Huolieilinen kirjoitti:Toinen koiramme juo siveästi ja louskuttamatta vettä ympäriinsä, toinen valelee juodessaan seinätkin vedellä.
Psykopatologia kirjoitti:saara kirjoitti:Viksummat koirat kääntävät kielen kupiksi ja kauhovat sillä.
Joka tapauksessa vettä on enemmän kaikkialla muualla kuin koiran suussa.
Niin, mutta kuppina on kielen alapuoli, jolloin kuppi vuotaa kuin seula.
https://www.youtube.com/watch?v=63Ch2pNkZwU (0:41)
Peilikuva kirjoitti:Huolieilinen kirjoitti:Toinen koiramme juo siveästi ja louskuttamatta vettä ympäriinsä, toinen valelee juodessaan seinätkin vedellä.
Sellaista se elämä on, ei aina niin tasaista. Koirillakaan.
Huolieilinen kirjoitti:Peilikuva kirjoitti:Huolieilinen kirjoitti:Toinen koiramme juo siveästi ja louskuttamatta vettä ympäriinsä, toinen valelee juodessaan seinätkin vedellä.
No ei, kun koirat kärsii, jos ihminen kärsii.
Peilikuva kirjoitti:Huolieilinen kirjoitti:Peilikuva kirjoitti:Huolieilinen kirjoitti:Toinen koiramme juo siveästi ja louskuttamatta vettä ympäriinsä, toinen valelee juodessaan seinätkin vedellä.
No ei, kun koirat kärsii, jos ihminen kärsii.
Sellaista se elämä on, ei aina niin tasaista. Ihmisilläkään.
Psykopatologia kirjoitti:Tuo siveä on varmaan narttu ja toinen on uros.
Huolieilinen kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Tuo siveä on varmaan narttu ja toinen on uros.
Molemmat uroksia. Minä olen ainoa akkavaltaa pitävä tässä taloudessa
Peilikuva kirjoitti:Huolieilinen kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Tuo siveä on varmaan narttu ja toinen on uros.
Molemmat uroksia. Minä olen ainoa akkavaltaa pitävä tässä taloudessa
Ahaa, ymmärrän ja pakitanSaako kysyä kenellä on juoksu
Psykopatologia kirjoitti:Kadullemme on muuttanut 9-viikkoinen ruskea lyhytkarvainen kaniini-mäyrykoira.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa