Kahvi kirjoitti:Mitä te ootte täällä jauhaneet tortuista?
Hilppa kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Mitä te ootte täällä jauhaneet tortuista?
Niin tosiaan. Sinullehan pitää toistaa.
Kahvi kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Mitä te ootte täällä jauhaneet tortuista?
?
Kahvi kirjoitti:Olen päässyt viime päivinä vähän huonosti osallistumaan palstan tapahtumiin; oletan siis että olen missannut jotain (viestejä on poistettu tai en ole lukenut jotain viestiketjua tms), ja siksi olen pihalla kuin lintulauta tästä asiasta.
Mitä minulle pitää (nyt) toistaa?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Olen päässyt viime päivinä vähän huonosti osallistumaan palstan tapahtumiin; oletan siis että olen missannut jotain (viestejä on poistettu tai en ole lukenut jotain viestiketjua tms), ja siksi olen pihalla kuin lintulauta tästä asiasta.
En tiedä. Ei täällä ole tehty muuta kuin väännetty torttua.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Olen päässyt viime päivinä vähän huonosti osallistumaan palstan tapahtumiin; oletan siis että olen missannut jotain (viestejä on poistettu tai en ole lukenut jotain viestiketjua tms), ja siksi olen pihalla kuin lintulauta tästä asiasta.
En tiedä. Ei täällä ole tehty muuta kuin väännetty torttua.
Kahvi kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Mitä te ootte täällä jauhaneet tortuista?
Hilppa itse varmaan osaa selventää mitä tuolla tarkoitti?
Psykopatologia kirjoitti:Ei pitäisi vastata vastakysymyksillä.
Psykopatologia kirjoitti:Ei pitäisi vastata vastakysymyksillä.
?

Mirri kirjoitti:"Mitä te ootte täällä jauhaneet tortuista?" ei minun silmissäni näyttänyt totisella naamalla kirjoitetulta, eikä myöskään vakavasti otettavaksi tarkoitetulta viestiltä. Sopi hyvin samaan sarjaan kahvin jauhamisen ja torttujen vääntämisen kanssa - samaan tyyliin.
Täällä ihan oikeasti puhuttiin kahvin jauhannasta, jaskan pauhannasta ja torttujen väännöstä ennen Kahvin (pilke silmäkulmassa?) kirjoitettamaa kysymystä. En käsitä miten Hilpasta tuli totinen juuri Kahvin viestin kohdalla.
Ettet vain, Hilppa, olisi ryhtynyt jauhamaan kahvia tosissasi...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa