Katkerien ja kaunaisten ikioma ketju = santran lepotuoli

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Katkerien ja kaunaisten ikioma ketju=santran lepotuoli

ViestiKirjoittaja Kiss » 21.07.2014 22:36

krähä hää. lastenpöytä puhkuu Santran niskaan .ha ha. puuh.
Viimeksi muokannut Kiss päivämäärä 21.07.2014 22:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Kiss

ViestiKirjoittaja santra » 21.07.2014 22:37

trisse kirjoitti:
santra kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:20.25
Minusta santra voisi kiinnittää enemmän huomiota viestiensä visuaaliseen ilmeeseen.

Miksi. ah miksi minut ja hyvät tarkoitukseni ymmärretään aina niin väärin?

Pertti haloo, täältä ei ole tarkoitus siirtää ketään "lasten pöytään" Ajattelin ,että täällä voisi purkaa ja päästellä ilman että lastenpöytä puhaltaa niskaan...

*yrittaa mielessaan visualisoida santran niskaan puhaltavaa lastenpoytaa*
Trisse, niinpä, mutta minun niskaani ei puhalleta. Ei lastenpöytiä eikä muuta.
´Tämä ketju on purkauksia varten, ei lastenpöytiä" lapsilta kielletty" :mrgreen:
santra

ViestiKirjoittaja Kiss » 21.07.2014 23:08

Niin siis paluu asiaan. Uskon Santra, että vilpittömästi tarkoitit hyvää. Et ehkä ole ollut mukana "Jannen muinaisella palstalla" etkä voi tietää, kuinka kaunat ovat muotoilleet täällä kirjoittavia. Monikaan ei muista menneitä, mutta on joukossa yksi joka ei koskaan unohda ja siksi ei kannata paljon
katkeruuksiaan purkaa näissä olosuhteissa.
Kiss

ViestiKirjoittaja Kahvi » 23.07.2014 08:31

santra kirjoitti:Ei ota tuulta purjeisiin tämäkään ketju, kertokaa nyt joku miksei tämä käy vaan pitää ujuttaa kaunansa muitten ketjujen sisään?

Asia on häirinnyt minuakin, mutta tuo ilmiö ei ehkä ole niin yleinen nykyään.
Kahvi

ViestiKirjoittaja santra » 23.07.2014 16:34

kissi kirjoitti:Niin siis paluu asiaan. Uskon Santra, että vilpittömästi tarkoitit hyvää. Et ehkä ole ollut mukana "Jannen muinaisella palstalla" etkä voi tietää, kuinka kaunat ovat muotoilleet täällä kirjoittavia. Monikaan ei muista menneitä, mutta on joukossa yksi joka ei koskaan unohda ja siksi ei kannata paljon

Mikähän se mahtaa olla? Se" Jannen muinainen palsta"? Ja mitä siellä viljeltiin?
santra

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.07.2014 16:43

Kahvi kirjoitti:
santra kirjoitti:Ei ota tuulta purjeisiin tämäkään ketju, kertokaa nyt joku miksei tämä käy vaan pitää ujuttaa kaunansa muitten ketjujen sisään?

Kahvin viime viikolla kirjoittamaa (17.7.2014)
----------
Kahvi kirjoitti:Toin vain esiin sen, mitä Kyllästynyt on itse myöntänyt aikaisemmin asioden lsidan olevan kun arvelin mahdolisesti kyseisen "operaation" olevan taas käynnissä.

Ei mulla muuta.

----------
Kahvi kirjoitti:Koska on mahdollista, että kysytään "missä muka" tms:

Raivohullu kusipää:
viewtopic.php?f=16&t=11916&p=168581&hilit=raivohullu+kusip%C3%A4%C3%A4#p168581

------
Kahvi kirjoitti:
trisse kirjoitti:Operaatio on hyvä pitää virkeänä toisinaan. Nyt tulee kymmenen vuotta kuluneeksi näillämain kohtalokkaasta ensikohtaamisestamme ja juhlistaakseni yhteisen taipaleemme merkkipäivää haluan tarjota Kyllästyneelle kuplivaa...

viewtopic.php?f=9&t=12558&p=178273#p178273

Kuva

Onnea merkkipäivän johdosta!

viewtopic.php?f=9&t=12558&start=110
--------
Viime viikolla silkkaa riidanhaastamista (yllä ) - ja tällä viikolla kuvottavaa tekopyhyyttä sekä kaksinaamaisuutta Kahvilta.
Kyllästynyt

Re: Katkerien ja kaunaisten ikioma ketju = santran lepotuoli

ViestiKirjoittaja santra » 23.07.2014 22:33

porkkanoita, sipulia ja kesakurpitsaa (jotka jaivat kylla aika pieniksi ja raaoiksi.
trisse

mutta mukana pitää olla myös reilusti valkosipulia, keräkaalia sekä paprikaa kolmea eri väriä.
santra

ViestiKirjoittaja santra » 23.07.2014 22:42

ja tietenkin polttavaa chiliä
santra

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.07.2014 10:07

trisse kirjoitti:
santra kirjoitti:
kissi kirjoitti:Niin siis paluu asiaan. Uskon Santra, että vilpittömästi tarkoitit hyvää. Et ehkä ole ollut mukana "Jannen muinaisella palstalla" etkä voi tietää, kuinka kaunat ovat muotoilleet täällä kirjoittavia. Monikaan ei muista menneitä, mutta on joukossa yksi joka ei koskaan unohda ja siksi ei kannata paljon

Mikähän se mahtaa olla? Se" Jannen muinainen palsta"? Ja mitä siellä viljeltiin?

porkkanoita, sipulia ja kesakurpitsaa (jotka jaivat kylla aika pieniksi ja raaoiksi.

Se "Jannen muinainen palsta" oli siis Tukiasema.net, jonka joku nettimato söi pois kuleksimasta. Sieltäpä monet täälläkin selvitellyt asiat ovat alkunsa saaneet.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.07.2014 10:17

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

----------
Kahvi kirjoitti:Toin vain esiin sen, mitä Kyllästynyt on itse myöntänyt aikaisemmin asioden lsidan olevan kun arvelin mahdolisesti kyseisen "operaation" olevan taas käynnissä.

Ei mulla muuta.

----------

Raivohullu kusipää:

------
Kahvi kirjoitti:
trisse kirjoitti:Operaatio on hyvä pitää virkeänä toisinaan. Nyt tulee kymmenen vuotta kuluneeksi näillämain kohtalokkaasta ensikohtaamisestamme ja juhlistaakseni yhteisen taipaleemme merkkipäivää haluan tarjota Kyllästyneelle kuplivaa...

Kuva

--------
Viime viikolla silkkaa riidanhaastamista (yllä ) - ja tällä viikolla kuvottavaa tekopyhyyttä sekä kaksinaamaisuutta Kahvilta.

En ymmärrä mitä Kyllästynyt tässä "keuhkoaa" - vaikuttaisi minusta jonkinnäköiseltä projektiolta tms (näkee toisessa omat jutut), koska itse koen viime viikkoisen Kyllästyneen responssin minulle riidanhaastamiseksi ja ylläolevan tekopyhyydeksi ja kaksinaamaisuudeksi.

Silmääni pisti (jälleen) myös se, että Kyllästynyt ei sinänsä lisä-argumentoi/perustele/tms omia toimiaan, vaan alkaa syyttelemään ym toisia.

Mutta niin tai näin, itseäni ei juuri kiinnosta tämän enempää asiasta vääntää.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.07.2014 11:47

Kahvi kirjoitti:

----------

Ei mulla muuta.

----------

Raivohullu kusipää:

------
Kahvi kirjoitti:

Kuva

--------
Kyllästynyt kirjoitti:Viime viikolla silkkaa riidanhaastamista (yllä ) - ja tällä viikolla kuvottavaa tekopyhyyttä sekä kaksinaamaisuutta Kahvilta.

Kahvi kirjoitti:En ymmärrä mitä Kyllästynyt tässä "keuhkoaa" - vaikuttaisi minusta jonkinnäköiseltä projektiolta tms (näkee toisessa omat jutut), koska itse koen viime viikkoisen Kyllästyneen responssin minulle riidanhaastamiseksi ja ylläolevan tekopyhyydeksi ja kaksinaamaisuudeksi.

Silmääni pisti (jälleen) myös se, että Kyllästynyt ei sinänsä lisä-argumentoi/perustele/tms omia toimiaan, vaan alkaa syyttelemään ym toisia.

Mutta niin tai näin, itseäni ei juuri kiinnosta tämän enempää asiasta vääntää.

En minä mitään "keuhkoa". Totesin vain, että olet kaksinaamainen ja tekopyhä, koska ensin haastat riitaa - ja sitten muutaman päivän kuluttua hurskastelet vanhojen kaunojen "ujuttamisesta muiden ketjujen sisään".

Miten kummassa minä olisin voinut haastaa riitaa sinun kanssasi, koska sinähän se taas tuon vääntämisen aloitit?
Kahvi kirjoitti:... Mutta niin tai näin, itseäni ei juuri kiinnosta tämän enempää asiasta vääntää.

Näyttää kovasti kiinnostavan, koska kerta toisensa jälkeen aloitat saman aiheen uudelleen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.07.2014 12:06

Tämä särähtää:

Kahvi kirjoitti:
Koska on mahdollista, että kysytään "missä muka" tms:

(- -)
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.07.2014 12:23

Mikä "tuo"?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.07.2014 12:28

Kyllä, mutta ei siinä mitään erinomaista ole, päin vastoin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.07.2014 13:18

Kyllästynyt kirjoitti:...
Miten kummassa minä olisin voinut haastaa riitaa sinun kanssasi, koska sinähän se taas tuon vääntämisen aloitit?
...

Koska tässä lienee selvä kysymys minulle, ja koska ehkä on huonotapaista olla vastaamatta, niin vastaan: oman näkemykseni mukaan toin asian esiin, josta Kyllästynyt alkoi haastamaan riitaa - mihin haasteeseen en "tarttunut".

Jatkakaa toki te, keitä asian jatkaminen kiinnostaa.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.07.2014 13:27

Kahvi kirjoitti:
...

Koska tässä lienee selvä kysymys minulle, ja koska ehkä on huonotapaista olla vastaamatta, niin vastaan: oman näkemykseni mukaan toin asian esiin, josta Kyllästynyt alkoi haastamaan riitaa - mihin haasteeseen en "tarttunut".

Jatkakaa toki te, keitä asian jatkaminen kiinnostaa.

Millähän kumman ihmeellä sen tein, kun sinä kuitenkin olit se joka ryhdyit aiheesta (vanhojen kaunojen ymppäämisestä uusiin ketjuihin) puhumaan?

Joten olisitko niin ystävällinen, ja kertoisit mikä on se viesti, jossa minä ryhdyin riitaa haastamaan (mihin haasteeseen sinä et "tarttunut")?

Sinä myös tunget omia puheitasi minun suuhuni, ja sitten väität niitä minun sanoikseni.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.07.2014 13:29

13.28
Olennaista minusta on edellä se, että Kahvi otti esiin Kyllästyneen potentiaalisen
kysymyksen, jota ei ollut esitetty. Tämä oli aivan turhaa riidan etsimistä, kuten
myös trissen merkkipäivä-viesti, johon Kahvi meni auliisti mukaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.07.2014 13:51

Joten olisitko niin ystävällinen, ja kertoisit mikä on se viesti, jossa minä ryhdyin riitaa haastamaan (mihin haasteeseen sinä et "tarttunut")?
...

Tämä viesti:
----------------------

Re: Masentaa
17.07.2014 15:19

Ei mulla muuta.

Näyttää kuitenkin olevan (muuta), koska haastat riitaa.
Kohta kai taas valitat, että minä harjoitan henkistä väkivaltaa sinua kohtaan...

Ensin sinä työnnät omat sanasi minun suuhuni, ja sitten syytät minua noista sanoista.
Kummallinen logiikka ja vielä oudompi moraali sinulla, Kahvi.
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Niin on, etkä mitenkään puuttunut Trissen solvaamiseen vaikka se oli samassa viestissä ja jopa samassa lauseessa, jopa ennen sinulle osoitettua solvaamista - eli et mitenkään voinut olla huomaamatta sitä...

Vastasin kysymykseesi jo aiemmin, mutta jos sinun mielestäsi olen puolueellinen, olkoon sitten niin.

Vastauksesi oli muistaakseni, että ei totuuden kertominen ole kiusaamista; joko solvaaminen ei siis ole kiusaamista tai Trisse on mielestäsi faktisesti välillä raivohullu kusipää.

Kyllä.

----------------------
viewtopic.php?f=9&t=12558&start=100#p178288
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.07.2014 13:53

Sinä myös tunget omia puheitasi minun suuhuni, ja sitten väität niitä minun sanoikseni.

Eiköhän se kuitenkin ollut niin, että toin "julki" sen, minkä aikaisemmin olet itse myöntänyt pitävän paikkansa - ja juuri niihin viittasin linkeillä, joita PP tuntuu nyt kummastelevan.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.07.2014 14:03

Kahvi kirjoitti:
...

Tämä viesti:
----------------------

Re: Masentaa
17.07.2014 15:19
Kahvi kirjoitti:Toin vain esiin sen, mitä Kyllästynyt on itse myöntänyt aikaisemmin asioden lsidan olevan kun arvelin mahdolisesti kyseisen "operaation" olevan taas käynnissä...

Tuohan on sinun viestisi, ei minun.
Kahvi kirjoitti:... Ei mulla muuta.

En ollut sanonut sinulle yhtään mitään, mutta silti sinä hyökkäsit kimppuuni syyttäen minua jostakin mitä sinun mielestäsi olisin mahdollisesti tekemässä.
En ymmärrä, miten sinä saat omat viestisi sälytettyä minun kirjoittamiksi riidanhaastamisviestiksi - etenkin kun vielä alkuperäinenkin viesti on sinun puheitasi, mutta joita sinä väität minun sanoikseni.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko