En halua kommenttejasi

En halua kommenttejasi

ViestiKirjoittaja Pinja » 22.08.2014 23:47

Psykopatologia, joten pyydän ettet vastaile ketjuihini tai muissa ketjuissa oleviin viesteihini. Kaikkiin muihin minulla on täällä vielä niin hyvät välit ettei moista muiden kohdilla vielä tarvita.
Pinja

Re: En halua kommenttejasi

ViestiKirjoittaja saara » 23.08.2014 01:09

Pinja kirjoitti:Psykopatologia, joten pyydän ettet vastaile ketjuihini tai muissa ketjuissa oleviin viesteihini. Kaikkiin muihin minulla on täällä vielä niin hyvät välit ettei moista muiden kohdilla vielä tarvita.

Minä tässä vastaan ainakin omasta puolestani vaikkei kirjoitus ole minulle tarkoitettu.
Pinja sinäkö täällä määräät kuka vastaa ja mihinkin Et omista täällä foorumilla milliäkään eikä sinulla ole omia ketjuja, ne kaikki ovat yhtä julkisia. Yhtä tyhmää ja lapsellista huomionhakua edelleenkin, Miksi sinä pinja kirjoittelet täällä, kun se näyttää olevan noin vaikeaa? Mikset pitäisi taukoa? Luuletko olevasi täällä vain ylläpitoa miellyttämässä?Kasva aikuiseksi.
Viestisi voi taas suomentaa_:PP pliis huomioi vähän minua!-Ilmiselvää nuoleskelua!
Kukaan muu ei kirjoita täällä tuommoista läpinäkyvää soopaa.
Sori mutta sinua pitää ravistella todella , että edes tajuaisit jotakin.
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 23.08.2014 01:27

En kommentoi.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 23.08.2014 12:18

trisse kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Psykopatologia, joten pyydän ettet vastaile ketjuihini tai muissa ketjuissa oleviin viesteihini. Kaikkiin muihin minulla on täällä vielä niin hyvät välit ettei moista muiden kohdilla vielä tarvita.

"Vielä".. :mrgreen:

Pahinta on, jos ylläpitäjä on ilkeä. Muun täällä kestän, mutta ylläpitäjältä en.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.08.2014 13:03

Aika röyhkeää. Onneksi sentään esitit pyyntönä etkä käskynä.
Jos täällä alkaisi olla enemmänkin kirjoittajia, joille esittäisit saman pyynnön, sinun varmaan kannattaisi harkita kirjoittamisen lopettamista.
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 23.08.2014 13:10

Mirri kirjoitti:

Jos täällä alkaisi olla enemmänkin kirjoittajia, joille esittäisit saman pyynnön, sinun varmaan kannattaisi harkita kirjoittamisen lopettamista.

Kaikkien kanssa ei tarvitse olla kaveri, kiusaamista ei sallita. Minä en ole alkanut häntä kiusata, mutta osoittanut että en kaveeraa enkä kaipaa hänen kirjoituksiaan. PP on niin ylimielinen ettei hän välitä, jos sanon etten halua olla hänen kanssaan tekemisissä.
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 23.08.2014 15:58

Mirri kirjoitti:

Tämäkin aloitus taitaa kuulua ryhmään henkilökohtaiset huomionhakuisuuskirjoitukset a la pinja. Kun PP." rakkautesi kohde "ei osoita toivomiasi tunteita sinua kohtaan, kuvittelet saavasi huomiota negatiivisella kirjoittelulla. No nythän saat huomiota muttet sellaista mitä odotit. Sinut ollaan valmiit tuomitsemaan,itse olet sen aiheuttanut.
Kuten pinja huomaat, muutkaan eivät ole kanssasi samaa mieltä. Et sinä täällä voi ketään komennella, et varsinkaan ylläpitoa. Sinä et täällä luo sääntöjä etkä ole siinä asemassa että olisit oikeutettu KETÄÄN komentelemaan. Jos PP ei halua kommentoida tunkeileviin kirjoituksiisi, mieti onko vika sinussa. Itse sinä täällä noita tilanteita luot ja sitten suutut jos muut sinua oikaisevat. Tämä ei todellakaan ole mikään yksitysfoorumisi missä voit vaatia yhtään mitään.Kyllä pinja sinulla itselläsi olisi nyt miettimisen paikka.Jos et edes ylläpidon kanssa tule toimeen, mitä sinä täältä etsit?Et kai sinä kuvittele että täällä toimitaan sinun henkilökohtaisten antipatioittesi mukaan? Tuskin saat tuolla tavoin kenenkään sympatiaa.
Ja kun vastauksesi on sitä luokkaa, etten kommentoi, et siis tajua ottaa vastuuta itse omista kirjoituksistasi Ei tähän tarvitse vastata, mutta toivottavasti tämä panee sinut edes ajattelemaan omien toimiesi typeryyttä.
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 23.08.2014 16:11, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja saara » 23.08.2014 16:08

Pinja vielä sen verran, että olisikohan omin päin tehdyllä lääkityksen lopettamisella tekemistä holtittoman käytöksesi kanssa?
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 23.08.2014 16:09

En kommentoi.
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 23.08.2014 16:12

Pinja kirjoitti:En kommentoi.

Et, koska osuin naulan kantaan:)
Eikö sinua edes hävetä? Jos jatkat tuohon tyliin, kohta kukaan ei enää ota sinua vakavasti.
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 23.08.2014 19:03

saara kirjoitti:

Eikö sinua edes hävetä? Jos jatkat tuohon tyliin, kohta kukaan ei enää ota sinua vakavasti.

Hävettää.
Pinja

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 23.08.2014 20:02

saara kirjoitti:

Onko sinun pakko aukoa päätäsi joka ketjussa? Vetää nyt mukaan jopa ihmisten lääkitykset!
Kaiken lisäksi kuvittelet, ettei sinun tarvitse pyytää mitään anteeksi, vaan muiden täytyy.
Äläkä luule, että Pinjaa syrjittäisiin sillä tavoin, että oikein "joukolla hyökättäisiin kimppuun".
Sitäkin näillä mt-palstoilla nähty, että oikein järjestelmällisesti ahdistellaan; jälkikäteen ollaan paskat housussa ja suu supussa.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 23.08.2014 20:05

Yleensä täällä käy niin, että joukolla kimppuun. Tai sitten jossain muualla :lol:
Peilikuva

ViestiKirjoittaja saara » 23.08.2014 20:22

Huolieilinen kirjoitti:
saara kirjoitti:

Onko sinun pakko aukoa päätäsi joka ketjussa? Vetää nyt mukaan jopa ihmisten lääkitykset!
Kaiken lisäksi kuvittelet, ettei sinun tarvitse pyytää mitään anteeksi, vaan muiden täytyy.
Äläkä luule, että Pinjaa syrjittäisiin sillä tavoin, että oikein "joukolla hyökättäisiin kimppuun".
Sitäkin näillä mt-palstoilla nähty, että oikein järjestelmällisesti ahdistellaan; jälkikäteen ollaan paskat housussa ja suu supussa.

Mikäs sinuakin oikein vaivaa?Minä olen mielestäni toiminut täysin asiallisesti huomauttaessani pinjalle jutuista joita hän ei itse ehkä huomaa. Minulla ei ole mitään syytä olla suu supussa tai paskat housussa. Onko sinulla?
Enkä ole vaatimassa mitään joukkohyökkäystä, kirjoittelen jos huomaan jonkun toimivan tosi tyhmästi. Onko se väärin?

Wasso quu para, kirjoitte
le sinä ole hyvä, niin teen minäkin.
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 23.08.2014 20:33

saara kirjoitti:Wasso quu para, kirjoitte

Missäs tällainen "Wasso quu para" oleilee? Jos yhtään viittaat moisella minuun, niin muistutan sinua "saara" jälleen kerran siitä, että tapanasi on vihjailla, vinkata ja vittuilla sekä väittää ihmisten olevan jotain, mitä eivät ole. Etkä tajua myöntää virheitäsi ja pyytää anteeksi.

Olen jo kertonut, että voit ottaa yksityisviestillä yhteyttä, kertoen tietosi, niin otan vaikka puhelimitse sinuun yhteyttä todistaakseni henkilöllisyyteni.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 23.08.2014 20:41

Huolieilinen kirjoitti:
saara kirjoitti:Wasso quu para, kirjoitte

Missäs tällainen "Wasso quu para" oleilee? Jos yhtään viittaat moisella minuun, niin muistutan sinua "saara" jälleen kerran siitä, että tapanasi on vihjailla, vinkata ja vittuilla sekä väittää ihmisten olevan jotain, mitä eivät ole. Etkä tajua myöntää virheitäsi ja pyytää anteeksi.

Olen jo kertonut, että voit ottaa yksityisviestillä yhteyttä, kertoen tietosi, niin otan vaikka puhelimitse sinuun yhteyttä todistaakseni henkilöllisyyteni.

Minähän en ole vinkannut enkä vihjaillut mitään, mutta sinä se takerrut kuin hukkuva oljenkotrteen minun jokaiseen kommenttiini.Ja minäkö kertoisin sinulle tietoni, oleko vähän tyhmä?
Ei sinun minulle mitään tarvitse todistella eikä varsinkaan noin hiilestyä:D
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 23.08.2014 20:46, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja saara » 23.08.2014 20:45

Pinja kirjoitti:
saara kirjoitti:

Hävettää.

Pinja, no ehkä olet saanut jonkinmoisen opetuksen ja lopetat tuon kaltaisen
hölmöilyn. Osaat olla ihan mukavakin jos vaan haluat.
Minä kun olen sellainen että sanon suoraan jos joku asia mielestäni menee päin persettä, suoraan sanominen on reilumpaa kuin joka ketjussa vittuilu, eikö??
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 23.08.2014 20:46

saara kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
saara kirjoitti:

Hävettää.

Minä kun olen sellainen että sanon suoraan jos joku asia mielestäni menee päin persettä, suoraan sanominen on reilumpaa kuin joka ketjussa vittuilu, eikö??

On.
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 23.08.2014 20:49

Saara kirjoitti:
-Pinja, no ehkä olet saanut jonkinmoisen opetuksen ja lopetat tuon kaltaisen
Minä kun olen sellainen että sanon suoraan jos joku asia mielestäni menee päin persettä, suoraan sanominen on reilumpaa kuin joka ketjussa vittuilu, eikö??[/quote]
Pinja kirjoitti:

-On.

Pinja riita poikki ja voita väliin? Jookos kookos 8-)
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 23.08.2014 20:51

saara kirjoitti:]

On.[/quote]

Pinja riita poikki ja voita väliin? Jookos kookos 8-)[/quote]

Joo.
Pinja

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet