Hurja huvipuistolaite

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Hurja huvipuistolaite

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.07.2014 21:56

Pinja

Re: Hurja huvipuistolaite

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.07.2014 22:21

Nuoruuteni seikkailunhaluisine hulluina vuosinani olisin saattanut uskaltaa. Luulen, että uteliaisuus olisi suorastaan 'pakottanut' kokeilemaan, jos kyseinen vekotin olisi osunut kohdalle.
Nykyisin jättäisin kokeilematta - niin kiehtovalta kuin videopätkä hurjine pudotuksineen näyttikin.

Katsellessani tuli mieleeni, että kunpa olisin vielä entinen hurjapää. Mitä kaikkea kivaa ja ihanaa menetänkään, kun en nykyisin uskalla.
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 25.07.2014 22:48

Huvipuistoilla ei ole minulle muuta annettavaa kuin vohvelit vadelmahillon (vähän) ja kermavaahdon (paljon) kera :D
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.07.2014 23:18

On siellä popkornejakin, ja hattaroita...
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 26.07.2014 00:22

Mirri kirjoitti:On siellä popkornejakin, ja hattaroita...

Hattarat saavat olla minulta rauhassa. Eivätkä popkornit ole must; ilman niitä huvipuistokokemus ei mene pilalle ;)
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja santra » 26.07.2014 17:41

En taatusti menisi moiseen vempaimeen enkä käsitä keitä varten tuo on edes tehty, ei ainakaan lapsille. Vuoristorata oli minulle riittävän karmiva kokemus. kerta sitä laatua riitti minulle. Kaupunkimaisema juna on minun tasoiselleni huvipuistokävijälle riitävä jännitysmomentti.
santra

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 09.08.2014 03:44

En pidä korkeista paikoista, vaan pyörimisestä; tosin Linnanmäen "kieppi" on jopa minullekin turhan veivaava.
Huolieilinen

Paluu Romulaatikko