Hilppa kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ei ne mitään viallisia juustoja ole.
Pakkaus vaan ei täytä määräyksiä.
Minulle on juusto pilalla, jos se on Edam-tyyppistä ja rasvaprosentti liian suuri.
Voisikohan juustoa jotenkin "laimentaa"?
Kermalla??
Minulle on juusto pilalla, jos se on Edam-tyyppistä ja rasvaprosentti liian suuri.
saara kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ei ne mitään viallisia juustoja ole.
Kermalla??
Hilppa kirjoitti:saara kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ei ne mitään viallisia juustoja ole.
Kermalla??
Ei kai? Tulisi vielä rasvaisemmaksi? Ajattelin 1 tai 2%:lla kumijuustolla.
Kyllästynyt kirjoitti:Hermes kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ei ne mitään viallisia juustoja ole.
Ahaa.
Kai kaikki tuon tajuavat. Kuka ei tajua sitä asiaa? Sen vuoksi juuri niitä ostetaan, että ihmiset tietävät pakkauksen sisällä olevan sitä samaa juustoa kuin tavallisessa pakkauksessa. Ne ovat kuitenkin tavallaan tuotteina "viallisia". Mieti jos yhtäkkiä kaupassa Olterman-hyllyllä osissa pakkauksista olisi ilman selitystä venäjän- tai kiinankieliset tekstit, päällä suomenkieliset tarrat ja hinta sama kuin suomalaisissa Olterman-paketeissa. Mikä poru ja ihmettely siitä syntyisi?
Viestisi on ristiriitainen; ensin väität, että kaikki tajuavat asian, mutta sitten väität syntyvän porua ja ihmettelyä jos pakkaus olisi erilainen kuin mihin on totuttu.
Enkä vieläkään ymmärrä, miksi se muovikelmu pitäisi repiä pois, ja miksei vaadittavat tiedot sisältävää tarraa voisi liimata siihen keltaiseen muovikelmuun.
Ne ovat kuitenkin tavallaan tuotteina "viallisia".

Hermes kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Viestisi on ristiriitainen; ensin väität, että kaikki tajuavat asian, mutta sitten väität syntyvän porua ja ihmettelyä jos pakkaus olisi erilainen kuin mihin on totuttu.
Enkä vieläkään ymmärrä, miksi se muovikelmu pitäisi repiä pois, ja miksei vaadittavat tiedot sisältävää tarraa voisi liimata siihen keltaiseen muovikelmuun.
Ei se ole ristiriitainen. Siinä on lause:Ne ovat kuitenkin tavallaan tuotteina "viallisia".
Tätä seuraa selitys, missä yhdessä mielessä ne ovat juuri (kalliina) tuotteina "viallisia".
saara kirjoitti:No ei, vitsi vitsi, mutta voisiko raastaa ja käyttää pitsajuustona?

saara kirjoitti:Kaupathan ovat pullolaan vähärasvaisia kevytjuustoja , mutta mielestäni ne ovat näitä kumijuustoja. Minä haluan kunnon juustoa, vaikka se olisi vähän rasvaisempaakin.
Peilikuva kirjoitti:saara kirjoitti:Kaupathan ovat pullolaan vähärasvaisia kevytjuustoja , mutta mielestäni ne ovat näitä kumijuustoja. Minä haluan kunnon juustoa, vaikka se olisi vähän rasvaisempaakin.
Nyt tajusin, että sinulle kelpaa rasvaisempikin. Sorry.
trisse kirjoitti:Minulle kelpaa muut paitsi homejuustot.
trisse kirjoitti:En tiedä niiden eroakaan. (Äläkä kerro - en haluakaan tietää)

saara kirjoitti:trisse kirjoitti:Minulle kelpaa muut paitsi homejuustot.
Minä taas rakastan valko- ja sinihomejuustoja.
SADE kirjoitti:Rose ok myös.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa