Psykopatologia kirjoitti:No mitä noissa kuvissa (muka) tapahtuu?

Beth II kirjoitti:Varmaan sama tarkoitus, kun lehdellä, kun julkaisevat kuvia. Jotta ihmiset tietäisi. Miten se minun vaikutta on toissijainen asia, kunhan mainitsin. Kas kun sua ei kiinnostaa mitään mitä liitty itse kuvaan, mutta minusta sinä haluat puhua. Vähän outo.

Psykopatologia kirjoitti:Niin, näytä kuvia..
Beth II kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Niin, näytä kuvia..
Näyttäisin, mutta sinähän just pitänyt metelia kuvista, jotka eivät miellyttä mirrin silmiä, eli kuvat TODELLISUUDESTA![]()
Päätäisit ensin.
Kumpa haluat: totuutta, jotta ei miellyttää vai valheita, jotka miellyttävät?
Viimeisia mulla ei ole tarjottavana.

Huolieilinen kirjoitti:Sairas kuva.
Beth II kirjoitti:Huolieilinen kirjoitti:Sairas kuva.
Sotiminen on aina sairasta. Piilottelemalla kuvia sodista ja sodan uhreista eivät sodat loppuu.
Maailmalla toimittu oikein: julistamalla esim fasismin rikoksien mitätöintiä rikokseksi.
Beth II kirjoitti:Helsingin pustoista ja puistikoista on postettu penkit aika tehokkaasti, syyksi on kerrottu juoppojen istumista niissä ja jopa nukkumista (!)
Nyt ei-juovilla, vanhuksilla, sairailla, muuten vain levähdystuokiota kaikilla kaipaavilla ole penkeja, vaikka kuin tarvitsivat. Kaikki eivät voi mennä nurmille istumaan.
Juoppojen ehdolla on menty.
Beth II kirjoitti:Huolieilinen kirjoitti:Sairas kuva.
Sotiminen on aina sairasta. Piilottelemalla kuvia sodista ja sodan uhreista eivät sodat loppuu.
Maailmalla toimittu oikein: julistamalla esim fasismin rikoksien mitätöintiä rikokseksi.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa