeni sen vuoksi jäähylle - minulla on taipumusta tottelemattomuuteen.
Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Pinja & trisse
Teidän tulee tänään poistaa sopimattomat viestinne tästä ketjusta.
Poistin sopimattomat viestini. PP nyt on sinun vuoro!
saara kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En muista. Tottelemattomuudestahan minäkin sinut lemppasin muinoin.
Tuollaista minä en muista, mutta voin hyvin uskoa olleeni tottelematon ja joutuneeni sen vuoksi jäähylle - minulla on taipumusta tottelemattomuuteen.
Niinkuin myös meikäläisellä

Mirri kirjoitti:saara kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En muista. Tottelemattomuudestahan minäkin sinut lemppasin muinoin.
Niinkuin myös meikäläisellä
Arvelinkin, etten ole ainoa tottelemattomuuteen taipuvainen tällä foorumilla.
kissi kirjoitti:Voi kristus..voimia Mirri!
Mirri muuten, minä ehdottomasti kiellän sinua käyttämästä hymiöitä, ne hämäävät minua ja pilaavat ajatuksen oivalluksen nautinnon. pöh.

Psykopatologia kirjoitti:

Mirri kirjoitti:kissi kirjoitti:Voi kristus..voimia Mirri!
Mirri muuten, minä ehdottomasti kiellän sinua käyttämästä hymiöitä, ne hämäävät minua ja pilaavat ajatuksen oivalluksen nautinnon. pöh.
Jukra! Nykyisin rakastan hymiöitä ja surkuttelen tämän foorumin huonoa valikoimaa, joten et kai tosissasi käske minua elämään ja kirjoittamaan ilman hymiöitä?![]()
kissi kirjoitti:Santra-tai kuka ikinä oletkaan, sinunkin hymiösi ovat suoraansanoen hölmöjä, puhut usein ihan täyttä paskaa pokkana ja kuittaat jollain tyhmällä silmämiskulla. Sitten toinen juttu, vaivaudu pohtimaan mistä puhutaan ja miksi, usein vastaat puutaheinää, mikä ei liity mihinkään. Eikö sinua ole Pertti opastanut siihen, että jutuilla oisi hyvä olla edes alkeellisen looginen yhteys käsillä olevaan asiaan.
Ryhdistäydy nainen!

kissi kirjoitti:Santra-tai kuka ikinä oletkaan, sinunkin hymiösi ovat suoraansanoen hölmöjä, puhut usein ihan täyttä paskaa pokkana ja kuittaat jollain tyhmällä silmämiskulla. Sitten toinen juttu, vaivaudu pohtimaan mistä puhutaan ja miksi, usein vastaat puutaheinää, mikä ei liity mihinkään. Eikö sinua ole Pertti opastanut siihen, että jutuilla oisi hyvä olla edes alkeellisen looginen yhteys käsillä olevaan asiaan.
Ryhdistäydy nainen!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa