Masentaa

Re: Masentaa

ViestiKirjoittaja Pinja » 16.07.2014 21:30

santra kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Pitääkö paikkaansa, että PP on vastaan mun ja trissen tapaamista? Pfreetä trisse onkin jo tapaillut.

Miks ihmeessä täällä pitäisi olla joittenkin tapaamisestä puolesta tai vastaan?
Jokaisella on oikeus tavata ketä haluaa eikä PP.llä tai kellään muulla ole siihen mitään sanomista, nyt pinjakin oli hiukan lapsellinen;)Miksi sä ajattelet pinja aina mitä PP sanoo tai ajattelee, kai sulla on omiakin ajatuksia?PP ei ole mikään jumala eikä edes epäjumala.
Mielestäni trissen ja pinjan tapaaminen on ihan jess, samoin kuin p-freen ja trissen, näihän niitä uusia ystävyyssuhteia luodaan.

Ajattelen asiaa siltä kannalta, että alan olemaan trissen puolella ja puolustaa trisseä. PP:llä ja trissellä on jatkuvaa kinaa. PP ei varmasti halua, että trisselle tulee lisäpuolustajia.
Pinja

ViestiKirjoittaja santra » 16.07.2014 21:32

Sulla on oikeus ihan itse päättää ketä tapaat ja ketä et.
santra

ViestiKirjoittaja Pinja » 16.07.2014 21:37

Aion tavata trisseä, vaikka PP on vastaan, mutta halusin ottaa asian puheeksi ja kertoa mitä ajattelen.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 16.07.2014 21:51

p-free kirjoitti:Tottakai tapaat Trissen jos niin haluat. PP:n tai kenenkään muunkaan mielipiteellä ei pitäisi olla asiaan minkäänlaista merkitystä.

Totta kai tapaan, vaikka vastaankin olisi, mutta epäilen, että tämän foorumin kokoonpanossa PP vastustaisi tapaamistamme. Hyvä ottaa asia kuitenkin puheeksi.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 17.07.2014 00:17

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
p-free kirjoitti:En vaan tajua mitä hauskaa on kettuilla Trisselle.

Oletkon koskaan miettinyt, mitä "hauskaa" on Tristan tehnyt muille?

Taasko se alkaa...

Mitä vikaa kysymyksessäni oli?
Kahvi kirjoitti:... Kyllästyneen mielestä Trisse on välillä raivohullu kusipää - ja tarkoitus on saada hänet kärsimään toimistaan ja sitä kautta luopumaan vastaisuudessa toimistaan ja muuttamaan niitä...

Voisitko Kahvi vihdoinkin lopettaa puhumasta minun suullani?
Kahvi kirjoitti:... No eipä tuo ole minulta pois, kunhan toin havaintoni esiin. Jatkakaa, olkaa hyvä!

Toivottavasti sinä et enää jatka.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja santra » 17.07.2014 00:25

p-free kirjoitti:Tottakai tapaat Trissen jos niin haluat. PP:n tai kenenkään muunkaan mielipiteellä ei pitäisi olla asiaan minkäänlaista merkitystä.

Aivan, pinjalla on joku ihme PP-ongelma, tyyliin PP sitä ja PP tätä, Pinja sulla on oma elämä kuten meillä kaikilla eikä siihen kuulu kenenkään
muitten ajattelut tai mielipiteet. Itsetuntosi kaipaa kunnon ravistelua!
santra

ViestiKirjoittaja Pinja » 17.07.2014 00:31

Voin yrittää ajatella mitä muut ajattelevat ja ovat mieltä, mutta en välttämättä tee niin kuin nämä haluavat.
Pinja

ViestiKirjoittaja santra » 17.07.2014 00:38

juuri näin pinja.
santra

ViestiKirjoittaja Kahvi » 17.07.2014 00:44

Toin vain esiin sen, mitä Kyllästynyt on itse myöntänyt aikaisemmin asioden lsidan olevan kun arvelin mahdolisesti kyseisen "operaation" olevan taas käynnissä.

Ei mulla muuta.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 17.07.2014 01:23

Koska on mahdollista, että kysytään "missä muka" tms:

Raivohullu kusipää:
viewtopic.php?f=16&t=11916&p=168581&hilit=raivohullu+kusip%C3%A4%C3%A4#p168581
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 17.07.2014 01:28

Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 17.07.2014 06:04

trisse kirjoitti:Operaatio on hyvä pitää virkeänä toisinaan. Nyt tulee kymmenen vuotta kuluneeksi näillämain kohtalokkaasta ensikohtaamisestamme ja juhlistaakseni yhteisen taipaleemme merkkipäivää haluan tarjota Kyllästyneelle kuplivaa...

Kuva

Onnea merkkipäivän johdosta!
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.07.2014 09:27

Kahvi kirjoitti:Toin vain esiin sen, mitä Kyllästynyt on itse myöntänyt aikaisemmin asioden lsidan olevan kun arvelin mahdolisesti kyseisen "operaation" olevan taas käynnissä.

Ei mulla muuta.

Mitään operaatiota ei ole käynnissä. - Näkäjään sinulla oli kuitenkin "muuta".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 17.07.2014 15:19

Kahvi kirjoitti:Toin vain esiin sen, mitä Kyllästynyt on itse myöntänyt aikaisemmin asioden lsidan olevan kun arvelin mahdolisesti kyseisen "operaation" olevan taas käynnissä.

Ei mulla muuta.

Näyttää kuitenkin olevan (muuta), koska haastat riitaa.
Kohta kai taas valitat, että minä harjoitan henkistä väkivaltaa sinua kohtaan...

Ensin sinä työnnät omat sanasi minun suuhuni, ja sitten syytät minua noista sanoista.
Kummallinen logiikka ja vielä oudompi moraali sinulla, Kahvi.
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Niin on, etkä mitenkään puuttunut Trissen solvaamiseen vaikka se oli samassa viestissä ja jopa samassa lauseessa, jopa ennen sinulle osoitettua solvaamista - eli et mitenkään voinut olla huomaamatta sitä...

Vastasin kysymykseesi jo aiemmin, mutta jos sinun mielestäsi olen puolueellinen, olkoon sitten niin.

Vastauksesi oli muistaakseni, että ei totuuden kertominen ole kiusaamista; joko solvaaminen ei siis ole kiusaamista tai Trisse on mielestäsi faktisesti välillä raivohullu kusipää.

Kyllä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 17.07.2014 15:20

Kahvi kirjoitti:
trisse kirjoitti:Operaatio on hyvä pitää virkeänä toisinaan. Nyt tulee kymmenen vuotta kuluneeksi näillämain kohtalokkaasta ensikohtaamisestamme ja juhlistaakseni yhteisen taipaleemme merkkipäivää haluan tarjota Kyllästyneelle kuplivaa...

Kuva

Onnea merkkipäivän johdosta!

Aahhhahhahahaaa. Onpa hauskaa. Melkein yhtä hauskaa kuin kissan kiusaaminen?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 17.07.2014 15:21

Kahvi kirjoitti:Kärsimään toimistaan:
viewtopic.php?f=16&t=11916&hilit=toimistaan&start=180#p168578

Valitettavasti ei näytä olevan keinoa saada sinua kärsimään teoistasi, Kahvi.

Ja jos edes yrittää pitää puoliaan sinua vastaan, sinä käyt parkumaan henkisen väkivallan harjoittamisesta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 17.07.2014 15:22

Kuva

Jaa. Sinäkö nyt sanot irti sen sopimuksen jonka teimme?

Vai vittuiletko vain vanhasta tottumuksesta?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 17.07.2014 15:43

trisse kirjoitti:Kai täällä saa edes huumoria käyttää.

Oliko tuo sinun mielestäsi huumoria/hauskaa?

Voisitko selittää vitsin minullekin?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.07.2014 15:51

trisse kirjoitti:Osasithan sinä itsekin arvioida sen huumoriksi. ("Olipa hauskaa").

Kiinnätän jälleen huomiota eläytymiskyvyttömyyteesi.

Jos on toista toistuvasti nimittänyt haisevapilluiseksi huoraksi,
on syytä olla varovainen vitseissään.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 17.07.2014 16:12

trisse kirjoitti:Jos on minua jahdannut kymmenen vuotta ja luvannut lopettaa voisi olla varovainen myös.

En ole sinua jahdannut. Sinä olet kiusannut ja solvannut minua, ei suinkaan päinvastoin.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet