Onneksi on masennuslääkkeet

Re: Onneksi on masennuslääkkeet

ViestiKirjoittaja saara » 13.08.2014 18:04

trisse kirjoitti:ei oo tuuve

No mistä tiiät?
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 13.08.2014 21:09

Mutta mehän kaikki täällä olemme terveen oloisia, voisimme koittaa samaa ilman lääkkeitä.
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 14.08.2014 00:26

Pinja kirjoitti:Mutta mehän kaikki täällä olemme terveen oloisia, voisimme koittaa samaa ilman lääkkeitä.

Pinja, tuntematta ollenkaan kenenkään sairaushistoriaa, on tyhmää kehottaa noin vaan lopettamaan lääkkeensä-
Jos sinä olet niin tehnyt se ei tarkoita suinkaan sitä, että kaikki olisivat siihen valmiita. Oletko edes itse ollut?
saara

ViestiKirjoittaja Golden flower » 14.08.2014 16:49

Huolieilinen kirjoitti:Kirjoitin oman mielipiteeni. Mielipiteen ei aina tarvitse olla vastine ed. mainittuihin kirjoituksiin.
Tämä mielipide oli/on kimmoke Saaran kirjoituksesta: "Kun ystäväni koki näin, se on fakta. Kun taas 100 000 muun kansalaisen ystävä ei kokenut vastaavaa kaveripiirissään - ei sillä ole mitään merkitystä."

Saaran tai kenenkään muunkaan en ole viitannut puhuvan ns. salaliitoista, vaan edelleen: kirjoitin niistä itse. Jos kirjoitan itse, ei sen oikeastaan tarvitse viitata yhtään mihinkään. Ihmiset kirjoittaa asioita, myös viittaamatta muihin.

Voit kokea Golden flower viestini vaikka ripulina; paskaämpäri on aina täällä ottamassa sen vastaan.

En minä halua kokea ripulia. Toki täällä saa kirjoitella (melkein) mitä huvittaa, mutta kaiketi olisi toivottavaa, että jokainen huomaisi ja hoitaisi ripulinsa itse.
Golden flower

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 15.08.2014 19:27

saara kirjoitti:
Huolieilinen kirjoitti:
saara kirjoitti:
Huolieilinen kirjoitti:Kirjoitin oman mielipiteeni. Mielipiteen ei aina tarvitse olla vastine ed. mainittuihin kirjoituksiin.
Tämä mielipide oli/on kimmoke Saaran kirjoituksesta: "Kun ystäväni koki näin, se on fakta. Kun taas 100 000 muun kansalaisen ystävä ei kokenut vastaavaa kaveripiirissään - ei sillä ole mitään merkitystä."

Saaran tai kenenkään muunkaan en ole viitannut puhuvan ns. salaliitoista, vaan edelleen: kirjoitin niistä itse. Jos kirjoitan itse, ei sen oikeastaan tarvitse viitata yhtään mihinkään. Ihmiset kirjoittaa asioita, myös viittaamatta muihin.

Voit kokea Golden flower viestini vaikka ripulina; paskaämpäri on aina täällä ottamassa sen vastaan.

Tunnustat siis kumminkin yrittäneesi laittaa minulle vastinetta, epäonnistuit vähäsen:

Paskaämpäri jutut ym vaikuttavat kovasti erään vanhan tuttumme tekstiltä:)

Epäonnistuin. Olen vanha tuttu.

Tuuve:
No niin, tulihan se sieltä. Tuskin kukaan hekeäkään muuta edes epäili! Näitkö Alaskassa eskimoita ja jääkarhuja, entä pingviinejä?

Jos sinua kiinnostaa kuka olen, laitapa yksityisviesti niminesi päivinesi, niin kerron omani.
Minulla on varmaan 300 nimimerkkiä vuosikymmenen ajalta, mutta vihamieheni Tuuve en kuitenkaan ole.
Mikset voi vaan kysyä, kuka olen, vaan arvuuttelet ihmievihjailuilla sitä päässäsi ja netissä?

Kysyn edelleen: pitäisikö Alaskan, jääkarhujen ja eskimoiden sanoa minulle jotain erityistä?
Tai pingviinin?

Pingfiini sanoo kyllä mutta sen ymmärtävä istuu tuossa metrin päässä minusta paraikaa :mrgreen:
Viimeksi muokannut Huolieilinen päivämäärä 15.08.2014 19:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 15.08.2014 19:42

Golden flower kirjoitti:

En minä halua kokea ripulia. Toki täällä saa kirjoitella (melkein) mitä huvittaa, mutta kaiketi olisi toivottavaa, että jokainen huomaisi ja hoitaisi ripulinsa itse.

En nyt näsäviisaana ihan tuotakaan mieltä ole. Esim. lasten, lemmikkien jne. ripulinhoito kuuluu pääsääntöisesti heitä huoltaville henkilöille tai hoitohenkilökunnalle.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 15.08.2014 19:45

saara kirjoitti:
trisse kirjoitti:ei oo tuuve

No mistä tiiät?

No vaikka siitä, että Trisse tuntee minut sekä Tuuven?
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.08.2014 19:47

19.47
Ihmiset arvuuttelevat sitä, oletko ollut tällä foorumilla aiemmin jollain muulla nimimerkillä.

Em. tuuve lähti pari kuukautta sitten Alaskaan lunta tutkimaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.08.2014 19:51

Huolieilinen kirjoitti:Minulla on varmaan 300 nimimerkkiä vuosikymmenen ajalta, mutta vihamieheni Tuuve en kuitenkaan ole.

Miksi Tuuve on sinun vihamiehesi?
Mirri

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 15.08.2014 19:58

Mirri kirjoitti:
Huolieilinen kirjoitti:Minulla on varmaan 300 nimimerkkiä vuosikymmenen ajalta, mutta vihamieheni Tuuve en kuitenkaan ole.

Miksi Tuuve on sinun vihamiehesi?

Lainausmerkeissä, ne puuttuu. Ei oikeastaan tultu koskaan toimeen.
Ehkä osittain siksi, että meissä on jotain samaakin, mitä voi olla vaikea myöntää.
Mitään henkilökohtaista kaunaa häntä kohtaan ei ole ja viimeisimpinä hetkinä; olen pyytänyt myös omia sanomisiani anteeksi.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Maaria » 15.08.2014 19:58

Kuka sie sitten olet?
Maaria

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 15.08.2014 20:01

Jill kirjoitti:Kuka sie sitten olet?

Mikä sinun nimesi on?
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Maaria » 15.08.2014 20:05

Täällä psykopatologialla olen ollut Jail ja sitten Jill, en muita nimiä täällä omista.
Onko sinulla täällä aikaisempia nimimerkkejä, josta sinut voisi tunnistaa?

Ps. Ei tietenkään ole pakko vastata. Olen vain utelias, koska luulin itse sinua Tuuveksi.
Maaria

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 15.08.2014 20:27

trisse kirjoitti:raatis..?

En ole raatis.

Jospa olen nyt vaan Huolieilinen.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.08.2014 23:46

VQP:tä olen minä jälleen kerran miettinyt. Vaikka oletkin siinä tapauksessa yrittänyt harhauttaa olevasi nainen...
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Maaria » 15.08.2014 23:49

Vasso tuli minunkin mieleeni.
Ps. Näin vähän on mullakii tekemistä ku arvuuttelen kuka on kukin
Ny meen nukkumaan öitä
Maaria

ViestiKirjoittaja saara » 16.08.2014 23:16

tuuvea ajattelin ensin,muttei taida olla... olkoonkin sitten kuka tahansa nikinvaihtaja.
saara

ViestiKirjoittaja nohuh » 17.08.2014 17:46

saara kirjoitti:tuuvea ajattelin ensin,muttei taida olla... olkoonkin sitten kuka tahansa nikinvaihtaja.

Oikeinko ajattelit tuuvea vaan herjasit pelkästään ihmistä joka ei kirjoittele tällä foorumilla nyt.
Sikamaista käytöstä jota kaikki katsovat vierestä. Eihän sinuakaan saa sanoa anni huttilaksi tai raatikseksi.
Minäkään en ole tuuve, ei kannata arvailla kuka olen.
nohuh

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.08.2014 17:54

Tervetuloa, nohuh!

Ei saaralla mitään herjausta ole (ollut).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Golden flower » 17.08.2014 18:54

Huolieilinen kirjoitti:
Golden flower kirjoitti:

En nyt näsäviisaana ihan tuotakaan mieltä ole. Esim. lasten, lemmikkien jne. ripulinhoito kuuluu pääsääntöisesti heitä huoltaville henkilöille tai hoitohenkilökunnalle.

Olet oikeassa. Ja tietenkin vahinkoja voi sattua kaikille.
Golden flower

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet