Millainen nettiriehuja olet?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Millainen nettiriehuja olet?

ViestiKirjoittaja santra » 27.07.2014 15:39

Aikaisemmin olin melkoinen "nettiriehuja" milloin mistäkin syystä tai syyttä. Vastailin piikikkäästi ja jopa loukkaavasti aivan viattomiinkin kirjoituksiin.Itselläni oli silloin hyvin paha olo, omaa vihaani niissä purin. Kyllä vieläkin jos joku mielestäni tunkeutuu yksityisyyteeni tai muulla tavoin minua loukkaa, annan takaisin enkä suinkaan käännä toista poskea. Minua on aina syytetty siitä etten osaa lopettaa. Pitää paikkansa, vaikka useimmissa tilanteissa olisi paras olla hiljaa. Ei kukaan yksinään jaksa riehua.Ainakaan loputtomiin.
santra

ViestiKirjoittaja Maaria » 27.07.2014 20:44

Yritän olla viileän rauhallinen ja hyväntahtoinen, kunnes viimeinen päässäni kilahtaa
ja joudun hillittömän murhanhimon ja raivon valtoihin.
Maaria

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.07.2014 21:20

Minä en myönnä riehuvani netissä millään lailla, ikinä en ole riehunut... Pakko kuitenkin tunnustaa, että jotkin kohdat aloitusviestin tekstistä tuntuivat tutuilta - aivan kuin olisi kirjoitettu minusta. Ainakin puhuttiin pääni sisällöstä tilanteissa, joissa olen epätoivoisesti yrittänyt panna riehuntahaluani kuriin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 27.07.2014 22:25

Itse en katso olevani minkäänlainen nettiriehuja; muut saattavat olla eri mieltä.
Olen minä toki silloin tällöin hermostunut, näkyvästi, mutta riehunut en mielestäni ole.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja SADE » 28.07.2014 19:28

Riippuu mistä tuulee :?
SADE

Paluu Romulaatikko