Olen valtavan väsynyt seksiin

Re: Olen valtavan väsynyt seksiin

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.08.2014 12:42

HS kirjoitti:
Ulkomaalaisille miehille riittää Suomessa vientiä – "Vein ainakin yhden naisen viikossa luokseni jatkoille"
Monet nuoret suomalaisnaiset etsivät seurustelukumppaniksi nimenomaan ulkomaalaista miestä...

Kahvi kirjoitti:... Kun Tuurin blogin myötä keskusteluun tuli sivuraiteena mukaan ulkomaalaiset miehet, niin tuossa tuore uutinen asiasta.

Ei mikään ihme, kun näkee minkälaisia ääliöitä (monet) suomalaiset miehet ovat.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.08.2014 16:55

Kyllästynyt kirjoitti:
HS kirjoitti:
Ulkomaalaisille miehille riittää Suomessa vientiä – "Vein ainakin yhden naisen viikossa luokseni jatkoille"
Monet nuoret suomalaisnaiset etsivät seurustelukumppaniksi nimenomaan ulkomaalaista miestä...

Kahvi kirjoitti:... Kun Tuurin blogin myötä keskusteluun tuli sivuraiteena mukaan ulkomaalaiset miehet, niin tuossa tuore uutinen asiasta.

Aikamoista miesten moukarointia.

Ulkomaalaisilla miehillä ja naisilla on vientiä, koska he ovat paikallisten silmissä eksoottisia. Ei asiassa sen ihmeellisempää. Luulen, että ulkomaalaisten 'viennillä' on kotimaisten ääliömäisyyden kanssa hyvin vähän tekemistä. Välimeren maissa miehet ovat hullaantuneita vaaleisiin ja sinisilmäisiin naisiin, muttei kai se sitä tarkoita, että paikalliset naiset olisivat 'ääliöitä'.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.08.2014 17:07

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
HS kirjoitti:

Ulkomaalaisilla miehillä ja naisilla on vientiä, koska he ovat paikallisten silmissä eksoottisia. Ei asiassa sen ihmeellisempää. Luulen, että ulkomaalaisten 'viennillä' on kotimaisten ääliömäisyyden kanssa hyvin vähän tekemistä. Välimeren maissa miehet ovat hullaantuneita vaaleisiin ja sinisilmäisiin naisiin, muttei kai se sitä tarkoita, että paikalliset naiset olisivat 'ääliöitä'.

No sittenhän on puntit tasan. Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa. Jos puolisoa ei löydy kantasuomalaisten piiristä, moni valitsee ulkomaalaisen.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.08.2014 17:26

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
HS kirjoitti:

Kahvin blogikirjoitushan oli uunituore osoitus suomalaisten miesten ääliömäisyydestä.

Voi olla, ettei suomalaisten naisten kielitaito riitä ymmärtämään englannin kielen nyansseja niin, että tunnistaisivat ulkomaalaisen ääliön, mutta eiköhän TV:n ja netin myötä ole jokaiselle hedelmällisessä iässä olevalle suomalaiselle naiselle ole selvinnyt ainakin se, mitä merkitsevät esimeriksi sanat "bitch", "whore" ja "nigger".

Englannin kielessä ei taida edes olla niin monia halventavia nimityksiä naisille kuin mitä suomen kielessä (akka, ämmä, eukko ja muija) on.
Onkohan syy tuohon eroon miesten ääliömäisyydessä vai älykkyydessä?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.08.2014 17:28

Tai sitten suomalaiset naiset ovat niin himokkaita.

21:08
Yllä oleva oli kommentti Hilpan viestiin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.08.2014 17:43

Kyllästynyt kirjoitti:Kahvin blogikirjoitushan oli uunituore osoitus suomalaisten miesten ääliömäisyydestä.

Mikä blogikirjoitus ja missä?
Mirri

ViestiKirjoittaja Hermes » 08.08.2014 17:44

Naisia ei saisi hieman potkia "takarenkaisiin", mutta miehet ovat ääliö-idiootteja. Tiedän, tuo toistaa Laasasen ja Kahvin teemaa, mutta näemmä se on tullut todeksi.
Hermes

ViestiKirjoittaja saara » 08.08.2014 19:06

Ketjun otsikointi on hiukan harhaanjohtava, eihän tässä seksiin sinänsä olla väsyneitä, vaan tyyliin millä sitä joka tuutista tarjotaan. En syytä kumpaakaan sukupuolta erikseen, naisissa kyllä löytyy noille eksoottisille miehille tarjontaa, mutta samoin on miesten laita.Seksiturismi on valtavaa bisnestä.
Iäkkäämmätkin naiset harrastavat seksiturismia, etelässä on miehiä saatavilla joka ikään ja kokoon nähden, ei tarvita muuta kuin paksu rahapussi. Nuoret miehet ovat luoneet oikein ammattikuntansa näiden naisten kustannuksella. Suurin osa naisista toki tietää ettei tällä tyylillä ole saatavissa muuta kuin seksiä.Useille keski-iän yllittäneille se on matkan ainoa tavoite ja sinne palataan aina uudestaan.Siinä välissä näillä gigoloilla on ollut runsaasti maksajia. Hyöty on näinollen molemminpuolinen. Se on täysin ihmisen oma asia mihin rahansa käyttää. Rahalla nainen saa itsensä tuntumaan halutulta vaikka kotimaassa viimeinen käyttöpäivä olisi jo mennyt ohi.
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 08.08.2014 19:10, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.08.2014 19:07

Hermes kirjoitti:Naisia ei saisi hieman potkia "takarenkaisiin", mutta miehet ovat ääliö-idiootteja. Tiedän, tuo toistaa Laasasen ja Kahvin teemaa, mutta näemmä se on tullut todeksi.

Tapausten lkm?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.08.2014 19:23

Hilppa kirjoitti:
Hermes kirjoitti:Naisia ei saisi hieman potkia "takarenkaisiin", mutta miehet ovat ääliö-idiootteja. Tiedän, tuo toistaa Laasasen ja Kahvin teemaa, mutta näemmä se on tullut todeksi.

Tapausten lkm?

Lkm?
Mirri

ViestiKirjoittaja Hermes » 08.08.2014 19:30

lukumäärä
Hermes

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.08.2014 19:42

Niin. Hilpan viesti oli muutenkin käsittämätön, joten olisiko ollut liikaa vaadittu tai pyydetty lyhenteen sijaan kirjoittaa sana lukumäärä - yleisellä ja kaikille lukijoille tarkoitetulla foorumilla kun ollaan?
Ehkä joku tietää mitä lkm tarkoittaa, muttei kai sellaista tietämystä voida odottaa kaikilta lukijoilta. Lyhenteiden turhanpäiväinen käyttö kertoo - mistä? Ei ainakaan lukijoiden kunnioittamisesta ja heidän huomioon ottamisesta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 08.08.2014 20:00

Tänne postaamani Tapio Tuurin bloggaus on tyylilajiltaan jotakuinkin katkeran-kärjistävää (tmv), mikä saattaa tietysti äkkinäistä lukijaa häiritä. Mutta mitä mieltä olette siitä, että kuka on ko tarinan "pahis"?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.08.2014 20:16

Jos kyseistä vuodatusta pitäisi ajatella 'pahis/hyvis' -näkökulmasta, niin minusta kertomuksen nainen on 'pahis'.

Mieluiten kuitenkin ajattelen kirjoituksen yhden miehen avoimena ja tunneperäisenä purkauksena, joka on sellaisenaan painavaa ja ajatuksia herättävää luettavaa ilman mitään vastakkainasetteluja. Ehkä mies ei itsekään halunnut panetella naisia tai leimata heitä minkäänlaisiksi; hän vain purki omia tunteitaan.

Mielestäni mikään kirjoituksessa ei viittaa kirjoittajan 'ääliömäisyyteen'. Se, että mies purkaa tunteitaan miehisellä tavalla ja miehisin sanoin ja miehisin tunneilmaisuin, ei tee miehestä ääliötä!
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 08.08.2014 20:26

Minä en ymmärrä tuota lihavoimaani kohtaa. Ei saisi ollenkaan vai saisi hieman?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Hermes » 08.08.2014 21:00

Helmenkalastaja kirjoitti:

On kielletty se, että edes hieman potkii naista "takarenkaaseen", esimerkiksi kiusoitellakseen. Naisia ei saa potkia takarenkaisiin. Eli naisia ei saisi... yms.
Hermes

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.08.2014 21:03

Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Tapausten lkm?

Lkm?

Jos jokin teoria tulee todeksi, niin olisi tiedettävä tapausten lukumäärä, joissa kyseinen teoria toteutuu. Minun kohdallani ei ole toteutunut.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.08.2014 21:04

Psykopatologia kirjoitti:Tai sitten suomalaiset naiset ovat niin himokkaita.

Aivan. Jotta voi olla valtavan väsynyt seksiin, sitä pitäisi harjoittaa todella paljon.
Hilppa

ViestiKirjoittaja saara » 08.08.2014 21:18

Hermes kirjoitti:

On kielletty se, että edes hieman potkii naista "takarenkaaseen", esimerkiksi kiusoitellakseen. Naisia ei saa potkia takarenkaisiin. Eli naisia ei saisi... yms.

Hermes. tarkoitat siis sitä että "viaton" pyllyn nipistely katsotaan seksuaaliseksi häirinnäksi?
saara

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.08.2014 21:22

Hermes kirjoitti:

Mitä tarkoittaa ilmaisu potkia takarenkaaseen?
Hilppa

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa