Psykopatologia kirjoitti:Kyllä minä luultavasti. Tai sitten muuta kaupan käärepaperia.
(Näyttää sinuakin seksi kiinnostavan, kun asiaa oikealla tavalla lähestytään.)
Kahvi kirjoitti:Se nyt on ainakin selvää, että kun esim pisuaarien yhteydessä ei ole wc-paperia tarjolla, niin jo tästä syystä miesten veskipaprun kulutus on naisia vähäisempää.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyllä minä luultavasti. Tai sitten muuta kaupan käärepaperia.
En tiennytkään keskustelevani seksistä.
Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En tiennytkään keskustelevani seksistä.
Kun keskustelemme esimerkiksi muodista tai feministä, keskustelemme myös seksistä.
Psykopatologia kirjoitti:Vain jos ymppäämme seksin siihen, esimerkiksi:
"Hyväksyn kaalikeiton vain silloin, jos se on tehty korkokengät jalassa."
Psykopatologia kirjoitti:Mutta eikö asia ole pikemmin samoin kuin ihastumisessa,
että vasta toisella kerralla asia "varmistuu"?
Minulla on käsitys, että julkisissa helpotuksissa varsinkin naiset
repivät rullasta paperia oikein kaksin käsin.

Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyllä minä luultavasti. Tai sitten muuta kaupan käärepaperia.
Kun keskustelemme esimerkiksi muodista tai feministä, keskustelemme myös seksistä.
Psykopatologia kirjoitti:Mutta eikö asia ole pikemmin samoin kuin ihastumisessa,

Psykopatologia kirjoitti:ehtoopuoleltaMikä puoli tarkkaan ottaen on kyseessä?
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En tiennytkään keskustelevani seksistä.
Entä kun puhumme kalakeitosta?
Hilppa kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyllä minä luultavasti. Tai sitten muuta kaupan käärepaperia.
En ymmärrä, miten pytyllä käymiseen liittyy muoti, feminismi tai seksi? Tai no ehkä kylpyhuoneen kalusteet ovat joillekin muotiasia.
Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mutta eikö asia ole pikemmin samoin kuin ihastumisessa,
Isolla asialla pyyhkimistarve tietysti riippuu asian laadusta; kiinteydestä, paljoudesta, ja vaikka mistä muista tärkeistä seikoista. Kyllä miehetkin tietävät, että joskus pyyhkii hyvin pienellä ja joskus suurella määrällä. Pitää pyyhkiä hyvin ja paperin kulutusta tuijottamatta - lupasi Lotus mitä hyvänsä.
Peräpään hyvinvointi saattaisi olla tämän ketjun tärkeä aihe. Mutta miksei sekin voisi liittyä seksiin...
saara kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:ehtoopuoleltaMikä puoli tarkkaan ottaen on kyseessä?
No arvooppas!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa