Psykopatologia kirjoitti:Eihän useimmilla ruikuttajilla täällä ole edes mitään vitaalia tekemistä.
Sen kun istuu tuolissa tuulettimen vaikutuksessa kirjaa lukien tai TV:tä
katsoen kera virvokkeiden.
trisse kirjoitti:Ei oo tosissaan yhtään nälkä. Olen juonut vain kahvia ja kupin yrittiteetä. Mikäli nälkä vielä iskee niin keitän uusia perunoita ja kananmunia.
Hilppa kirjoitti:Aion nyt tehdä experimentin. Menen metsään poimimaan mustikoita päivän kuumimman hetken ajaksi. Katsotaan kuinka käy. Montako paarmanpuremaa, kyytä, kaakkuria ja mustikkaa?
Jill kirjoitti:Hyvä Hilppa, olet ollut reipas. Metsä on ihana paikka.
Helteellä puut varjostavat hyvin, eikä ole edes niin kuuma.
Meillä täällä lähimetsässä on hyvin korkeita vanhoja puita.
Olen huomannut että mustikoita alkaa olla paljon ja munkin pitäisi poimia niitä.
Jill kirjoitti:Olen huomannut että mustikoita alkaa olla paljon ja munkin pitäisi poimia niitä.
Hermes kirjoitti:Tänään kaupungilla todella monet naiset nuorimmista ihan tytöistä aika paljon vanhempiin tuntuivat pukeutuneen joihinkin mikro-shortseihin. Näky ei ollut aina edes miellyttävä. Onneksi moni mies ei ollut pukeutunut samalla tavalla helteestä huolimatta. Lämpimällä ilmalla auringossa toimii parhaiten sellainen vaalea, kevyt ja ilmava vaatetus, joka myös suojaa ihoa. Esimerkiksi Afrikan aavikoilla ihmiset käyttävät juuri koko kehon peittäviä ilmavia vaatteita, eivätkä he kulje siellä ympäriinsä kalsareissa.
Psykopatologia kirjoitti:Miehillä saattaa olla yläkroppa paljaana.
trisse kirjoitti:Mikroshortsit ovat hirveän näköiset!
PS. Taidan ostaa tuulettimen!
trisse kirjoitti:Pinja kirjoitti:trisse kirjoitti:Mikroshortsit ovat hirveän näköiset!
PS. Taidan ostaa tuulettimen!
Tuuletin on ihan ehdoton. Hugin on hyvä ja halpa merkki. Siinä voi säätää tuuletussuuntaa alemmas tai ylemmäs sekä laittaa tuulettimen pörräämään vain yhteen suuntaan tai pyörimään.
Tuo PP:n tuuletin on näköjään lopussa. Muita hyviä?
Psykopatologia kirjoitti:Väljä vaalea hame on paras niin naisilla kuin miehilläkin.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa