kissi kirjoitti:mulla meni kaikki siskinoskin tässä.

Mirri kirjoitti:Rakastan kylpylöitä, joissa on runsaasti monenlämpöistä vettä ja kaikenlaisia poreita, virtauksia, liukumäkiä, sun muita vempaimia - ja lisäksi tietysti hotellihuone pehmoisine tyynyineen ja hyvine sänkyineen. Viimeksi kävin Turun Caribiassa, ja nyt olen jo suunnittelemassa uutta kylpyläreissua johonkin suuntaan Suomen rajojen sisäpuolella.
Luksusta vai ei?
Psykopatologia kirjoitti:En minäkään ole Karibialla käynyt.
Psykopatologia kirjoitti:
kissi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En minäkään ole Karibialla käynyt.
Minäpä olen! Sekä Jopa Panaman kanavassa olen uinut.

Mirri kirjoitti:kissi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En minäkään ole Karibialla käynyt.
Ilmankos minun vaatimattomat kotimaiset Caribian sun muiden kylpylöiden seikkailuni eivät sykähdytä luksuksena.
Mutta kai ne voivat olla vielä nykypäivänäkin luksusta jollekin - voivatko?
Hilppa kirjoitti:Tyylikäs ja kaunis korukello.
Asiasta toiseen. Onko antiikki luksusta?
kissi kirjoitti:Mirri kirjoitti:kissi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En minäkään ole Karibialla käynyt.
Ilmankos minun vaatimattomat kotimaiset Caribian sun muiden kylpylöiden seikkailuni eivät sykähdytä luksuksena.
Mutta kai ne voivat olla vielä nykypäivänäkin luksusta jollekin - voivatko?
heei -olin hei laivassa töissä, kyllä sen tiedät. En muuten olis sinne mennyEikä siellä ole mitn. luxus kokemuksia. Likaa ja likaa, kyllä pohjoismainen kylpylä on hieno.
saara kirjoitti:Korukelloista puheenollen, on minulla pari ihan aitoa ja arvokasta kultakelloa, toinen on perintökalu isovanhemmilta ja toinen silloisen mieheni ostama. aikana jolloin vielä rakastimme.. no jossei muuta jäänyt. jäi kultakello ja kultainen timantti kaulakoru sekä pari timanttisormusta, rannerengas jossa paksussa kultaketjussa jokunen arvokivi. ne j''jäävät lapselleni aikanaan perinnöksi.
Psykopatologia kirjoitti:saara kirjoitti:Korukelloista puheenollen, on minulla pari ihan aitoa ja arvokasta kultakelloa, toinen on perintökalu isovanhemmilta ja toinen silloisen mieheni ostama. aikana jolloin vielä rakastimme.. no jossei muuta jäänyt. jäi kultakello ja kultainen timantti kaulakoru sekä pari timanttisormusta, rannerengas jossa paksussa kultaketjussa jokunen arvokivi. ne j''jäävät lapselleni aikanaan perinnöksi.
Kultakellot eivä yleensä ole korukelloja.
kissi kirjoitti:"Nuorukaisena kävin minäkin välillä laivoillakin asioimassa."
Juu ja moni muukin kävi ostelemassa. Mut mää vaan tein työtäni. Enkä myyny mitn.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa