Eila-laktoositon maitokahvi

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Eila-laktoositon maitokahvi

ViestiKirjoittaja saara » 21.08.2014 19:10

Turhaa rahanmenoa ostaa valmista maitokahvisekoitusta kun semmoisen saa maitotölkin hinnalla kun tekee itse. Minä teen sen näin_ keitän noin litran vahvaa kahvia(saa olla tavallista vahvempaa), kuumennan maitoa sopivan määrän ja lisään sekaan vaniljasokeria tai suklaata tai minkä makuista haluaa, kardemumma ja inkiväärikin sopii. makeutta mielen mukaan. Nautitaan joko kuumana tai jääkaappikylmänä.Nytkin hörpin suklaalla maustettuna. Kotitekoista lattea ikäänkuin:) Hyvää, edullista ja vaivatonta.
saara

Re: Eila-laktoositon maitokahvi

ViestiKirjoittaja SADE » 21.08.2014 19:31

Varmasti hyvää, mutta pääsee helpommalla kun ostaa valmiina. No juon latten ehkä kerran vuodessa muutenkin.
SADE

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 22.08.2014 02:01

Itselleni tulee niin yrjöttävä olo pelkästä "Eila maitokahvi" - mainoksesta, että jääpi "Eilat" kokeilematta.
Tosin, jos mietin syvemmin tuota "Eila" laktoositon asiaa, niin oksetus hieman lievenee.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 22.08.2014 02:08

Nyt käy sääliksi kyseistä tuotetta :( Olin niin tuhma taas.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 22.08.2014 06:56

Huolieilinen kirjoitti:Itselleni tulee niin yrjöttävä olo pelkästä "Eila maitokahvi" - mainoksesta, että jääpi "Eilat" kokeilematta.
Tosin, jos mietin syvemmin tuota "Eila" laktoositon asiaa, niin oksetus hieman lievenee.

De gustibus non est disputandum eli makuasioista ei kiistellä!

Laita sinä kahvisi miten haluat, minä teen sen omalla tavallani.
Tänä aamuna näin varhain.
saara

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 22.08.2014 21:24

Minähän sanoin jo, että juurikin makuasioista kiistellään, ei faktoista. :!:
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 22.08.2014 21:40

Huolieilinen kirjoitti:Minähän sanoin jo, että juurikin makuasioista kiistellään, ei faktoista. :!:

Se mikä toiselle on faktaa on toiselle makuasia.

Näissä asioissa fakta lienee omakohtainen makuasia, jos ymmärrät mitä tarkoitan:)
saara

Paluu Romulaatikko