Terapiaa odotellessa

Terapiaa odotellessa

ViestiKirjoittaja untuva » 06.04.2013 21:44

Pääsispä taas nopeasti terapeutille. Olen yrittänyt aikaistaa tulevan viikon terapiaa. Joudutteko tekin joskus aikaistamaan, kun on kovin hankala olo? Menisin jo huomenna terapiaan, mutta kun terapeuttini ei ota viikonloppuisin vastaan.
untuva

Re: Terapiaa odotellessa

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.04.2013 22:03

Kyllä olen joskus aikaistanut. Tai olen saanut ylimääräisiä aikoja, koska olen käynyt julkisen puolen psykoterapiassa, jossa terapiatapaamisista ei ole laskutettu minua.
Mirri

ViestiKirjoittaja untuva » 06.04.2013 22:07

Mirri, miten kestän odottaa. Olen nyt vaikeimman ongelmani ytimessä, ja niin yksin, kun ei ole terapeutti lohduttamassa. Jos mulla olis jotakin rauhoittavia käytössä, mutta ei ole kotona. Pitäiskö mun mennä huomenna päivystykseen hakemaan rahoittavia, toisaalta en halua selittää vieraalle lääkärille ongelmaani, joten millä syyllä saisin ne rauhoittavat? Pitääkö mun siis valehdella jotakin, että edes pääsen sinne päivystykseen?
untuva

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 06.04.2013 23:52

Etkös sinä lopettanut terapiassa käynnit juuri n. kuukausi sitten?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja untuva » 07.04.2013 10:52

Pääsin sopuun terapeutin kanssa. Onneksi olo on parempi tänään -yöunet tekevät ihmeitä.
untuva

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 24.08.2014 01:39

Miksi etukäteistää itsensä rääkkäystä.
Huolieilinen

Paluu Terapiaa