Peilikuva kirjoitti:Oikaise vaan ihan oman mielesi mukaan. Mieltäni en muuta.
Sinä olet siis edelleen sitä mieltä, että minä olen käyttänyt lapsillani sideharsovaippoja?
Onpa outoa.
Peilikuva kirjoitti:Oikaise vaan ihan oman mielesi mukaan. Mieltäni en muuta.
Kyllästynyt kirjoitti:Peilikuva kirjoitti:Oikaise vaan ihan oman mielesi mukaan. Mieltäni en muuta.
Sinä olet siis edelleen sitä mieltä, että minä olen käyttänyt lapsillani sideharsovaippoja?
Onpa outoa.
santra kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Peilikuva kirjoitti:Oikaise vaan ihan oman mielesi mukaan. Mieltäni en muuta.
Onpa outoa.
Mielestäni se minkälaisia vaippoja on lapselleen käyttänyt ei kuuku tähän keskusteluun. Sitä varten voitaisiin perustaa vaikka vaippaketju, siis mitä yhteyttä on nimillä ja vaipoilla??
santra kirjoitti:Sori, avauduin minulle hyvin mekityksellisestä asiasta ehkä väärässä ketjussa vrt. lapseni nimi
Kyllästynyt kirjoitti:Nostin sen sinua varten Psykologia-osastolla.
Kyllästynyt kirjoitti:santra kirjoitti:Sori, avauduin minulle hyvin mekityksellisestä asiasta ehkä väärässä ketjussa vrt. lapseni nimi
Et ole ensimmäinen OT:ia kirjoittanut.
Mutta sinun ehkä kannattaisi perustaa oma ketjunsa noin isoa asiaa varten.
kissi kirjoitti:Kyltsi siinä taas pätemässä...
santra kirjoitti:Uskallanko tässä kertoa? Miksen, eihän se ole mikään häpeä, Minun lapseni nimi oli alunperin Johanna, sittemmin sukupuolekorjauksen, leikkauksen ja hormoonihoitojen myötä hänestä tuli Johannes, erittäin hyvä ratkaisu alkuperäistä nimeä kunnioittaen.Ihailen häntä hänen rohkeudestaan olla se miksi hänet on tarkoitettu.
En tiedä kuuluuko tämä tähän ketjuun, mutta tavallaan kai kyllä kumminkin, koska tässähän lopulta on oikeus jokaisella olla se miksi on tarkoitettu, niin nimen kuin sukupuolenkin myötä.
Peilikuva kirjoitti:santra kirjoitti:Uskallanko tässä kertoa? Miksen, eihän se ole mikään häpeä, Minun lapseni nimi oli alunperin Johanna, sittemmin sukupuolekorjauksen, leikkauksen ja hormoonihoitojen myötä hänestä tuli Johannes, erittäin hyvä ratkaisu alkuperäistä nimeä kunnioittaen.Ihailen häntä hänen rohkeudestaan olla se miksi hänet on tarkoitettu.
En tiedä kuuluuko tämä tähän ketjuun, mutta tavallaan kai kyllä kumminkin, koska tässähän lopulta on oikeus jokaisella olla se miksi on tarkoitettu, niin nimen kuin sukupuolenkin myötä.
No ilmeisesti uskallat ja jos asia oikeasti noin on, niin oletko rohkea, tyhmän rohkea vai tyhmä. En tiedä, sillä tätä porukkaa seuranneenna kallistuisin viimeiseen vaihtoehtoon.
Ja aikamoinen kortti vetää esiin nyt.
Onnea rohkeudellesi.
Kyllästynyt saa jatkaa kanssani samaa arpomista viestieni kanssa kuin on tehnyt muidenkin kanssa. En välitä vaikka analysoisi joka ikisen sanan erikseen ja yhteen. Riittääpähän tekemistä.
Kirjoitan vain oman mielipiteeni tälle palstalle...jatkossakin. Jos se sallitaan.
santra kirjoitti:Peilikuva kirjoitti:santra kirjoitti:Uskallanko tässä kertoa? Miksen, eihän se ole mikään häpeä, Minun lapseni nimi oli alunperin Johanna, sittemmin sukupuolekorjauksen, leikkauksen ja hormoonihoitojen myötä hänestä tuli Johannes, erittäin hyvä ratkaisu alkuperäistä nimeä kunnioittaen.Ihailen häntä hänen rohkeudestaan olla se miksi hänet on tarkoitettu.
No ilmeisesti uskallat ja jos asia oikeasti noin on, niin oletko rohkea, tyhmän rohkea vai tyhmä. En tiedä, sillä tätä porukkaa seuranneenna kallistuisin viimeiseen vaihtoehtoon.
Ja aikamoinen kortti vetää esiin nyt.
Onnea rohkeudellesi.
Kyllästynyt saa jatkaa kanssani samaa arpomista viestieni kanssa kuin on tehnyt muidenkin kanssa. En välitä vaikka analysoisi joka ikisen sanan erikseen ja yhteen. Riittääpähän tekemistä.
Kirjoitan vain oman mielipiteeni tälle palstalle...jatkossakin. Jos se sallitaan.
Mielestäni tiettyjen asioiden , joissa ei ole mitään häpeilemistä, niin niitten esiintuomiseen ei tarvita paljoakaan, ainoastaan se, että itse osaa pysyä sanomisiensa takana.
trisse kirjoitti:peilikuva:"No ilmeisesti uskallat ja jos asia oikeasti noin on, niin oletko rohkea, tyhmän rohkea vai tyhmä. En tiedä, sillä tätä porukkaa seuranneenna kallistuisin viimeiseen vaihtoehtoon"
unohdit vaihtoehdon alykas muttei rohkea.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa