OLEN VALTAVAN VÄSYNYT MUUTAMIIN,,,

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

OLEN VALTAVAN VÄSYNYT MUUTAMIIN,,,

ViestiKirjoittaja saara » 14.08.2014 17:13

Jotka vain jatkavat ja jatkavat. Eivät näe eivätkä kuule kenenkään toisen mielipiteitä, tuskin edes tajuavat,kun ovat niin täynnä omaa ähkyään. Kyllästynyt ja Kahvi. Teille on moneen kertaan osoitettu toivomus siirtää riitanne yksityisviestittelyyn, mutta ette sitä ole tehneet. Miksi?
En usko , että riitanne ja vanhojen asioiden kaivelu jaksaa ketään edes kiinnostaa. oletteko niin huomionhakuisia, että ette edes osaa ajatella muita?
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 14.08.2014 17:16, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

Re: OLEN VALTAVAN VÄSYNYT MUUTAMIIN,,,

ViestiKirjoittaja saara » 14.08.2014 17:14

Kertokaa kuinka moni haluaa heidän yhä jatkavan julkista riitelyään ja syyttelyään?
saara

ViestiKirjoittaja Kahvi » 14.08.2014 17:31

Itse olen pyrkinyt siirtämään erimielisyytemme käsittelyn sellaisiin ketjuihin, joihin ne minusta paremmin sopivat. Näin niiden ei pitäisi häiritä (tms) asiaketjuja.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.08.2014 17:55

Olen jo aiemmin esittänyt Kahville tasapelin toteamista ja kiistelyn lopettamista, mutta siitä hän on kieltäytynyt.

Mielestäni on tähän mennessä tullut selväksi se, että Kahvi toistuvasti pyrkii provosoimaan minua ja haastaa riitaa. Olen yrittänyt olla provosoitumatta, mutta Kahvin minua koskevat ja minuun liittyvät väitteet ovat olleet niin mustamaalaavia, panettelevia ja riitaahaastavia, etten ole kyennyt jättämään niihin vastaamatta.

Toivon kuitenkin, että Kahvi ei enää jatka ajojahtiaan vaan toteaa pattitilanteen ja lopettaa keskustelun omalta osaltaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.08.2014 17:58

Tiedätkö mitä, Trisse? Minulle tulee viime aikojen kirjoittelustasi mieleen ihminen, joka on aiemmin esittänyt (luullut esittävänsä) sairasta ja nyt itselleenkin yllätykseksi huomaakin olevansa sairas. Hämmentävää.

Onko nyt kivaa, kun kirjoitan sinusta?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja saara » 14.08.2014 17:59

Kyllästynyt kirjoitti:Olen jo aiemmin esittänyt Kahville tasapelin toteamista ja kiistelyn lopettamista, mutta siitä hän on kieltäytynyt.

Mielestäni on tähän mennessä tullut selväksi se, että Kahvi toistuvasti pyrkii provosoimaan minua ja haastaa riitaa. Olen yrittänyt olla provosoitumatta, mutta Kahvin minua koskevat ja minuun liittyvät väitteet ovat olleet niin mustamaalaavia, panettelevia ja riitaahaastavia, etten ole kyennyt jättämään niihin vastaamatta.

Toivon kuitenkin, että Kahvi ei enää jatka ajojahtiaan vaan toteaa pattitilanteen ja lopettaa keskustelun omalta osaltaan.

Niin, riitahan loppuu siihen, että jompikumpi on hiljaa...Ei kukaan yksinään jaksa kauvaa tapella jossei saa vastakaikua.
saara

ViestiKirjoittaja saara » 14.08.2014 18:03

Helmenkalastaja kirjoitti:Tiedätkö mitä, Trisse? Minulle tulee viime aikojen kirjoittelustasi mieleen ihminen, joka on aiemmin esittänyt (luullut esittävänsä) sairasta ja nyt itselleenkin yllätykseksi huomaakin olevansa sairas. Hämmentävää.

Helmenkalastaja, mitä sinulle tulee mieleen minunlaisestani ihmisestä joka aloittaa tämmöisen ketjun?
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.08.2014 18:41

Nyt siis patti tai tasapeli (tai privaattiin).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 14.08.2014 18:41

Kahvi kirjoitti:Itse olen pyrkinyt siirtämään erimielisyytemme käsittelyn sellaisiin ketjuihin, joihin ne minusta paremmin sopivat. Näin niiden ei pitäisi häiritä (tms) asiaketjuja.

Jatkan:
kun erimielisyyksien puinti on tietyssa (tai tietyssä) ketjuissa, niin silloin on halutessaan helppo välttää niiden seuraamista. Tiedän kyllä, että voivat olla harmillisen addiktoivia seurattavia, mutta kuitenkin.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 14.08.2014 18:45

Kyllästynyt kirjoitti:Olen jo aiemmin esittänyt Kahville tasapelin toteamista ja kiistelyn lopettamista, mutta siitä hän on kieltäytynyt.

Niin no tämä on oikeastaan syy, miksi jatkuvasti esiintyy näitä välienselvittelyjä: Kyllästynyt esittää syytöksiä/toteamuksia/tms, joissa esitetyt asiat vaativat korjaamista. Lisäksi hänen tapanaan on esittää vastasyytöksiä/toteamuksia/tms hänelle suunnattuihin viesteihin, jolloin keskustelu rönsyää koskemaan yhtä aikaa monta eri asiaa ja insidenssiä ym.

PP esitti tasapeliä/pattitilannetta. Olkoon sitten niin, mutta jälleen kerran nähtiin se, että meillä seisoo virtahepo keskellä olohuonetta: Kyllästynyt saa suht vapaasti toimia miten haluaa, mutta meidän muiden toimiin puututaan Ylläpidon toimesta huomattavasti herkemmin.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.08.2014 19:08

Minulleko vastaat?

Minulla on hyvin vähän sellaista sanottavaa, jonka haluaisin jakaa tämän palstan käyttäjien kanssa, mutta aina silloin tällöin jotakin kuitenkin.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.08.2014 19:08

saara kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Tiedätkö mitä, Trisse? Minulle tulee viime aikojen kirjoittelustasi mieleen ihminen, joka on aiemmin esittänyt (luullut esittävänsä) sairasta ja nyt itselleenkin yllätykseksi huomaakin olevansa sairas. Hämmentävää.

Helmenkalastaja, mitä sinulle tulee mieleen minunlaisestani ihmisestä joka aloittaa tämmöisen ketjun?

Miksi kysyt?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kiss » 14.08.2014 19:18

Kahvi:
"PP esitti tasapeliä/pattitilannetta. Olkoon sitten niin, mutta jälleen kerran nähtiin se, että meillä seisoo virtahepo keskellä olohuonetta: Kyllästynyt saa suht vapaasti toimia miten haluaa, mutta meidän muiden toimiin puututaan Ylläpidon toimesta huomattavasti herkemmin."

Lisäksi peli vihelletään aina poikki Kyllästyneen "hyväksi" ja näin Kahvi ei koskaan saa tasoitusta.
Minulle sopii että Kahvi ja Kyllästynyt sanailevat, siinä oppii paljon kun seuraa. Jatkakaa...
Kiss

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.08.2014 19:23

Mutta mistä kaikki alkoi?

Joskus 2008 Tukiasema netissä Kahvi kiusasi Kyllästynyttä (muka hermitiä puolustaen),
että Kyllästynyt olisi lähettänyt hänelle seksipitoisia privaatteja tms.

Sittemmin Kahvi on pyytänyt asiaa anteeksi, sitten perunut, perunut perumisen tms.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja SADE » 14.08.2014 19:25

Älkää olko niin läheisriippuvaisia.
Miksi vetää niin kamalaa pulttia siitä, mitä Kahvi ja Kyllästynyt missäkin kirjoittelevat. E I O L E P A K K O L U K E A!
Kun tekstin alussa lukee Kahvi tai Kyllästynyt, niin hypätkää yli. Minusta täällä aivan turhaa jauhetaan jatkuvasti, että "joko nyt taas...Kahvi ja Kyllästynyt...ja täytyykö niiden nyt jälleen...ja eikö ne osaa lopettaa...ja lopettakaa jo yms". Lopettakaa itse!
SADE

ViestiKirjoittaja Kahvi » 14.08.2014 19:29

Hei semmoinen juttu, että minä ja Kyllästynyt olemme keskenämme saaneet Tukiasema.netin (2007) - ja niiden suorat seurannaiset täällä (2012 ->) - yhteisymmärryksessä case closed - tilaan. Ei siis liene kenelläkään syytä palata ko asioihin.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 14.08.2014 19:34

kissi kirjoitti:Kahvi:
"PP esitti tasapeliä/pattitilannetta. Olkoon sitten niin, mutta jälleen kerran nähtiin se, että meillä seisoo virtahepo keskellä olohuonetta: Kyllästynyt saa suht vapaasti toimia miten haluaa, mutta meidän muiden toimiin puututaan Ylläpidon toimesta huomattavasti herkemmin."

Lisäksi peli vihelletään aina poikki Kyllästyneen "hyväksi" ja näin Kahvi ei koskaan saa tasoitusta.
Minulle sopii että Kahvi ja Kyllästynyt sanailevat, siinä oppii paljon kun seuraa. Jatkakaa...

Itsekin olen ollut huomaavinani, että peli vihelletään poikki sellaisissa kohdissa, joissa Kyllästyneen mahdollisuudet kierrellä&kaarrella ovat käyneet vähiin. Lukuisat vastasyytökset tms on käsitelty ja oltaisiin juuri pääsemässä villakoiran ytimeen.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 14.08.2014 19:39

On esitetty yksityisviesteihin siirtymistä. Sinänsä fiksu.ajatus,.mutta sisältää riskin siitä, että myöhemmin väitetään yv:ssä sanotun sitä-ta ikka-tätä (mitä onkin tapahtunut). Kuinkas sellaisen väärinkäsityksen tms oikaiset, kun se on vaikeaa jo julkisest kirjoitettujen viestien kohdalla?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 14.08.2014 19:40

Sori kirjoitusvhireet. Taas mennään kännykän varassa...
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.08.2014 20:07

Kahvi kirjoitti:

Niin no tämä on oikeastaan syy, miksi jatkuvasti esiintyy näitä välienselvittelyjä: Kyllästynyt esittää syytöksiä/toteamuksia/tms, joissa esitetyt asiat vaativat korjaamista. Lisäksi hänen tapanaan on esittää vastasyytöksiä/toteamuksia/tms hänelle suunnattuihin viesteihin, jolloin keskustelu rönsyää koskemaan yhtä aikaa monta eri asiaa ja insidenssiä ym.

PP esitti tasapeliä/pattitilannetta. Olkoon sitten niin, mutta jälleen kerran nähtiin se, että meillä seisoo virtahepo keskellä olohuonetta: Kyllästynyt saa suht vapaasti toimia miten haluaa, mutta meidän muiden toimiin puututaan Ylläpidon toimesta huomattavasti herkemmin.

Kahvi näköjään haastaa riitaa ja provosoi taas.
Mikään virtahepo en ole, ja vaikka saan toimia suhteellisen vapaasti, ei ole ollut mitään sellaista johon jonkun olisi pitänyt puuttua.
Vai viitaatko sinä nyt tuolla kommentillasi siihen, että sinun mielestäsi minut olisi pitänyt bännätä?
Kyllästynyt

Seuraava

Paluu Romulaatikko