Mirri kirjoitti:Hoitoketjun toisille kirjoittajille?
trisse kirjoitti:Jos minä kirjoittaisin jotain tähän ketjuun niin se vaan koettaisiin vittuiluna...
kissi kirjoitti:Jospas kukaan ei ole julkikaunainen tahi katkera. Mistä sää sait päähäsi avata tän aiheen? Tuntuuko siltä, että sinulle esim. joku jostain kantais kaunaa yms. Olen minä joskus aikoinaan ollut katkera Kyllästyneen minuun kohdistamastaan ryöpytyksestä, mutta unohdan sellaiset aika nopeasti. Kyllästynyt kyllä jaksaa ainakin esittää, että on tosissaan kaunainen ja katkera, joistain muinoin kirjoitetuista kauheuksista häneen liittyen. Muissa en ole huomannut moista piirrettä.
kissi kirjoitti:Jospas kukaan ei ole julkikaunainen tahi katkera. Mistä sää sait päähäsi avata tän aiheen? Tuntuuko siltä, että sinulle esim. joku jostain kantais kaunaa yms. Olen minä joskus aikoinaan ollut katkera Kyllästyneen minuun kohdistamastaan ryöpytyksestä, mutta unohdan sellaiset aika nopeasti. Kyllästynyt kyllä jaksaa ainakin esittää, että on tosissaan kaunainen ja katkera, joistain muinoin kirjoitetuista kauheuksista häneen liittyen. Muissa en ole huomannut moista piirrettä.
Kyllästynyt kirjoitti:kissi kirjoitti:Jospas kukaan ei ole julkikaunainen tahi katkera. Mistä sää sait päähäsi avata tän aiheen? Tuntuuko siltä, että sinulle esim. joku jostain kantais kaunaa yms. Olen minä joskus aikoinaan ollut katkera Kyllästyneen minuun kohdistamastaan ryöpytyksestä, mutta unohdan sellaiset aika nopeasti. Kyllästynyt kyllä jaksaa ainakin esittää, että on tosissaan kaunainen ja katkera, joistain muinoin kirjoitetuista kauheuksista häneen liittyen. Muissa en ole huomannut moista piirrettä.
Kirjoitit typeryyksiä minun nimissäni ja nimimerkkiäni väärinkäyttäen. Tuo, jos mikä, on ilkeää ja kaikkia nettikirjoittelun ohjeiden ja sääntöjen vastaista.
Nyt vedät minut ketjuun, johon minulla ei ole ollut pienintäkään halua osallistua.
Toivon, että vihdoinkin jättäisit minut rauhaan.

kissi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:kissi kirjoitti:Jospas kukaan ei ole julkikaunainen tahi katkera. Mistä sää sait päähäsi avata tän aiheen? Tuntuuko siltä, että sinulle esim. joku jostain kantais kaunaa yms. Olen minä joskus aikoinaan ollut katkera Kyllästyneen minuun kohdistamastaan ryöpytyksestä, mutta unohdan sellaiset aika nopeasti. Kyllästynyt kyllä jaksaa ainakin esittää, että on tosissaan kaunainen ja katkera, joistain muinoin kirjoitetuista kauheuksista häneen liittyen. Muissa en ole huomannut moista piirrettä.
Kirjoitit typeryyksiä minun nimissäni ja nimimerkkiäni väärinkäyttäen. Tuo, jos mikä, on ilkeää ja kaikkia nettikirjoittelun ohjeiden ja sääntöjen vastaista.
Nyt vedät minut ketjuun, johon minulla ei ole ollut pienintäkään halua osallistua.
Toivon, että vihdoinkin jättäisit minut rauhaan.
joop. Kiusatun(sinun) tulee hiljaa ja nöyrästi koittaa olla, niinkuin ei mitään oliskaan. Kaunan ja katkeruuden kanto moisista hauskoista jutuista osoittaa vain sinun epävarmuuttasi. Turpaan vaan ja onnea.

Mirri kirjoitti:Arvelinkin tämän ketjun olevan epäluotettava paikka - vähän kuin ansa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa