17-vuotias lapsi arestissa, onko oikein?

Re: 17-vuotias lapsi arestissa, onko oikein?

ViestiKirjoittaja Pinja » 19.08.2014 20:50

Psykopatologia kirjoitti:Mitenkä hän jakselee?

Hän on nyt 9 kk vanha, oppi 6 viikkoa sitten tekemään hätänsä ulos eikä ole sen jälkeen kertaakaan enää tehnyt sisälle. Olen lenkkeilyttänyt häntä aina pihaa pidemmälle, mikä loi sen ongelman ettei pentu tehnyt pihanurtsille hätiään vaan oli pakko lenkkeilyttää pidemmälle, mutta tänään ekaa kertaa teki hätänsä käskystäni ekalle pihanurtsille, josta tietenkin kehuin vuolaammin kuin koskaan. Pahimmilla pakkasilla kätevää ja äiti, kun lenkkeilyttää ennen töihin lähtöä vain tuossa pihanurtsilla niin tekee pentukin sitten hätänsä. Käytin pentua koiranäyttelyssä, jossa sain arvosanakseen ERI:n eli erinomaisen. Iloinen koira luonteeltaan ja ihmissosiaalinen.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 19.08.2014 23:30

PP millä tavalla olen huono kirjoittaja mielestäsi?
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 19.08.2014 23:47

Mitenkäs 17-vuotias?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 19.08.2014 23:54

Psykopatologia kirjoitti:Mitenkäs 17-vuotias?

Vastaus on, että en rakasta sinua. Ottaisit ensin asioista selvää ennen kuin menet väittämään mitään.
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 19.08.2014 23:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 19.08.2014 23:55

Taisikin olla tämä pinjan huomioonhakluketju, kun ei ole sanaakaan maininnut ko aiheeseen liittyvää.
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 19.08.2014 23:59

saara kirjoitti:Taisikin olla tämä pinjan huomioonhakluketju, kun ei ole sanaakaan maininnut ko aiheeseen liittyvää.

-
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 20.08.2014 20:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 20.08.2014 00:09

Pinja kirjoitti:
saara kirjoitti:Taisikin olla tämä pinjan huomioonhakluketju, kun ei ole sanaakaan maininnut ko aiheeseen liittyvää.

Tiedätkö mitä, tapa ittes.

Salliiko ylläpito tuommoisen kirjoitusten laittajan jatkaa vai ?

Siis tuon kirjoitin minä, ei pinja
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 20.08.2014 23:19, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja saara » 20.08.2014 00:11

Olen toki kirjoittanut yhtä jos toistakin, ketään en ole kehottanut itseään tappamaan. Jos oltais irl, olisi lakiasia...
Olikohan sinulla virhe lopettaa lääkityksesi kun olet noin epävakaa.
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.08.2014 00:15

saara kirjoitti:Olen toki kirjoittanut yhtä jos toistakin, ketään en ole kehottanut itseään tappamaan. Jos oltais irl, olisi lakiasia...

Olet huono kirjoittaja.
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 20.08.2014 00:19

Pinja kirjoitti:
saara kirjoitti:Olen toki kirjoittanut yhtä jos toistakin, ketään en ole kehottanut itseään tappamaan. Jos oltais irl, olisi lakiasia...

Olet huono kirjoittaja.

Ja sinä olet lapsellinen itserakas huomionkerjääjä.
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.08.2014 00:21

saara kirjoitti:
Pinja kirjoitti:

Olet huono kirjoittaja.

Ja sinä olet lapsellinen itserakas huomionkerjääjä.

Sinulle olisi parempi ettei sinua huomioitaisi ollenkaan.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 20.08.2014 19:28

saara kirjoitti:
Pinja kirjoitti:

Jotan tuon suuntaista varmaan, kun ilmoitin tuon viestin ja sain sähköpostiini ilmoituksen sulkemisviestin yli kuusi tuntia sitten - ja edelleen tuo "tapa ittes" maininta on olemassa.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.08.2014 20:51

Pinja kirjoitti:Olen kuullut kaveriltani, että hänen naispuolinen kaverinsa pitää omaa 17-vuotiasta poikaansa kotiarestissa kaksi viikkoa, koska tämä on mennyt juomaan alkoholia. Pitäjä (mielenterveysongelmainen) ei edes pysty lähtemään kaverini kanssa kahville, koska pitää vahtia poikaa ettei tämä lähde minnekään. Mitä voisin tehdä asian hyväksi, onko lastensuojelujuttu?

Pinja, mikä tarkoitus tämän ketjun aloituksella oli?
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.08.2014 20:53

Mirri kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Olen kuullut kaveriltani, että hänen naispuolinen kaverinsa pitää omaa 17-vuotiasta poikaansa kotiarestissa kaksi viikkoa, koska tämä on mennyt juomaan alkoholia. Pitäjä (mielenterveysongelmainen) ei edes pysty lähtemään kaverini kanssa kahville, koska pitää vahtia poikaa ettei tämä lähde minnekään. Mitä voisin tehdä asian hyväksi, onko lastensuojelujuttu?

Pinja, mikä tarkoitus tämän ketjun aloituksella oli?

Se, että PP pääsee sanomaan, että olen huono kirjoittaja.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.08.2014 20:57

Kahvi kirjoitti:
saara kirjoitti:
Pinja kirjoitti:

Jotan tuon suuntaista varmaan, kun ilmoitin tuon viestin ja sain sähköpostiini ilmoituksen sulkemisviestin yli kuusi tuntia sitten - ja edelleen tuo "tapa ittes" maininta on olemassa.

Voihan Pinja itse poistaa saastan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.08.2014 21:09

Salliiko ylläpito tuommoisen kirjoitusten laittajan jatkaa vai ?[/quote]
Jotan tuon suuntaista varmaan, kun ilmoitin tuon viestin ja sain sähköpostiini ilmoituksen sulkemisviestin yli kuusi tuntia sitten - ja edelleen tuo "tapa ittes" maininta on olemassa.[/quote]
Voihan Pinja itse poistaa saastan.[/quote]

Sinunko ei tarvitse poistaa mainintaasi huonosta kirjoittajasta?
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.08.2014 21:24

Pinja, aloittamastasi aiheesta on keskusteltu vilkkaasti. Mikset ole kommentoinut mitenkään, etkä ole edes ilmaissut lukevasi ketjua ja toisten kirjoittajien näkemyksiä?

Huonosta kirjoittajuudesta en tiedä, mutta hyvään nettikeskusteluun kai kuuluisi se, että keskustelun aloittaja olisi jollakin tavoin mukana aloittamassaan keskustelussa - osoittaisi edes lukevansa mitä toiset kirjoittavat ja kommentoivat hänen esille tuomaansa ongelmaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.08.2014 21:33

Pinja kirjoitti:Salliiko ylläpito tuommoisen kirjoitusten laittajan jatkaa vai ?

Jotan tuon suuntaista varmaan, kun ilmoitin tuon viestin ja sain sähköpostiini ilmoituksen sulkemisviestin yli kuusi tuntia sitten - ja edelleen tuo "tapa ittes" maininta on olemassa.[/quote]
Sinunko ei tarvitse poistaa mainintaasi huonosta kirjoittajasta?[/quote]
Ei tarvitse.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.08.2014 21:42

Psykopatologia kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Salliiko ylläpito tuommoisen kirjoitusten laittajan jatkaa vai ?

Sinunko ei tarvitse poistaa mainintaasi huonosta kirjoittajasta?[/quote]
Ei tarvitse.[/quote]

Miksei?
Sinä tarkoitat sillä huonolla kirjoittajalla sitä, ettet pidä minusta ja sinusta tekstini ovat huonoja ja sinua ei kiinnosta lukea kirjoituksiani ja että äidinkielellisesti kirjoitan huonosti ja että vastaukseni viesteihin ovat huonoja (sisällöttömiä).
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.08.2014 23:14

trisse kirjoitti:Korjatkaa lainauksenne että tästä saa tolkkua!

Huomenna, oon nyt väsynyt ja menen kohta nukkumaan.
Pinja

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet