IS: Lasten nimistä muoti-ilmiö

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: IS: Lasten nimistä muoti-ilmiö

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.07.2014 21:55

Peilikuva kirjoitti:Oikaise vaan ihan oman mielesi mukaan. Mieltäni en muuta.

Sinä olet siis edelleen sitä mieltä, että minä olen käyttänyt lapsillani sideharsovaippoja?
Onpa outoa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja santra » 21.07.2014 21:59

Kyllästynyt kirjoitti:

Sinä olet siis edelleen sitä mieltä, että minä olen käyttänyt lapsillani sideharsovaippoja?
Onpa outoa.

Mielestäni se minkälaisia vaippoja on lapselleen käyttänyt ei kuulu tähän keskusteluun. Sitä varten voitaisiin perustaa vaikka vaippaketju, siis mitä yhteyttä on nimillä ja vaipoilla??
Viimeksi muokannut santra päivämäärä 22.07.2014 18:00, muokattu yhteensä 1 kerran
santra

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.07.2014 22:02

santra kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Onpa outoa.

Mielestäni se minkälaisia vaippoja on lapselleen käyttänyt ei kuuku tähän keskusteluun. Sitä varten voitaisiin perustaa vaikka vaippaketju, siis mitä yhteyttä on nimillä ja vaipoilla??

En minäkään ymmärtänyt miten nimet ja sideharsovaipat liittyvät toisiinsa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja santra » 21.07.2014 22:04

Sori, avauduin minulle hyvin mekityksellisestä asiasta ehkä väärässä ketjussa vrt. lapseni nimi
santra

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.07.2014 22:07

santra kirjoitti:Sori, avauduin minulle hyvin mekityksellisestä asiasta ehkä väärässä ketjussa vrt. lapseni nimi

Et ole ensimmäinen OT:ia kirjoittanut.
Mutta sinun ehkä kannattaisi perustaa oma ketjunsa noin isoa asiaa varten.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja santra » 21.07.2014 22:09

Kyllästynyt täällä on olemassa perustamani ketju: lapseni on transsukupuolinen, en vaan löydä sitä
santra

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.07.2014 22:13

Nostin sen sinua varten Psykologia-osastolla.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja santra » 21.07.2014 22:26

Kyllästynyt kirjoitti:Nostin sen sinua varten Psykologia-osastolla.

Kiitos-
santra

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.07.2014 22:29

Eipä kestä.
Kokeilepa palstan "Etsi" -toimintoa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kiss » 21.07.2014 22:33

Kyllästynyt kirjoitti:
santra kirjoitti:Sori, avauduin minulle hyvin mekityksellisestä asiasta ehkä väärässä ketjussa vrt. lapseni nimi

Et ole ensimmäinen OT:ia kirjoittanut.
Mutta sinun ehkä kannattaisi perustaa oma ketjunsa noin isoa asiaa varten.

Kyltsi siinä taas pätemässä. Voi vittu ku ei saa lukee mitään spontaaneja juttujakaan, ilman ettei yks pässi ole niitä jo erottelemassa. Kuin moni haluu oman otsakkeen tuolle aiheelle, ei varmaan ole montaakaan vertaista.
Kiss

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.07.2014 22:35

kissi kirjoitti:Kyltsi siinä taas pätemässä...

En ole sinulle mikään Kyltsi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kiss » 21.07.2014 23:19

No olethan. Näköjään putosinkin kärryiltä tässä otsikko jutussa. Anteeksi söhläykseni tässä välissä, Kylde.
Kiss

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 21.07.2014 23:33

santra kirjoitti:Uskallanko tässä kertoa? Miksen, eihän se ole mikään häpeä, Minun lapseni nimi oli alunperin Johanna, sittemmin sukupuolekorjauksen, leikkauksen ja hormoonihoitojen myötä hänestä tuli Johannes, erittäin hyvä ratkaisu alkuperäistä nimeä kunnioittaen.Ihailen häntä hänen rohkeudestaan olla se miksi hänet on tarkoitettu.
En tiedä kuuluuko tämä tähän ketjuun, mutta tavallaan kai kyllä kumminkin, koska tässähän lopulta on oikeus jokaisella olla se miksi on tarkoitettu, niin nimen kuin sukupuolenkin myötä.

No ilmeisesti uskallat ja jos asia oikeasti noin on, niin oletko rohkea, tyhmän rohkea vai tyhmä. En tiedä, sillä tätä porukkaa seuranneenna kallistuisin viimeiseen vaihtoehtoon.
Ja aikamoinen kortti vetää esiin nyt.

Onnea rohkeudellesi.

Kyllästynyt saa jatkaa kanssani samaa arpomista viestieni kanssa kuin on tehnyt muidenkin kanssa. En välitä vaikka analysoisi joka ikisen sanan erikseen ja yhteen. Riittääpähän tekemistä.
Kirjoitan vain oman mielipiteeni tälle palstalle...jatkossakin. Jos se sallitaan.
Peilikuva

ViestiKirjoittaja santra » 22.07.2014 00:19

Peilikuva kirjoitti:
santra kirjoitti:Uskallanko tässä kertoa? Miksen, eihän se ole mikään häpeä, Minun lapseni nimi oli alunperin Johanna, sittemmin sukupuolekorjauksen, leikkauksen ja hormoonihoitojen myötä hänestä tuli Johannes, erittäin hyvä ratkaisu alkuperäistä nimeä kunnioittaen.Ihailen häntä hänen rohkeudestaan olla se miksi hänet on tarkoitettu.
En tiedä kuuluuko tämä tähän ketjuun, mutta tavallaan kai kyllä kumminkin, koska tässähän lopulta on oikeus jokaisella olla se miksi on tarkoitettu, niin nimen kuin sukupuolenkin myötä.

No ilmeisesti uskallat ja jos asia oikeasti noin on, niin oletko rohkea, tyhmän rohkea vai tyhmä. En tiedä, sillä tätä porukkaa seuranneenna kallistuisin viimeiseen vaihtoehtoon.

Onnea rohkeudellesi.

Kyllästynyt saa jatkaa kanssani samaa arpomista viestieni kanssa kuin on tehnyt muidenkin kanssa. En välitä vaikka analysoisi joka ikisen sanan erikseen ja yhteen. Riittääpähän tekemistä.
Kirjoitan vain oman mielipiteeni tälle palstalle...jatkossakin. Jos se sallitaan.

Kyllästynyt etsi esille ko hukkaamani ketjun, kiitos hänelle siitä.
Sinulle peilikuva vaan sen verran että tapanani ei ole puhua palturia, kiitin että kyllästynyt etsi sen ketjun, tyhmänrohkeudesta en tiedä enkä liioin tyhmyydestä . Mielestäni tiettyjen asioiden , joissa ei ole mitään häpeilemistä, niin niitten esiintuomiseen ei tarvita paljoakaan, ainoastaan se, että itse osaa pysyä sanomisiensa takana.
santra

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 22.07.2014 00:30

santra kirjoitti:
Peilikuva kirjoitti:

Onnea rohkeudellesi.

Mielestäni tiettyjen asioiden , joissa ei ole mitään häpeilemistä, niin niitten esiintuomiseen ei tarvita paljoakaan, ainoastaan se, että itse osaa pysyä sanomisiensa takana.

Niinhän se on ja niin sen pitäisi olla.
Peilikuva

ViestiKirjoittaja santra » 22.07.2014 17:54

trisse kirjoitti:peilikuva:"No ilmeisesti uskallat ja jos asia oikeasti noin on, niin oletko rohkea, tyhmän rohkea vai tyhmä. En tiedä, sillä tätä porukkaa seuranneenna kallistuisin viimeiseen vaihtoehtoon"
unohdit vaihtoehdon alykas muttei rohkea.

Vielä on olemassa se tärkein vaihtoehto, rehellisyys. Se mikä on reiluinta muttei aina mieluisinta kaikille.
santra

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.07.2014 18:00

"Älykas muttei rohkea" on epälooginen tässä kontekstissa.

trisse kirjoittaa taas vapaan assosiaation pohjalta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.07.2014 19:09

Konteksti tässä on peilikuvan teksti.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.07.2014 19:23

Tällöin vaihtoehtoa ("unohdit vaihtoehdon) alykas muttei rohkea" ei ole olemassa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.07.2014 19:40

Ilmiselvästi se ei selitä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko