Trissen ja pfreen grillaussäie

Re: Trissen ja pfreen grillaussäie

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.07.2014 21:18

Taitaa Hilppa olla viisissäkymmenissä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 05.07.2014 22:00

Kolmekymmentävuotiaita on mielestäni lähes irvokasta kutsua "nuorisoksi" puhumattakaan nelikymppisistä. Vanhemmat näkevät tietysti omat lapsensa lapsinaan, vaikka nämä "lapset" olisivat kuusikymppisiä.

Nelikymppinen on viisikymppistä vain kymmenen vuotta nuorempi eikä tietenkään halua tunnustautua vanhukseksi, mutta tulee kovaa vauhtia perässä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 05.07.2014 23:09

trisse kirjoitti:You are young only once but you can be immature forever.

Jos et häpeä ikääsi niin mikset kerro sitä?

Ei oo mikkää häppee. Olen kertonut täällä, mutta en kerro nyt. Olen incognito, kuten sinäkin.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.07.2014 23:53

Hilppa kirjoitti:

Ei oo mikkää häppee. Olen kertonut täällä, mutta en kerro nyt. Olen incognito, kuten sinäkin.

Jos Trisse olisi nettikeskusteluissa incognito, niin ei hänen kimppuunsa käytäisi hänen iällään ja muilla elämänsä asioilla. Sinäkään et olisi tiennyt paheksua hänen sanomistaan nuoreksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 06.07.2014 00:03

Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Jos Trisse olisi nettikeskusteluissa incognito, niin ei hänen kimppuunsa käytäisi hänen iällään ja muilla elämänsä asioilla. Sinäkään et olisi tiennyt paheksua hänen sanomistaan nuoreksi.

Jospa nyt kuitenkin antaisit trissen aivan rauhassa moittia minua toimistani, etkä puuttuisi kahden tiettävästi aikuisen ihmisen välisiin asioihin ja tulisi siihen väliin äidiksi, kun et tiettävästi kummankaan meistä äiti ole etkä edes valvojana tällä palstalla.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.07.2014 00:28

Hilppa kirjoitti:Jospa nyt kuitenkin antaisit trissen aivan rauhassa moittia minua toimistani, etkä puuttuisi kahden tiettävästi aikuisen ihmisen välisiin asioihin ja tulisi siihen väliin äidiksi, kun et tiettävästi kummankaan meistä äiti ole etkä edes valvojana tällä palstalla.

Etkö se ollut sinä, joka tässä ketjussa 'tunki väliin' paheksumaan yhden kirjoittajan sanoessa kahta kirjoittajaa nuoriksi? Asia ei koskenut sinua, mutta silti sivusta katsoit asiaksesi puuttua siihen.
'Äitinäkö' tulit paheksumaan keski-ikäisten sanomista nuoriksi, vai miksi teit niin?
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.07.2014 00:38

Hilppa kirjoitti:
santra kirjoitti:Heh ja minä kun uskoin täysillä p-freen kirjoitukseen, ajattelin vaan ettei nuoret ole osanneet ennenkään kohtuudella juhlia, eivätkä nykyaikanakaan :lol:

Nuoret??? Lähinnä keski-ikäiset, vai onko pfree ihan baby.
Hilppa kirjoitti:
Kolmekymmentävuotiaita on mielestäni lähes irvokasta kutsua "nuorisoksi" puhumattakaan nelikymppisistä. Vanhemmat näkevät tietysti omat lapsensa lapsinaan, vaikka nämä "lapset" olisivat kuusikymppisiä.
Nelikymppinen on viisikymppistä vain kymmenen vuotta nuorempi eikä tietenkään halua tunnustautua vanhukseksi, mutta tulee kovaa vauhtia perässä.
(lihavointi minun)

Hilppa, herätit huomiota viestilläsi - myös minun huomioni. Ensin luulin viestisi olevan huumoria, kuten tässä ketjussa on ollut, mutta toisessa viestissä vahvistit asiasi totisuuden. Joten jospa kestäisit sen, että viestisi herättää ajatuksia ja synnyttää keskustelua.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 06.07.2014 00:40

Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
santra kirjoitti:Heh ja minä kun uskoin täysillä p-freen kirjoitukseen, ajattelin vaan ettei nuoret ole osanneet ennenkään kohtuudella juhlia, eivätkä nykyaikanakaan :lol:

Hilppa kirjoitti:
(lihavointi minun)

Hilppa, herätit huomiota viestilläsi - myös minun huomioni. Ensin luulin viestisi olevan huumoria, kuten tässä ketjussa on ollut, mutta toisessa viestissä vahvistit asiasi totisuuden. Joten jospa kestäisit sen, että viestisi herättää ajatuksia ja synnyttää keskustelua.

Lisääpä se Trissen viesti ja erityisesti se oma viestisi siihen väliin ennen kuin aloitat minun teurastamistani.

Lisäys klo 0.41: ja erityisesti se oma viestisi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.07.2014 01:06

Sinä puhut teurastamisesta ja minä keskustelusta. Viestisi herätti ajatuksia ja synnytti keskustelua, mutta koska keskustelu ei ole sinulle mieleistä, koet joutuneesi teurastettavaksi.
Ei ihme, etteivät ajatuksemme kohtaa millään lailla. Olen vuosien varrella nettikeskustelijana ollut monenlaisissa tiukoissa keskusteluissa ja 'väännöissä', muttei toistaiseksi ole tullut mieleeni sanoa kanssakeskustelijoiden teurastavan minua.

Sinä kuitenkin pelkäät minun aloittavan sinun teurastamisesi minun luullessani tämän olevan keskustelua, toisistaan eriäviä mielipiteitä ja ajatusten vaihtoa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 06.07.2014 01:09

Mirri kirjoitti:Sinä puhut teurastamisesta ja minä keskustelusta. Viestisi herätti ajatuksia ja synnytti keskustelua, mutta koska keskustelu ei ole sinulle mieleistä, koet joutuneesi teurastettavaksi.
Ei ihme, etteivät ajatuksemme kohtaa millään lailla. Olen vuosien varrella nettikeskustelijana ollut monenlaisissa tiukoissa keskusteluissa ja 'väännöissä', muttei toistaiseksi ole tullut mieleeni sanoa kanssakeskustelijoiden teurastavan minua.

Sinä kuitenkin pelkäät minun aloittavan sinun teurastamisesi minun luullessani tämän olevan keskustelua, toisistaan eriäviä mielipiteitä ja ajatusten vaihtoa.

Tapasi keskustella muistuttaa kovasti teurastusta. Olisit hyvä vastaväittäjä. Suorastaan erinomainen.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.07.2014 01:15

Hilppa kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Hilppa kirjoitti:
(lihavointi minun)

Lisääpä se Trissen viesti ja erityisesti se oma viestisi siihen väliin ennen kuin aloitat minun teurastamistani.

Lisäys klo 0.41: ja erityisesti se oma viestisi.

Trissen viesti: Ikinuoria ollaan. Mikä sinun ikäsi oli?
Mirrin viesti: Taitaa Hilppa olla viisissäkymmenissä.

Noita kahta sinun viestiesi välissä olevaa viestiäkö tarkoitit? Oman viestini lihavoin, koska erityisesti sitä kaipailet näkyväksi viestiesi väliin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.07.2014 01:17

Hilppa kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Sinä puhut teurastamisesta ja minä keskustelusta. Viestisi herätti ajatuksia ja synnytti keskustelua, mutta koska keskustelu ei ole sinulle mieleistä, koet joutuneesi teurastettavaksi.

Tapasi keskustella muistuttaa kovasti teurastusta. Olisit hyvä vastaväittäjä. Suorastaan erinomainen.

Missä asiassa mielestäsi nyt väitän vastaan?
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.07.2014 01:20

Hilppa kirjoitti:

Millaiseen palautteeseen ja kommentointiin tässä ketjussa olit varautunut kirjoittaessasi tuon viestisi?
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 06.07.2014 01:27

Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Kuka on käynyt ja kenen kimppuun ja missä? Sinä mirri syytät minua kimppuun käymisestä, mikä on erittäin vakava syytös. Kun sitten luemme viestejä jälkeenpäin ja sinä viestejäni kimppuunkäymissyytöstesi tueksi toistat ja lainaat, sinä jätät Trissen viestin ja oman viestisi välistä pois. Syntyy vaikutelma, että minä todellakin kävisin täällä ihmisten kimppuun. Kuka on kimppuun käynyt tässä ketjussa mirri, kysyn vaan minä. Kuka on arvioinut tässä ketjussa toisen kirjoittajan ikää täysin suorasti?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.07.2014 01:51

Hilppa kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Kuka on käynyt ja kenen kimppuun ja missä? Sinä mirri syytät minua kimppuun käymisestä, mikä on erittäin vakava syytös. Kun sitten luemme viestejä jälkeenpäin ja sinä viestejäni kimppuunkäymissyytöstesi tueksi toistat ja lainaat, sinä jätät Trissen viestit ja omat viestisi välistä pois. Syntyy vaikutelma, että minä todellakin kävisin täällä ihmisten kimppuun. Kuka on kimppuun käynyt tässä ketjussa mirri, kysyn vaan minä. Kuka on arvioinut tässä ketjussa toisen kirjoittajan ikää täysin suorasti?
(lihavointi minun)

Hilppa, missä kohdassa syytän sinua Trissen kimppuun käymisestä? Sanoin sinun paheksuvan hänen sanomistaan nuoreksi.
Käsittääkseni on tosiasia se, että Trissen kimppuun on nettifoorumeilla käyty sen vuoksi, ettei hän ole esiintynyt netissä incognito (toisin kuin sinä), vaan on kertonut itsestään ja elämästään vuosien varrella hyvin avoimesti.

Miksi sinä halusit tässä ketjussa osoittaa paheksuntasi sitä kohtaan, että grillausillan viettäjiä sanottiin nuoriksi? Tämä ketju kommentteineen käsittääkseni syntyi pilke silmäkulmassa; oliko sinun viestisi samanlainen - pilke silmäkulmassa syntynyt?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.07.2014 01:59

Mirri kirjoitti:... Käsittääkseni on tosiasia se, että Trissen kimppuun on nettifoorumeilla käyty sen vuoksi, ettei hän ole esiintynyt netissä incognito (toisin kuin sinä), vaan on kertonut itsestään ja elämästään vuosien varrella hyvin avoimesti...

Olen jyrkästi eri mieltä.
Tristanin kimppuun ei ole käyty, vaan Tristan on käynyt muiden kirjoittajien kimppuun.

Ja kun Tristan on saanut palautetta kirjoituksistaan, se ei ole tapahtunut sen vuoksi, että hän on kertonut itsestään ja elämästään hyvin avoimesti.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.07.2014 02:07

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:... Käsittääkseni on tosiasia se, että Trissen kimppuun on nettifoorumeilla käyty sen vuoksi, ettei hän ole esiintynyt netissä incognito (toisin kuin sinä), vaan on kertonut itsestään ja elämästään vuosien varrella hyvin avoimesti...

Olen jyrkästi eri mieltä.
Tristanin kimppuun ei ole käyty, vaan Tristan on käynyt muiden kirjoittajien kimppuun.

Ja kun Tristan on saanut palautetta kirjoituksistaan, se ei ole tapahtunut sen vuoksi, että hän on kertonut itsestään ja elämästään hyvin avoimesti.
(lihavointi minun)

Noin voi olla kuin lihavoimassani kohdassa sanotaan. Avoimuus ja avoimuuden seurauksena saadut tiedot on toiminut hyvänä aseistuksena 'palautteen antamiseen' eli hutkimiseen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 06.07.2014 02:08

Mirri, minulle trisse on incognito esiintyvä kirjoittaja. En tiedä hänen henkilöllisyyttään enkä välitä tietää täällä kirjoittavien ihmisten henkilöllisyyksiä. Jos joku käyttää ilmaisua nuoriso, se tarkoittaa mielestäni teinejä tai enintään parikymppisiä. Käsittääkseni tämä ei myöskään ole nuorison vertaistukipalsta, mikä ei tietääkseni ole mikään arkaluontoinen salaisuus.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Valkosiipi » 06.07.2014 02:29

Hilppa kirjoitti:...Jos joku käyttää ilmaisua nuoriso, se tarkoittaa mielestäni teinejä tai enintään parikymppisiä....

Kaikkien mielestä ei tarkoita...

Minä, mieheni, sekä liuta ystäviämme ja tuttaviamme käytämme edelleen jälkikasvustamme kavereineen nimitystä nuoriso,
vaikka jälkikasvumme on pääosin työssä käyviä ja parisuhteessa eläviä kolmikymppisiä. Joillain on omia lapsiakin.
Kiinnostuneena odotan, milloin mimitys vaihtuu...
Valkosiipi

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.07.2014 03:18

Hilppa kirjoitti:Mirri, minulle trisse on incognito esiintyvä kirjoittaja. En tiedä hänen henkilöllisyyttään enkä välitä tietää täällä kirjoittavien ihmisten henkilöllisyyksiä. Jos joku käyttää ilmaisua nuoriso, se tarkoittaa mielestäni teinejä tai enintään parikymppisiä. Käsittääkseni tämä ei myöskään ole nuorison vertaistukipalsta, mikä ei tietääkseni ole mikään arkaluontoinen salaisuus.

Onko tässä ketjussa käytetty ilmaisua nuoriso tai tarjottu vertaistukea nuorisolle?
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet