saara kirjoitti:Olen ihan vaan väsynyt niihin jotka tunkevat jokaikiseen ketjuun kertomaan kuinka juuri hänen sanomansa on juuri se tärkein.Lisäksi olen suunnattoman väsynyt ihmisiin jotka jatkavat ketjussa kuin ketjussa omia vuosientakaisia kaunojaan.Miksi teette noin? Oletatteko teidän vuosien takaisten erimielisyyksienne kiinnostavan enää ketään? Vastatkaa toki.
Psykopatologia kirjoitti:Niin, mutta kun pyritään maksimaaliseen toisen mollaamiseen.
Huolieilinen kirjoitti:Onko tämä sanoma juuri se tärkein?
saara kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Niin, mutta kun pyritään maksimaaliseen toisen mollaamiseen.
Tätä minä nimenomaan tarkoitin.
Psykopatologia kirjoitti:Niin, mutta kun pyritään maksimaaliseen toisen mollaamiseen.
Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Niin, mutta kun pyritään maksimaaliseen toisen mollaamiseen.
Näkisin, että Kyllästyneen taktiikka on juuri tuo - taikka hän on meistä kaikista eniten kunnostautunut toisen mollaamisen maksimoinnissa.
Ylipäätään minusta ylivoimaisen suurimmassa osassa ketjun "kuljettamisen" off-topiciin ja keskinäiseen vänkäämiseen tapahtuu Kyllästyneen aloitteesta. Hänellä kun tuntuu olevan voimakas tendenssi siihen, mikä näkyy mm jo ihan siitä ensimmäisestä viestistään, jonka hän kirjoitti lopullisen lähtönsä jälkeen tänne.
Tämä viesti siis: viewtopic.php?f=8&t=11183&p=154818#p154818
Arvelen, että Kyllästyneen (mahdollinen) vastaus tähän viestiin on seinäkiisto ja jokin syytös minua vastaan.
Psykopatologia kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Niin, mutta kun pyritään maksimaaliseen toisen mollaamiseen.
Näkisin, että Kyllästyneen taktiikka on juuri tuo - taikka hän on meistä kaikista eniten kunnostautunut toisen mollaamisen maksimoinnissa.
Ylipäätään minusta ylivoimaisen suurimmassa osassa ketjun "kuljettamisen" off-topiciin ja keskinäiseen vänkäämiseen tapahtuu Kyllästyneen aloitteesta. Hänellä kun tuntuu olevan voimakas tendenssi siihen, mikä näkyy mm jo ihan siitä ensimmäisestä viestistään, jonka hän kirjoitti lopullisen lähtönsä jälkeen tänne.
Tämä viesti siis: viewtopic.php?f=8&t=11183&p=154818#p154818
Arvelen, että Kyllästyneen (mahdollinen) vastaus tähän viestiin on seinäkiisto ja jokin syytös minua vastaan.
En ole parin viime viikon kirjoittelluanne jaksanut seurata niin kiinteästi, että voisin sanoa arvion.
Kirjoitat kuin et itse olisi ollenkaan "syyllinen", vaikka olet kuitenkin ollut toinen osapuoli.
On kohtuutonta toiselta osapuolelta antaa noin yksipuolista arviota.
saara kirjoitti:Minä en enää jaksa lukea Kahvin kirjoituksia, vaikka niissä olisi hyvääkin asiaa, siksi.että ei tarvitse kovinkaan pitkälle lukea, kun piiri pieni alkaa taas pyöriä. Sääli ,että hyvätkin kirjoitukset jäävät huomiotta

Mirri kirjoitti:saara kirjoitti:Minä en enää jaksa lukea Kahvin kirjoituksia, vaikka niissä olisi hyvääkin asiaa, siksi.että ei tarvitse kovinkaan pitkälle lukea, kun piiri pieni alkaa taas pyöriä. Sääli ,että hyvätkin kirjoitukset jäävät huomiotta
Perustelustasi päätellen et jaksa lukea Kyllästyneenkään kirjoituksia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa