Parasetamoli tehoton selkäkipuun

Re: Parasetamoli tehoton selkäkipuun

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 25.07.2014 23:23

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, sinä ilmeisesti voisit aika turvallisin mielin lievittää tuskaasi tulehduskipulääkkeillä.

On lievitetty jo. Ehjää se ei varpaasta tee.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.07.2014 00:05

Hyvä juttu. Murtuneen varpaan paraneminen ehjäksi tietysti ottaa aikansa ja voi olla hirmuisen kivuliasta. Joten tepsivän kipulääkkeen löytäminen lienee kullan arvoinen asia.
Mirri

ViestiKirjoittaja santra » 26.07.2014 16:25

Tulehduskipulääkkeistä vielä sen verran, että minulle lääkäri antoi ohjeen ottaa paresetamolia 1000mg sekä 400mg buranaa, mutta vain tilapäisesti,minulla on jo entuudestaan refluksin takia happosalpaaja, joten mahaärsytystä ei tästä tullut. Tämä koktail määrättiin minulle kun jalkaterän sivussa pikkuvarpaan tyvessä oli huismurtuma enkä halunnut voimakkaita tulehduskipulääkkeitä. Lisäksi pidin ideaalisidettä. Turvotuksen ja siteen takia en aluksi voinut pitää muita jalkineita kuin kroxeja, lätyskät olivat kumminkin hyvät kun oli kesä.
Tämä yhdistelmä ei ole pitkäaikaiseen käyttöön, mutta esim . jos täytyy kävellä, ennaltaehkäisevästi se oli ainakin minulle tehokas.
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.07.2014 17:42

Yhteen aikaan markkinoilla oli mahaystävällisiä tulehduskipulääkkeitä, mutta ne vedettiin aika nopeasti pois, koska niissä oli muita haittavaikutuksia. En enää muista nimiä, mutta jokin minullakin oli vähän aikaa. Niitä sai vain reseptillä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.07.2014 19:09

Jos vielä jotain uutta tähän ketjuun helpotukseksi murtuneen varpaan hyvän olon lisäämiseksi voisi tuoda, niin ehdotan MBT-kenkien käyttämistä. Niissä jalka saa luonnollisen asennon, joka miellyttäisi myös kipuilevaa varvasta. Kunhan on ensin teipattu tai sidottu tukevasti.

MBT-kenkien kotisivu
http://fifi.mbt.com/Home/Benefits.aspx? ... 1392313241
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.07.2014 22:23

Kiitos hoito-ohjeista ja kenkäehdotuksesta. Tällä hetkellä jalka kestää vain Crocsit.
Tungin jalan tennariinkin, muttei mennyt kuin hetki ja varvas oli tulessa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.07.2014 22:57

Kuva
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 26.07.2014 23:54

Kun minulta murtui pikkuvarvas talvisaikaan, kuljin viikkoja (en muista kuinka monta) ulkonakin toinen jalka liian isossa, viininpunaisessa huopatohvelissa. Ei mitään mahdollisuutta käyttää tavallisia kenkiä puhumattakaan tuollaisista varvasmalleista...
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja GAD » 28.07.2014 19:02

Paranemisia Sinulle, itsellä nyt kolmatta viikkoa kyynärsauvat (taas vaihteeksi....) käytössä, meni nivelsiteet molemmista nilkoista. Minua auttoi alun kivuliaimmaissa vaiheessa Voltaren ret., toki nämä ovat yksilöllisiä nämä lääkityksen. Vatsansuojalääkettä nautin myös koko sen ajan jonka käytin, vajaa kaksi viikkoa, tuota Voltarenia. On tämä taas yhtä könkkäämistä näiden sauvojen kanssa.
GAD

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet