Säännöistä johtumaton lopetusviestini forumille

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Säännöistä johtumaton lopetusviestini forumille

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.08.2014 20:20

En muista. Tottelemattomuudestahan minäkin sinut lemppasin muinoin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 24.08.2014 20:23

Trisse ja pinja siis malliesimerkkejä, kuinka tottelematon ja solvaava kielenkäyttö pitää naisen foorumilla.
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.08.2014 20:41

Psykopatologia kirjoitti:Pinja & trisse

Teidän tulee tänään poistaa sopimattomat viestinne tästä ketjusta.

Poistin sopimattomat viestini. PP nyt on sinun vuoro!
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.08.2014 20:46

Psykopatologia kirjoitti:En muista. Tottelemattomuudestahan minäkin sinut lemppasin muinoin.

Tuollaista minä en muista, mutta voin hyvin uskoa olleeni tottelematon ja joutuneeni sen vuoksi jäähylle - minulla on taipumusta tottelemattomuuteen. :)
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.08.2014 20:49

saara kirjoitti:Trisse ja pinja siis malliesimerkkejä, kuinka tottelematon ja solvaava kielenkäyttö pitää naisen foorumilla.

Yhtä hyvin voivat olla malliesimerkkejä ylläpitäjän kärsivällisyydestä ja joustavuudesta.
Mirri

ViestiKirjoittaja saara » 24.08.2014 21:07

Mirri kirjoitti:
saara kirjoitti:Trisse ja pinja siis malliesimerkkejä, kuinka tottelematon ja solvaava kielenkäyttö pitää naisen foorumilla.

Yhtä hyvin voivat olla malliesimerkkejä ylläpitäjän kärsivällisyydestä ja joustavuudesta.

No jaa,kenties Enhän minäkään ole banneja saanut vaikka olenkin PP-n henkilökohtaiseen solvaamiseen huonoina hetkinäni syyllistynyt. :oops: .
saara

ViestiKirjoittaja saara » 24.08.2014 21:09

Mirri kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:En muista. Tottelemattomuudestahan minäkin sinut lemppasin muinoin.

Tuollaista minä en muista, mutta voin hyvin uskoa olleeni tottelematon ja joutuneeni sen vuoksi jäähylle - minulla on taipumusta tottelemattomuuteen. :)

Niinkuin myös meikäläisellä 8-)
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.08.2014 21:32

Pinja kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Pinja & trisse

Teidän tulee tänään poistaa sopimattomat viestinne tästä ketjusta.

Poistin sopimattomat viestini. PP nyt on sinun vuoro!

Tuo riittää minun puolestani.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.08.2014 22:01

saara kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Arvelinkin, etten ole ainoa tottelemattomuuteen taipuvainen tällä foorumilla.
Mirri

ViestiKirjoittaja saara » 24.08.2014 22:30

Mirri kirjoitti:
saara kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Arvelinkin, etten ole ainoa tottelemattomuuteen taipuvainen tällä foorumilla.

No et todellakaan,
saara

ViestiKirjoittaja Kiss » 24.08.2014 22:39

Voi kristus..voimia Mirri!

Mirri muuten, minä ehdottomasti kiellän sinua käyttämästä hymiöitä, ne hämäävät minua ja pilaavat ajatuksen oivalluksen nautinnon. pöh.
Kiss

ViestiKirjoittaja Kiss » 24.08.2014 22:49

Kyllä Tristan, hämmästyn aina syvästi, kun sinä tai Mirri kuittaatte hymiöllä, se ei ole ollut tapaistanne ennen. (muinoin) Yleensä nautin teksteistänne, mutta hymiö "ajattelee" mun puolesta, eikä se ole kivaa.
Kiss

ViestiKirjoittaja saara » 24.08.2014 22:54

Jos ne ei olekaan hymiöitä vaan hämiöitä :roll: :lol: 8-) :) ;) :roll:
saara

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.08.2014 23:00

kissi kirjoitti:Voi kristus..voimia Mirri!

Mirri muuten, minä ehdottomasti kiellän sinua käyttämästä hymiöitä, ne hämäävät minua ja pilaavat ajatuksen oivalluksen nautinnon. pöh.

Jukra! Nykyisin rakastan hymiöitä ja surkuttelen tämän foorumin huonoa valikoimaa, joten et kai tosissasi käske minua elämään ja kirjoittamaan ilman hymiöitä? :P :twisted:
Mirri

ViestiKirjoittaja Kiss » 24.08.2014 23:04

Santra-tai kuka ikinä oletkaan, sinunkin hymiösi ovat suoraansanoen hölmöjä, puhut usein ihan täyttä paskaa pokkana ja kuittaat jollain tyhmällä silmämiskulla. Sitten toinen juttu, vaivaudu pohtimaan mistä puhutaan ja miksi, usein vastaat puutaheinää, mikä ei liity mihinkään. Eikö sinua ole Pertti opastanut siihen, että jutuilla oisi hyvä olla edes alkeellisen looginen yhteys käsillä olevaan asiaan.
Ryhdistäydy nainen!
Kiss

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.08.2014 23:05

Psykopatologia kirjoitti:Kuva

Tuossa on ihana hymiö; mistä se löytyi ja miten sitä pääsee käyttämään? Minulle riittäisi pienemmässä koossa, ja sellaisen näin Kissin viestissä.

Kuinka saan tuon hienon hymiön omaan käyttööni? Tai muita hymiöitä foorumin vaatimattoman ja tylsän kokoelman lisäksi?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kiss » 24.08.2014 23:07

Mirri kirjoitti:
kissi kirjoitti:Voi kristus..voimia Mirri!

Jukra! Nykyisin rakastan hymiöitä ja surkuttelen tämän foorumin huonoa valikoimaa, joten et kai tosissasi käske minua elämään ja kirjoittamaan ilman hymiöitä? :P :twisted:

Kultaseni, Mirri, jos et voi lla ilman niitä hymiöitä, on minun sopeuduttava ja annettava poikkeuslupa, niihin teksteihin joihin sellainen on ihan pakko laittaa. *halaus* selaista hymiöö ei oo.
Kiss

ViestiKirjoittaja Kiss » 24.08.2014 23:10

laughing smiley kirjoita tuo googlen kuvahakuun.
Kiss

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.08.2014 23:11

kissi kirjoitti:Santra-tai kuka ikinä oletkaan, sinunkin hymiösi ovat suoraansanoen hölmöjä, puhut usein ihan täyttä paskaa pokkana ja kuittaat jollain tyhmällä silmämiskulla. Sitten toinen juttu, vaivaudu pohtimaan mistä puhutaan ja miksi, usein vastaat puutaheinää, mikä ei liity mihinkään. Eikö sinua ole Pertti opastanut siihen, että jutuilla oisi hyvä olla edes alkeellisen looginen yhteys käsillä olevaan asiaan.
Ryhdistäydy nainen!

Hitsi, Kissi - Kisuli! Kuulostat pillastuneelta.
Kiva kuitenkin, että annoit minulle poikkeusluvan käyttää hymiöitä. Yritän käyttää niitä varovaisesti ja vain teksteihin, joihin on aivan pakko laittaa.
Mirri

ViestiKirjoittaja saara » 24.08.2014 23:12

kissi kirjoitti:Santra-tai kuka ikinä oletkaan, sinunkin hymiösi ovat suoraansanoen hölmöjä, puhut usein ihan täyttä paskaa pokkana ja kuittaat jollain tyhmällä silmämiskulla. Sitten toinen juttu, vaivaudu pohtimaan mistä puhutaan ja miksi, usein vastaat puutaheinää, mikä ei liity mihinkään. Eikö sinua ole Pertti opastanut siihen, että jutuilla oisi hyvä olla edes alkeellisen looginen yhteys käsillä olevaan asiaan.
Ryhdistäydy nainen!

Koomista ja lapsekasta höpöttelyä :D :lol: :P :) ;)
saara

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko