trisse kirjoitti:ei oo tuuve
No mistä tiiät?
Pinja kirjoitti:Mutta mehän kaikki täällä olemme terveen oloisia, voisimme koittaa samaa ilman lääkkeitä.
Huolieilinen kirjoitti:Kirjoitin oman mielipiteeni. Mielipiteen ei aina tarvitse olla vastine ed. mainittuihin kirjoituksiin.
Tämä mielipide oli/on kimmoke Saaran kirjoituksesta: "Kun ystäväni koki näin, se on fakta. Kun taas 100 000 muun kansalaisen ystävä ei kokenut vastaavaa kaveripiirissään - ei sillä ole mitään merkitystä."
Saaran tai kenenkään muunkaan en ole viitannut puhuvan ns. salaliitoista, vaan edelleen: kirjoitin niistä itse. Jos kirjoitan itse, ei sen oikeastaan tarvitse viitata yhtään mihinkään. Ihmiset kirjoittaa asioita, myös viittaamatta muihin.
Voit kokea Golden flower viestini vaikka ripulina; paskaämpäri on aina täällä ottamassa sen vastaan.
saara kirjoitti:Huolieilinen kirjoitti:saara kirjoitti:Huolieilinen kirjoitti:Kirjoitin oman mielipiteeni. Mielipiteen ei aina tarvitse olla vastine ed. mainittuihin kirjoituksiin.
Tämä mielipide oli/on kimmoke Saaran kirjoituksesta: "Kun ystäväni koki näin, se on fakta. Kun taas 100 000 muun kansalaisen ystävä ei kokenut vastaavaa kaveripiirissään - ei sillä ole mitään merkitystä."
Saaran tai kenenkään muunkaan en ole viitannut puhuvan ns. salaliitoista, vaan edelleen: kirjoitin niistä itse. Jos kirjoitan itse, ei sen oikeastaan tarvitse viitata yhtään mihinkään. Ihmiset kirjoittaa asioita, myös viittaamatta muihin.
Voit kokea Golden flower viestini vaikka ripulina; paskaämpäri on aina täällä ottamassa sen vastaan.
Tunnustat siis kumminkin yrittäneesi laittaa minulle vastinetta, epäonnistuit vähäsen:
Paskaämpäri jutut ym vaikuttavat kovasti erään vanhan tuttumme tekstiltä:)
Epäonnistuin. Olen vanha tuttu.
Tuuve:
No niin, tulihan se sieltä. Tuskin kukaan hekeäkään muuta edes epäili! Näitkö Alaskassa eskimoita ja jääkarhuja, entä pingviinejä?
Golden flower kirjoitti:Huolieilinen kirjoitti:Kirjoitin oman mielipiteeni. Mielipiteen ei aina tarvitse olla vastine ed. mainittuihin kirjoituksiin.
En minä halua kokea ripulia. Toki täällä saa kirjoitella (melkein) mitä huvittaa, mutta kaiketi olisi toivottavaa, että jokainen huomaisi ja hoitaisi ripulinsa itse.
saara kirjoitti:trisse kirjoitti:ei oo tuuve
No mistä tiiät?
Huolieilinen kirjoitti:Minulla on varmaan 300 nimimerkkiä vuosikymmenen ajalta, mutta vihamieheni Tuuve en kuitenkaan ole.

Mirri kirjoitti:Huolieilinen kirjoitti:Minulla on varmaan 300 nimimerkkiä vuosikymmenen ajalta, mutta vihamieheni Tuuve en kuitenkaan ole.
Miksi Tuuve on sinun vihamiehesi?
Jill kirjoitti:Kuka sie sitten olet?
trisse kirjoitti:raatis..?
saara kirjoitti:tuuvea ajattelin ensin,muttei taida olla... olkoonkin sitten kuka tahansa nikinvaihtaja.
Huolieilinen kirjoitti:Golden flower kirjoitti:Huolieilinen kirjoitti:Kirjoitin oman mielipiteeni. Mielipiteen ei aina tarvitse olla vastine ed. mainittuihin kirjoituksiin.
En minä halua kokea ripulia. Toki täällä saa kirjoitella (melkein) mitä huvittaa, mutta kaiketi olisi toivottavaa, että jokainen huomaisi ja hoitaisi ripulinsa itse.
En nyt näsäviisaana ihan tuotakaan mieltä ole. Esim. lasten, lemmikkien jne. ripulinhoito kuuluu pääsääntöisesti heitä huoltaville henkilöille tai hoitohenkilökunnalle.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa