Katkerien ja kaunaisten ikioma ketju = santran lepotuoli

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Katkerien ja kaunaisten ikioma ketju=santran lepotuoli

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.07.2014 14:09

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:...

Sinä myös tunget omia puheitasi minun suuhuni, ja sitten väität niitä minun sanoikseni.

Eiköhän se kuitenkin ollut niin, että toin "julki" sen, minkä aikaisemmin olet itse myöntänyt pitävän paikkansa - ja juuri niihin viittasin linkeillä, joita PP tuntuu nyt kummastelevan.

Tuo, mistä sinä käytät nimitystä "toin "julki" sen, minkä aikaisemmin olet itse myöntänyt pitävän paikkaansa", on silkkaa ja puhdasta riidanhaastamista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.07.2014 14:28

Tuohan on sinun viestisi, ei minun.

Kyllä se on sinun 17.07.2014 15:19 kirjoittama viestisi.

Kyllästynyt kirjoitti:En ymmärrä, miten sinä saat omat viestisi sälytettyä minun kirjoittamiksi riidanhaastamisviestiksi - etenkin kun vielä alkuperäinenkin viesti on sinun puheitasi, mutta joita sinä väität minun sanoikseni.

Niin siis alkuperäisessä viestissä myönnät, että Trisse on mielestäsi faktisesti välillä raivohullu kusipää. Myöhemmässä vaiheessa myönnät, että tarkoituksesi on saada vastapuoli kärsimän toimistaan ja sitä kautta luopumaan vastaisuudessa toimistaan ja muuttamaan niitä (vastauksesi PP:n kysymykseen).

Molempiin laitoin linkin, kun aavistelin, että mahdollisesti tullaan kyselemään mistä tuollaisia aatoksia on esitetty (tämä siis vastauksena myös PP:n kummasteluun).
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.07.2014 14:34

Kahvi kirjoitti:
Tuohan on sinun viestisi, ei minun.

Kyllä se on sinun 17.07.2014 15:19 kirjoittama viestisi.

Kyllästynyt kirjoitti:En ymmärrä, miten sinä saat omat viestisi sälytettyä minun kirjoittamiksi riidanhaastamisviestiksi - etenkin kun vielä alkuperäinenkin viesti on sinun puheitasi, mutta joita sinä väität minun sanoikseni.

Niin siis alkuperäisessä viestissä myönnät, että Trisse on mielestäsi faktisesti välillä raivohullu kusipää. Myöhemmässä vaiheessa myönnät, että tarkoituksesi on saada vastapuoli kärsimän toimistaan ja sitä kautta luopumaan vastaisuudessa toimistaan ja muuttamaan niitä (vastauksesi PP:n kysymykseen).

Molempiin laitoin linkin, kun aavistelin, että mahdollisesti tullaan kyselemään mistä tuollaisia aatoksia on esitetty (tämä siis vastauksena myös PP:n kummasteluun).

En ymmärrä. Sinä ryhdyit kirjoittamaan siitä, mitä minä mahdollisesti saattaisin tehdä ja otat innokkaasti Tristanin aloittamaan vittuiluun ja riidanhaastamiseen - ja sitten väität minun haastaneen riitaa sinun kanssasi.

Kahvi kirjoitti:... Niin siis alkuperäisessä viestissä myönnät, että Trisse on mielestäsi faktisesti välillä raivohullu kusipää. Myöhemmässä vaiheessa myönnät, että tarkoituksesi on saada vastapuoli kärsimän toimistaan ja sitä kautta luopumaan vastaisuudessa toimistaan ja muuttamaan niitä (vastauksesi PP:n kysymykseen)...

Kerropa Kahvi myös se, milloin (päivämäärä!) tuo "alkuperäinen viesti" on kirjoitettu - ja kuka on kirjoittanut sanat "raivohullu kusipää".
Kyllästynyt

Re: Katkerien ja kaunaisten ikioma ketju = santran lepotuoli

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.07.2014 14:45

Siis Kahvihan luuli virheellisesti "operaation" olevan käynnissä (17.7.2014 "masentaa"
viewtopic.php?f=9&t=12558&start=100), vaikka operaatiota ei ollut käynnissä.

Siis Kahvi lähtee etsimään riitaa sieltä, missä sitä ei ole ollutkaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.07.2014 14:53

Kerropa Kahvi myös se, milloin (päivämäärä!) tuo "alkuperäinen viesti" on kirjoitettu - ja kuka on kirjoittanut sanat "raivohullu kusipää".

Toki, tässä ko viestit kokonaisuudessaan:

Re: Vuoden 2008 blogitekstin kommentteja
22.04.2014 23:13
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Vastauksesi oli muistaakseni, että ei totuuden kertominen ole kiusaamista; joko solvaaminen ei siis ole kiusaamista tai Trisse on mielestäsi faktisesti välillä raivohullu kusipää.

Kyllä.

Niin en minäkään näe muita vaihtoehtoja kuin vain nuo kaksi, mutta kumman kannalle kallistut?

Jälkimmäinen vaihtoehto.
viewtopic.php?f=16&t=11916&p=168581&hilit=raivohullu+kusip%C3%A4%C3%A4#p168586
(aikaisempi linkkini vei pari viestiä aikaisempaan viestiin, tässä oikeampi viesti)

22.04.2014 23:06
Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:22.58
Mutta siis saada vastapuoli kärsimän toimistaan ja sitä kautta luopumaan vastaisuudessa toimistaan ja muuttamaan niitä?

Kyllä.
viewtopic.php?f=16&t=11916&hilit=toimistaan&start=180#p168578

Eli molemmat viestit on kirjoitettu 22.4.2014 ja minä olen kirjoittanut sanat "raivohullu kusipää" (jonka myönsit pitävän paikkaansa).
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.07.2014 14:54

Psykopatologia kirjoitti:Siis Kahvihan luuli virheellisesti "operaation" olevan käynnissä (17.7.2014 "masentaa"

Muuten hyvä, mutta mitään ihmeempää riitaa en lähtenyt etsimään. Enkä lähde, kun ei jaksa/viitsi/halua.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.07.2014 14:56

No hyvä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.07.2014 14:59

Kahvi:
Eli molemmat viestit on kirjoitettu 22.4.2014 ja minä [Kahvi] olen kirjoittanut sanat "raivohullu kusipää"
(jonka myönsit [siis K.] pitävän paikkaansa).

Siis Kahvi myöntää kirjoittaneensa ko. ilmauksen, jonka Kyllästynyt sitten allekirjoitti.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.07.2014 15:10

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:...Kerropa Kahvi myös se, milloin (päivämäärä!) tuo "alkuperäinen viesti" on kirjoitettu - ja kuka on kirjoittanut sanat "raivohullu kusipää".

Toki, tässä ko viestit kokonaisuudessaan:

22.04.2014 23:13
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Vastauksesi oli muistaakseni, että ei totuuden kertominen ole kiusaamista; joko solvaaminen ei siis ole kiusaamista tai Trisse on mielestäsi faktisesti välillä raivohullu kusipää.

Kyllä.

Niin en minäkään näe muita vaihtoehtoja kuin vain nuo kaksi, mutta kumman kannalle kallistut?

Kahvi kirjoitti:Jälkimmäinen vaihtoehto.
viewtopic.php?f=16&t=11916&p=168581&hilit=raivohullu+kusip%C3%A4%C3%A4#p168586
Kahvi kirjoitti:(aikaisempi linkkini vei pari viestiä aikaisempaan viestiin, tässä oikeampi viesti)

22.04.2014 23:06
Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:22.58
Mutta siis saada vastapuoli kärsimän toimistaan ja sitä kautta luopumaan vastaisuudessa toimistaan ja muuttamaan niitä?

Kyllä.
viewtopic.php?f=16&t=11916&hilit=toimistaan&start=180#p168578

Kahvi kirjoitti:Eli molemmat viestit on kirjoitettu 22.4.2014 ja minä olen kirjoittanut sanat "raivohullu kusipää" (jonka myönsit pitävän paikkaansa).

Eli tuoreinkin "alkuperäinen viesti" on kirjoitettu 22.4.2014, ja sanat "raivohullu kusipää" ovat peräisin sinun näppäimistöltäsi.

Missä siis on (16.7.2014) väittämäsi "operaatio" on/oli käynnissä?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.07.2014 15:12

Kahvi kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Siis Kahvihan luuli virheellisesti "operaation" olevan käynnissä (17.7.2014 "masentaa"

Muuten hyvä, mutta mitään ihmeempää riitaa en lähtenyt etsimään. Enkä lähde, kun ei jaksa/viitsi/halua.

Sinun viestisi olivat puhdasta ja paljasta riidanhaastamista.
Ja osallistumisesi Tristanin vuosipäivävittuiluun kuuluu samaan kategoriaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.07.2014 15:16

Psykopatologia kirjoitti:Kahvi:
Eli molemmat viestit on kirjoitettu 22.4.2014 ja minä [Kahvi] olen kirjoittanut sanat "raivohullu kusipää"
(jonka myönsit [siis K.] pitävän paikkaansa).

Siis Kahvi myöntää kirjoittaneensa ko. ilmauksen, jonka Kyllästynyt sitten allekirjoitti.

Mutta nuo kyseiset sanat olivat Kahvin valitsemat ja kirjoittamat - eivät minun.

En tuolloin nähnyt tai kokenut tarpeelliseksi tai kannattavaksi ryhtyä selittämään tai erittelemään minkälaisena Tristania pidän, enkä myöskään halunnut esittää, etteikö hän olisi mielestäni sangen vastenmielinen kirjoittaja. Menin siis Kahvin asettamaan "ansaan" - ja minun olisi pitänyt ymmärtää, että hän saattaa jatkossa väittää omia sanojaan minun puheikseni.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja santra » 31.07.2014 20:04

Kaivoin ketjun esille. En siksi, että olisin katkerankaunainen, mutta vituttaa kuin pientä oravaa, muistattehan sitä, jolta katkes ainut hammas kun käpy oli jäässä..,
Niin että miksikö v****ttaa? No siksi että digiboxini koki kovia ukkosen takía ja meni lakkoon. Ei suostu kunnolla käymään vaikka tein uudet asennukset ym osaamani kommervenkit. Pitänee mennä huomenissa ostamaan boxi. Ovatkohan kalliitakin? Ja kai niihin löytyy ymmärrettävät käyttöohjeet jos ovat noita hintavampia nauhoittavia?
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 31.07.2014 20:22

Jos sinulla on kotivakuutus, voisit saada jotakin korvausta ukkosen aiheuttamasta vahingosta. Tai sitten et; en tiedä, vedotaanko asiassa siihen, että herkät laitteet pitäisi irrottaa verkkovirrasta ukkosen ajaksi.

Minulta on ukkonen tuhonnut kerran telkkarin. Ei mitään salaman aiheuttamaa tuhoa, vaan vahingon aiheutti ylijännitepiikki, joka korjaajan kertoman mukaan on hyvin tavallinen herkkiä sähkölaitteita vioittava asia ukkosella.
Mirri

ViestiKirjoittaja Maaria » 31.07.2014 21:00

Minun kotona on sähkökatko, johtunee ukkosesta.
Kännykkää en voi ladata ja kohta loppuu akku
Kirjoitan nyt kännykästä. Menin suihkuun otsalampun valossa.
Eipä tullut kuin jääkylmää vettä niskaan.
Maaria

ViestiKirjoittaja Kahvi » 01.08.2014 07:33

Jaa se hävisi se "Womans Against Feminism"-ketu joskus kahden jälkeen yöllä. PP vissiin pisti sen bittien taivaaseen. Silleen olisi kyllä kiva tietää miksi, että jos vaikka omassa toiminnassa onkin jotain korjaamisen varaa.

Se hieman harmittaa, että ketjun mukana hävisi jonkun verran vaivanäköäkin vaatinutta faktaa (mm palkkatutkimuksia) mutta mikäs teet - elämä on.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 01.08.2014 07:37

Jäi vaivaamaan tuosta WAF-ketjusta Kyllästyneen kommentti, että hän ymmärtää jos joku vihaa minua tms (tarkkaa sanamuotoa en muista).

Mitähän minussa mahtaa olla vihaamisen "arvoista"?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 01.08.2014 07:39

Satran digiboxiin:
Oletko jo kokeillut irroittaa töpselin hetkeksi seinästä? Tuo temppu nimittäin tuntuukorjaavan 99% vioista.
Kahvi

ViestiKirjoittaja santra » 01.08.2014 12:56

Kahvi kirjoitti:Jäi vaivaamaan tuosta WAF-ketjusta Kyllästyneen kommentti, että hän ymmärtää jos joku vihaa minua tms (tarkkaa sanamuotoa en muista).

Mitähän minussa mahtaa olla vihaamisen "arvoista"?

M utta, ethän, pliis , jatka Waffia enää? :roll:
P.S.
Tokihan muuten tässä voi purkaa, sitä vartenhan tämä ketju on .
Viimeksi muokannut santra päivämäärä 01.08.2014 13:01, muokattu yhteensä 2 kertaa
santra

ViestiKirjoittaja santra » 01.08.2014 12:57

Kahvi kirjoitti:Satran digiboxiin:
Oletko jo kokeillut irroittaa töpselin hetkeksi seinästä? Tuo temppu nimittäin tuntuukorjaavan 99% vioista.
Juu- kokeilin tätäkin konstia, ei auttanut :|
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 01.08.2014 16:28

Ukkosesta... Ainoa varma keino suojata kotinsa herkkä elektroniikka ukkosen synnyttämiltä ja elektroniikkaa vahingoittavilta ylijännitepiikeiltä on kiskoa töpselit pois seinästä. Vanha konsti, joka tepsii takuuvarmasti verrattuna ylijännitesuojiin ja muihin vempaimiin. Nykyiset elektroniset laitteet ovat kovin herkkiä; ne sekoavat, jos saavat sähköä pikkuisenkin liikaa tai liian vähän.

Minulla on ylijännitesuojalla varustettuja jatkojohtoja, joissa on virtakytkin. Katkaisen niistä virran, jos oikein näyttää uhkaavalta; useimmiten en kisko töpseleitä irti seinästä. Vaikka hyvin tiedän, että ainoa varma suoja on laitteiden konkreettinen irrottaminen verkkovirrasta.

Jill, joko olet saanut sähkösi takaisin?
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko