Muksuoppi

Muksuoppi

ViestiKirjoittaja minätäällä » 23.06.2010 23:09

Katsoiko kukaan Ben Furmanin Muksuoppi -kirjaesittelyn muutama päivä sitten? Vaikka varauksellisesti lyhytterapiaan suhtaudunkin, niin tämä tuntui lasten ja nuorten kanssa työskennellestä erittäin hyvältä. Kommentteja?

Muutenkin kyllä olen hurahtanut Furmaniin ja hänen silmiinsä ja hymyynsä.
minätäällä

Re: Muksuoppi

ViestiKirjoittaja GAD » 23.06.2010 23:42

minätäällä kirjoitti:Katsoiko kukaan Ben Furmanin Muksuoppi -kirjaesittelyn muutama päivä sitten? Vaikka varauksellisesti lyhytterapiaan suhtaudunkin, niin tämä tuntui lasten ja nuorten kanssa työskennellestä erittäin hyvältä. Kommentteja?

Muutenkin kyllä olen hurahtanut Furmaniin ja hänen silmiinsä ja hymyynsä.

Tarkoittanet kirjaansa Muksuopin lumous? Muksuoppi-kirjansa ilmestyi joskus 2000-luvun alussa, olisikohan ollut 2002 tai 2003. (ei jaksa kaivaa hyllystä...). Muksuoppiin kuuluu mm. työkirja ym.

Ihan mukava keskustelukumppanina, mitä nyt yhden illan tapaamisen perusteella voi sanoa, lääkärikseni/terapeutikseni sen sijaan en häntä haluaisi. Makuasioita jne.

ps. en katsonut kirjaesittelyä, mistä se tuli?
GAD

ViestiKirjoittaja minätäällä » 24.06.2010 00:07

Ohjelma tuli tiistaina 22.kesäkuuta MTV 3:lla , Tuomioja ja Aalto-Setälä, kirjan takana. Muksuoppi voi olla tosiaan jo vanhempi juttu. Ihan hieno vanhemman ja kasvattajan kannalta silti. Ja pätee kuulema yrityselämäänkin.
minätäällä

ViestiKirjoittaja GAD » 24.06.2010 00:16

minätäällä kirjoitti:Ohjelma tuli tiistaina 22.kesäkuuta MTV 3:lla , Tuomioja ja Aalto-Setälä, kirjan takana. Muksuoppi voi olla tosiaan jo vanhempi juttu. Ihan hieno vanhemman ja kasvattajan kannalta silti. Ja pätee kuulema yrityselämäänkin.

Kiitos vinkistä, olen missannut kyseisen jakson, eli 2.5.. Löytyy täältä http://www.mtv3nettitv.fi/?treeId=825
GAD

ViestiKirjoittaja minätäällä » 24.06.2010 22:39

Pätee kuulema yksityiselämän lisäksi erityisesti YRITYSELÄMÄÄN, Aalto-Setälän mukaan.
minätäällä

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa