Pakollinen kissaketju

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Pakollinen kissaketju

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.07.2014 14:33

Kyllästynyt kirjoitti:On joko niin, että kissojen sielunelämä on sinulle terra ignotus, olet erittäin naiivi tai (niin kuin pahaa pelkään) ihan vain periaatteesta vastustat ja kritisoit kaikkea mitä minä teen tai sanon.
(lihavointi minun)

Äläpä puhu pötyä. Olen siitä poistetusta kissakuvasta eri mieltä kuin ne, jotka uskovat näkevänsä siinä kissan kiusaamista; aivan eri asia kuin ihan vain periaatteesta vastustaa ja kritisoida kaikkea mitä sinä teet tai sanot.

Ja vielä: minäkään en pidä kissojen pukemisesta. Toisaalta Marulla näytti olevan sadeasu päällään ulkoillessaan märässä säässä. Ehkä kissan pukeminen puolsi paikkaansa siinä tilanteessa, ja Maru tykkäsi, kun ei turkki kastunut.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.07.2014 14:40

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:On joko niin, että kissojen sielunelämä on sinulle terra ignotus, olet erittäin naiivi tai (niin kuin pahaa pelkään) ihan vain periaatteesta vastustat ja kritisoit kaikkea mitä minä teen tai sanon.
(lihavointi minun)

Äläpä puhu pötyä. Olen siitä poistetusta kissakuvasta eri mieltä kuin ne, jotka uskovat näkevänsä siinä kissan kiusaamista; aivan eri asia kuin ihan vain periaatteesta vastustaa ja kritisoida kaikkea mitä sinä teet tai sanot. ...

Niinpä niin - ja
Kuva
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.07.2014 17:15

Vesileikit on kivoja:
http://www.youtube.com/watch?v=oa4YcV6VRgA (3:02)
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 10.07.2014 11:19

Kiitos, Kahvi, kun vieläkin viitsit hakea näitä videoita meidän iloksemme! Tai ainakin minun.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 10.07.2014 14:14

Helmenkalastaja kirjoitti:Kiitos, Kahvi, kun vieläkin viitsit hakea näitä videoita meidän iloksemme! Tai ainakin minun.

Ja kissoista välitämme katinkontit; kunhan ihmisillä on hauskaa.

Lisäys klo 14:18

Netin kissavideoilla voi tienata
Taloussanomat 9.3.2014

http://www.taloussanomat.fi/raha/2014/0 ... 143420/139
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.07.2014 14:18

Kissan ja ihmisen hauskuus voi olla yhteistä. Agility yhtenä esimerkkinä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 10.07.2014 14:22

Mirri kirjoitti:Kissan ja ihmisen hauskuus voi olla yhteistä. Agility yhtenä esimerkkinä.

Voi, mutta lieveilmiönä tuo videovillitys tuottaa "punnertavan kissan" tyyppisiä kissankiusaamiskuvia.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.07.2014 14:50

Kyllästynyt, jaksatkohan vielä kauankin jauhaa ja jankuttaa tässä ketjussa.
Paheksuntasi on tullut selväksi, joten mitä vielä haluat?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 10.07.2014 14:57

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, jaksatkohan vielä kauankin jauhaa ja jankuttaa tässä ketjussa.

En mielestäni ole tehnyt kumpaakaan. Ja jos lasketaan viestieni lukumäärä ketjussa (tämä viesti mukaan lukien 21 kpl), sekään ei tue epäasiallista väitettäsi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 10.07.2014 15:09

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Kiitos, Kahvi, kun vieläkin viitsit hakea näitä videoita meidän iloksemme! Tai ainakin minun.

Ja kissoista välitämme katinkontit; kunhan ihmisillä on hauskaa.

Ei pidä paikkaansa. Minäkään en pidä videoista, joissa kissa on esimerkiksi puettu vaatteisiin,
mutta videot, joissa kissat tekevät oman kissanluonteensa mukaisia asioita, ovat ihania.
Punnervideoon minulla ei ole sanottavaa, kun en tiedä kontekstia.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.07.2014 15:12

Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.07.2014 18:36

Näin se käy; kissa lasipurkissa:
http://www.youtube.com/watch?v=GK0myLrZ2Xk (1:00)
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 10.07.2014 19:05

Onko tuo viihdyttävää katsottavaa? Ihminen huijaa kissanpennun säntäämään lasipurkkiin ja sitten pyörittelee purkkia, kääntää sen ylösalaisin, ravistaa ja kiskoo sitä, jalasta että saa kissan ulos. Sitten tuo hekotteleva 8-vuotiaan pikkukakaran tasolle jäänyt mies saa hämmentyneen kissan menemään vielä uudelleen purkkiin, ja voi että se on hauskaa

Harvinaisen typerää ja tympeää katseltavaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja santra » 10.07.2014 19:07

Ihmiset tekevät noita omaksi huvikseen, harvemmin kissan hyvänolon vuoksi
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.07.2014 19:11

trisse kirjoitti:Kukaan ei varmaan ole pakottanut pingispöydällä olevaa kissaa palloilemaan taikka vaatekorissa väijyvää kissaa pyydystämään likavaatteita. Eniten minun käy sääliksi sellaiset kissat joita tuttavillanikin on joiden emännät eivät jaksa yhtään leikkiä tai harrastaa kissojensa kanssa vaan näiden elämän ainoa ilo on päivittäinen ruokailu.

Sinäpä sen sanoit.

Lasipurkkiinkaan kissaa ei pakotettu, ja huomattuaan paikan turvalliseksi kisu työntyi sinne ihan itse vielä toiseenkin kertaan.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko