Masentaa

Re: Masentaa

ViestiKirjoittaja santra » 10.07.2014 20:07

trisse kirjoitti:Masentunut olo.

Minuakin masensi eilen kun näppis ei toiminut enkä päässyt edes sähköpostiini
Positiivisena asiana kerron että ostin tänään uuden näppiksen, entinen ei enää suostunut toimimaan, tämä on niin uutuudenherkkä että tulee virheitä ennenkun taas oppii .
Vanhaa piti hakata olan takaa ennenkuin kirjoitti, tämä toimii melkein ajatuksen voimalla:)
santra

ViestiKirjoittaja Maaria » 10.07.2014 21:52

Minkälainen lääkeongelma sulla Trisse on?
Mulla taas on naistenvaivoja eli pms, eli alakuloa ilmassa.
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 10.07.2014 22:19

Masentunut olo voi olla sitä, että tuntee itsensä jollakin lailla toivottomaksi jossakin asiassa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 10.07.2014 22:25

trisse liittyykö masentunut olosi jotenkin minuun ja tulevaan tapaamiseemme?
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.07.2014 22:54

Pinja kirjoitti:Masentunut olo voi olla sitä, että tuntee itsensä jollakin lailla toivottomaksi jossakin asiassa.

Sinäpä sen sanoit. Ja vaikkei olisi ihan toivottomuuden tunnetta, niin voimattomuuden ja/tai avuttomuuden tunnekin voi aiheuttaa masentunutta oloa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.07.2014 00:07

PP lohduta sinäkin trisseä, jos hänelle tulisi hyvä olo?
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.07.2014 00:39

tunnelmallinen avatar sinulla
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.07.2014 00:58

Masennukseen hyvä lääke on televisio-ohjelman katselu. Katsele jotakin ohjelmaa, jonka aiheesta olet kiinnostunut. Ruutu.fi tai Katsomo.fi siellä on hyviä vanhoja ohjelmia nähtävänä, itse juuri katsellen Suomen kaunein mökki -ohjelmaa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.07.2014 01:19

Minulle iloa tuo tänään se, että huomenna äiti ostaa mulle apurin koiranpentuni pesemiseen, ammetta tuskin siihen hommaan, mutta siinä päällä voi pentu hyvin seistä: http://www.huvikumpu.fi/OK-Baby-Onda-Ammejalat
Huomenna tietysti pesen pennun, kun kerran saan tuon.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.07.2014 01:33

trisse miten tähän keskusteluruutuun saa lisättyä valokuvan, avattaren osaan pistää mutten tähän keskusteluruutuun?
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.07.2014 01:45

trisse kurkkaapa seuraavaa ohjelmaa kohdasta 31min25s lähtien Suomen kaunein mökki; lystiserkkujen iloamökki: http://www.ruutu.fi/ohjelmat/suomen-kau ... -1-jakso-2
Minulle tuli todella iloinen mieli tuosta mökistä, ihania väriä, ihania asioita, mielikuvitusta, leikkimielisyyttä, iloinen mökinomistaja ym.
Pinja

ViestiKirjoittaja santra » 11.07.2014 01:48

Mirri kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Masentunut olo voi olla sitä, että tuntee itsensä jollakin lailla toivottomaksi jossakin asiassa.

Sinäpä sen sanoit. Ja vaikkei olisi ihan toivottomuuden tunnetta, niin voimattomuuden ja/tai avuttomuuden tunnekin voi aiheuttaa masentunutta oloa.

Iloitkaa nyt edes joku minun uudesta näppiksestäni!
santra

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.07.2014 01:52

santra kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

En voi iloita ennen kuin tiedän minkälainen se on?
Pinja

ViestiKirjoittaja santra » 11.07.2014 02:04

Pinja kirjoitti:
santra kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

En voi iloita ennen kuin tiedän minkälainen se on?

se on logitech kuten mun hiirikin, sain uuden näppiksen mukana langattoman hiiren.
santra

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.07.2014 02:06

santra: Iloitkaa nyt edes joku minun uudesta näppiksestäni!

Pinja: En voi iloita ennen kuin tiedän minkälainen se on?

santra: se on logitech kuten mun hiirikin, sain uuden näppiksen mukana langattoman hiiren.

Oisko sulla linkittää kuvaa sellaisesta?
Pinja

ViestiKirjoittaja santra » 11.07.2014 02:10

Ootas, yritän löytää
santra

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.07.2014 02:10

santra kirjoitti:Ootas, yritän löytää

Hyvä, kiitos!
Pinja

ViestiKirjoittaja santra » 11.07.2014 02:12

Viimeksi muokannut santra päivämäärä 11.07.2014 16:25, muokattu yhteensä 1 kerran
santra

ViestiKirjoittaja santra » 11.07.2014 02:18

Ostin kylläkin sittarista mutta about samanlainen
santra

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.07.2014 02:25

Vau santra. Hyvän valinnan olet tehnyt. Näyttää erittäin laadukkaalta ja näköjään vielä parempi kuin minun näppikseni. En ole koskaan kirjoittanut tuollaisella, jossa näppäimissä on koverapinta, miltä tuntuu kirjoittaa sillä? Näppäimet näyttävät sopivan isoilta, hieman isommat kuin mulla. Mulla kanssa langaton näppäimistö ja hiiri; mulla seuraavanlainen näppäimistö: https://www.toknet.fi/hiiret-ja-nappaim ... 4779852/dp ja hiiri https://www.apple.com/fi/magicmouse/
Kirjoitan kymmensormijärjestelmällä entä sinä santra?
santra korjaa tuo nettiosoite linkkisi.
Pinja

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet